Rozwiązania do komunikacji dla retail

Poznaj łatwo skalowalne rozwiązania, które wykorzystasz do sprawnej komunikacji wielokanałowej z klientami. Personalizuj oferty, wysyłaj powiadomienia o promocjach, zwiększaj sprzedasz w sklepach stacjonarnych.

Rozwiązania dla sieci handlowych

Masowa wysyłka SMS i MMS, RCS oraz e-mail w branży retail umożliwiają skuteczną komunikację z klientami, informując ich o promocjach, nowościach i specjalnych ofertach. Daje także możliwość personalizacji treści, co w konsekwencji prowadzi do zwiększenia lojalności klientów. Dodatkowo, system do zbierania zgód marketingowych TideLoyalty zapewni Ci komunikację zgodną z RODO oraz z preferencjami klientów.

Czy wiesz, że…

  • Dzięki zintegrowanym kanałom komunikacji w jednej Platformie Tide skutecznie zarządzisz kontaktem z klientami
  • Omnichannel to nie tylko SMS i e-mail, ale też komunikacja głosowa zintegrowana z pozostałymi kanałami
  • Tide Software jest największym w Polsce dostawcą kompleksowych rozwiązań do komunikacji biznesowej

Rozwiązania do komunikacji w retail

Komunikacja SMS

Masowa wysyłka SMS w branży retail jest bardzo ważnym kanałem skutecznej komunikacji z klientami. Można ją stosować do informowania o promocjach, nowych produktach, specjalnych ofertach oraz do przypominania o nadchodzących wyprzedażach. Dodatkowo, personalizacja wiadomości SMS może zwiększyć zaangażowanie klientów, dostosowując treści do ich preferencji zakupowych. Komunikacja SMS stanowi skuteczne narzędzie do budowania lojalności klientów i utrzymania silnej obecności marki w świadomości konsumentów. Wysyłaj SMS z nadpisu – prezentując się nazwą swojego sklepu buduj wizerunek swojej marki.

Czytaj więcej

Masowa wysyłka MMS

Usługa masowej wysyłki MMS może być wykorzystywana do tworzenia atrakcyjnych wizualnie kampanii marketingowych. Możesz przesyłać klientom multimedialne wiadomości zawierające grafiki prezentując nowe produkty, informacje o wyprzedażach, a nawet indywidualne kody rabatowe QR. To doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi klientów poprzez wizualne bodźce, co może zwiększyć skuteczność komunikacji marketingowej i sprzedaż stacjonarną. Ponadto, masowa wysyłka MMS może być stosowana do budowania rozpoznawalności marki i tworzenia bardziej angażującego doświadczenia zakupowego dla klientów.

E-MAIL

Moduł do masowej wysyłki komunikacji e-mail to bardzo ważny element komunikacji omnichannel w branży retail. E-mail marketing prowadzony za pośrednictwem rozwiązania TideEmail pozwala na efektywne dotarcie do szerokiej grupy odbiorców, zwiększenie zasięgu promocji, budowanie relacji z klientami oraz monitorowanie skuteczności kampanii dzięki szczegółowym raportom. Rozwiązania Tide Software zapewniają bezpieczeństwo komunikacji. Status zweryfikowanego nadawcy wpływa na zwiększoną docieralność wiadomości do odbiorców.

Czytaj więcej

SMS 2.0, czyli RCS

RCS zwany również SMS 2.0 daje firmom możliwość wysyłania różnych plików multimedialnych aż do 100 MB. Jedną z głównych korzyści RCS dla firm jest możliwość interaktywnej, dwukierunkowej komunikacji z klientami w natywnej aplikacji w telefonie, która służy do komunikacji SMS. RCS daje możliwość m.in. wysyłania spersonalizowanego contentu, przycisków akcji, interaktywnego katalogu produktów, a nawet pozwala stworzyć koszyk zakupowy dostępny z poziomu wiadomości! Szczegółowe raporty i statusy zaangażowania odbiorców pozwalają na budowanie efektywnych strategii komunikacyjnych z klientami.

Czytaj więcej

WhatsApp Business API

Dzięki rozwiązaniu API dla WhatsApp Business firmy z branży retail mogą dotrzeć do klientów, którzy chcą prowadzić dialog z marką i oczekują nowoczesnego kanału komunikacji. WhatsApp Business stanowi odpowiedź na najnowsze trendy marketingu konwersacyjnego. Firmom korzystającym z tej formy komunikacji w sposób masowy, przez połączenie po API, daje możliwość natychmiastowych odpowiedzi na zapytania w formie czatu, prowadzenie zaangażowanej komunikacji marketingowej oraz podnosi jakość obsługi klienta.

Czytaj więcej

Zgody RODO – TideLoyalty

Jak zbierać zgody marketingowe i jak wysyłać powiadomienia SMS i e-mail do klientów, by robić to zgodnie z RODO? Tide Software wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom branży retail, szczególnie tych, które posiadają swoje programy lojalnościowe. Autorskie narzędzie TideLoyalty jest wsparciem dla branży retail w pozyskiwaniu i zarządzaniu kontaktami do programu lojalnościowego.

Dzięki naszym rozwiązaniom zyskujesz


Zintegrowane rozwiązania z innymi systemami w Twojej firmie dzięki API

Skuteczną komunikację dzięki odpowiednio dobranym kanałom komunikacyjnym

Wysoką wydajność Platformy Tide, co zapewnia ciągłość działania i sprawną komunikację z klientami

Automatyzację usprawniającą procesy komunikacyjne w firmach z branży retail

Zaawansowane narzędzia raportowania, które umożliwiają monitorowanie skuteczności kampanii, analizę wyników i właściwe decyzje biznesowe

Bezpieczeństwo komunikacji Twojej firmy z klientami oraz dobrą reputację marki

Przewagę konkurencyjną i lepszy Customer Experience

Spójną komunikację prowadzoną zgodnie z RODO

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!