System do zarządzania komunikacją omnichannel TidePlatform CPaaS
Twoja komunikacja z klientami zarządzana z jednego miejsca dostępnego online
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/themes/tidesoftware/public/images/message-thumbnail.cf897d.png)
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2023/07/TidePlatform-hero-1900x1267.jpg)
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2024/02/CCC-logof-300x114.png)
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2024/02/aiqlabs-logof-300x114.png)
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2024/02/kukipl-logof-300x114.png)
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2024/02/PGNiG-logof-300x114.png)
O TidePlatform
TidePlatform to rozwiązanie stworzone przez Tide Software, integrujące wszystkie formy komunikacji z klientami – głos, SMS, MMS, VMS, E-mail, czat, widgety, aplikację call center, infolinię, komunikatory Messenger, WhatsApp, RCS (SMS 2.0). Stanowi centrum zarządzania komunikacją wielkokanałową z klientami, dzięki któremu firmy mogą budować swoją przewagę na rynku.
Platforma Tide działa w oparciu o nowoczesną technologię gwarantującą wysoką wydajność i szybkość działania. Wpływa na poprawę doświadczeń klientów i zwiększa ich zaangażowanie. Pozwala na prowadzenie komunikacji marketingowej zgodnie z RODO. Daje pełną kontrolę nad realizowanymi kampaniami i ich efektywnością. TidePlatform jest dostępna w modelu CPaaS, czyli Communication Platform-as-a-Service.
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2023/06/Group-129-2-1.png)
Funkcjonalności TidePlatform
Integruje wszystkie kanały do komunikacji z klientami
Stały dostęp online przez przeglądarkę
Możliwość wyboru kanałów do komunikacji
Prosty i intuicyjny interfejs
Indywidualne raporty generowane w czasie rzeczywistym
Różne poziomy dostępów
Wysoki poziom zabezpieczeń i autoryzacji
Stabilna infrastruktura
To daje nam przewagę nad innymi
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2023/06/kobieta-1-1.png)
Najczęściej zadawane pytania
-
TidePlatform to rozwiązanie, które integruje wszystkie formy komunikacji z klientami oferowane przez Tide Software – usługi głosowe, call center, system do masowej wysyłki SMS, MMS, VMS, komunikację e-mail, czaty oraz komunikatory Messenger, WhatsApp i wiadomości w technologii RCS (SMS 2.0). Pozwala na wybór dowolnych kanałów, zarządzanie komunikacją omnichannel z klientami, analizę skuteczności prowadzonych działań, budowanie tzw. flow komunikacji – a wszystko to z jednego miejsca – Platformy Tide dostępnej online. Istnieje możliwość integracji wszystkich kanałów z Platformy Tide za pośrednictwem API.
-
Z Platformy Tide może korzystać każda firma, która prowadzi komunikację z klientami indywidualnymi, ale też i biznesowymi. Jeśli zależy Ci na skutecznej komunikacji, budowaniu dobrego wizerunku, lojalności, zaangażowania; jeśli chcesz mieć kontrolę nad prowadzonymi działaniami komunikacyjnymi do klientów i podejmować słuszne decyzje biznesowe, to TidePlatform sprawdzi się w Twojej firmie!
-
Tak! Tide Software oferuje wiele różnych połączeń API do każdego z produktów. Możesz skorzystać z API do SMS, MMS, RCS, systemu dla call center, czy nawet z WhatsApp Business API – czyli rozwiązania, dzięki któremu Twoi klienci mogą kontaktować się z Tobą w aplikacji WhatsApp, a Ty możesz prowadzić masową i personalizowaną komunikację do klientów.
Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2023/06/contact-e1687417005883.jpg)
Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!
![](https://www.tidesoftware.pl/wp-content/uploads/2023/06/Zrzut-ekranu-2023-05-17-o-00.39-1.png)