Miło nam, że tu jesteś!

 

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi rozwiązaniami komunikacji biznesowej! Wypełnij formularz obok, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą.

Dodatkowo bezpłatnie otrzymasz nasz e-book:

 

 

WYPEŁNIJ FORMULARZ
Jeżeli udzielisz poniższe zgody [w celu otrzymania od nas informacji o usługach Tide Software] – otrzymasz na podany adres email nasz autorski ebook po potwierdzeniu udzielonych zgód. Każdą zgodę można wycofać w każdym czasie – bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed dniem cofnięcia zgody.
Administratorem danych osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a przekazane dane będą przetwarzane w celu wysyłki ebooka oraz w celach marketingowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – informowania o świadczonych usługach. Pełną treść klauzuli informacyjnej RODO przeczytaj tutaj. Znajdziesz w niej: dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych, cel przetwarzania Twoich danych, Twoje prawa, odbiorcę Twoich danych. Dane podajesz nam dobrowolnie i masz prawo między innymi do cofnięcia udzielonej zgody.

*
Pola obowiązkowe



Przeanalizowaliśmy połączenia głosowe realizowane przez naszych klientów. Sprawdziliśmy, jak wygląda dodzwanialność do klientów w bankowości, windykacji, call center oraz w firmach pożyczkowych. Co na nią wpływa? Jakie są narzędzia poprawiające efektywność połączeń? O tym piszemy w tym raporcie! .

 


Dowiedz się z raportu:

  • Dlaczego masz szansę dodzwonić się tylko do połowy numerów w bazie?
  • Jaki jest najlepszy dzień tygodnia na telefon do klienta?
  • O której godzinie dzwonić, żeby się dodzwonić?
  • Jak długo trwa rozmowa telefoniczna w zależności od branży?
  • Dlaczego windykacja bankowa ma wyższą skuteczność połączeń niż firmy windykacyjne i pożyczkowe?
  • Z czego wynikają znaczące różnice w #dodzwanialności pomiędzy różnymi firmami z tej samej branży?

Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą!