Dialer predyktywny
Automatyczne wydzwanianie połączeń w czasie największego prawdopodobieństwa ich odebrania, to większa dodzwanialność do klientów!
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2023/06/Group-36.jpg)
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2023/06/product_hero-1900x1003.jpg)
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2024/02/CCC-logof-300x114.png)
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2024/02/aiqlabs-logof-300x114.png)
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2024/02/Mersigo-logof-300x114.png)
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2024/02/PGNiG-logof-300x114.png)
Dialer predyktywny
Dialer predyktywny to rozwiązanie, które usprawnia proces wykonywania połączeń telefonicznych do klientów, przez co zwiększa dodzwanialność do nich. Zamiast standardowego wybierania numerów, dialer predyktywny automatycznie określa moment, w którym szansa na odebranie połączenia jest największa. To wszystko dzięki zaawansowanym algorytmom sztucznej inteligencji analizującym blisko 0,5 miliarda zdarzeń telekomunikacyjnych kwartalnie.
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2023/07/f17d9098-24eb-48c8-a5c9-190b86127abf-Srednie.png)
Funkcjonalności produktu
Automatyczne wydzwanianie połączenia
Przewidywanie pory najwyższej skuteczności połączeń
Ustawianie poziomu naddzwaniania
Detekcja poczty głosowej
Zarządzanie poziomem dropów
Projektowanie dialplanu
To daje nam przewagę nad innymi
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2023/06/kobieta-1-1.png)
Najczęściej zadawane pytania
-
Dialer predyktywny Tide Software to zaawansowane rozwiązanie, które na podstawie analizy blisko 0,5 miliarda zdarzeń telekomunikacyjnych w kwartale, przewiduje porę największego prawdopodobieństwa odebrania połączenia i automatycznie je realizuje w celu zwiększenia dodzwanialności do klientów.
-
Przewidując idealny moment wydzwonienia połączenia do odbiorcy, dialer predyktywny niebywale zwiększa skuteczność połączeń, minimalizuje czas oczekiwania konsultantów oszczędzając aż 20 s/min Twojego działu call center oraz daje możliwość zyskania nawet do 20% dropów mniej. Dzięki automatyzacji wybierania numerów, agenci mogą zwiększyć ilość połączeń do klientów w krótszym czasie. To przekłada się na efektywność pracy agentów, zwiększenie ilości obsłużonych spraw w ciągu dnia oraz znacząco wpływa na wydajność firmy.
-
Tak! Dialer predyktywny to integralne rozwiązanie systemu dla call center TideCC. Dashboard supervisora jest intuicyjny, z funkcjonalnościami dostosowania ustawień, a dzięki personalizowanym raportom pozwala na monitorowanie działań dialera i efektywności zespołu call center. Dodatkowo, support Tide Software zapewnia wsparcie 24/7/365, a nasi specjaliści współpracują z klientami, aby zapewnić optymalne dopasowanie dialera predyktywnego do wymagań biznesowych.
-
Tak. Dialer predyktywny Tide Software jest elastyczny i można go modyfikować do indywidualnych potrzeb firmy, jak i każdej kampanii call center oddzielnie. Zapewnia prostotę ustawienia preferencji dotyczących czasu dzwonienia, priorytetów kampanii dla zespołu call center, a także raportowania i analizy danych.
-
W celu wdrożenia dialera predyktywnego w Twoim call center, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży. Przedstawimy Ci szczegóły oraz dostosujemy ofertę specjalnie dla Twojej firmy. Zapewniamy, że proces uruchomienia tego systemu jest szybki, a korzyści z dialera są widoczne w pracy call center już od 3 agentów.
-
Dialer predyktywny działa w oparciu o analizę blisko pół miliarda zdarzeń telekomunikacyjnych kwartalnie i jest wpierany przez algorytmy sztucznej inteligencji. Oznacza to, że sprawdza się nawet w małych zespołach call center już od 3 agentów! Z powodzeniem korzystają z niego zarówno duże firmy call center, jak i wewnętrzne mniejsze działy call center w różnych branżach.
Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2023/06/contact-e1687417005883.jpg)
Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2023/06/Zrzut-ekranu-2023-05-17-o-00.39-1.png)