Strona główna
Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Innowacje, nowoczesna technologia i bezpieczeństwo to domena Tide Software. To dlatego z naszych rozwiązań korzystają największe instytucje finansowe, topowe marki retail i e-commerce.

Dowiedz się więcej
Nowoczesna technologia
Infrastruktura IT
Bezpieczeństwo danych
Outsourcing czynności bankowych

Technologie naszych rozwiązań

Nasze rozwiązania powstają w oparciu o najnowocześniejszą technologię. TidePlatform to nowoczesny system, który integruje wszystkie nasze rozwiązania do komunikacji omnichannel i jest dostępny w modelu CPaaS.

2008
Od 2008 roku zdobywamy zaufanie dostawców energii, banków, dużych i małych firm

Cechy naszej TidePlatform CPaaS

Produktywność

Skalowalna struktura

Nowoczesny, szybki, intuicyjny interfejs dla użytkownika

Integralność

Responsywność

Wsparcie dla wszystkich najnowszych przeglądarek

Dostęp desktop i mobile

Systemy operacyjne Windows, Linux oraz iO

Dostępność

Dostęp do Platformy Tide jest możliwy z każdej najnowszej przeglądarki w wersji desktop i mobile, z każdego systemu operacyjnego: Windows, Linux, iOS oraz poprzez integracje API.

API

Jesteśmy wyjątkowym operatorem na polskim rynku, udostępniającym wszystkie popularne metody połączenia: HTTP GET, SOAP XML, SMPP, CIMD, SFTP, SQL, IBM MQ Series, Mail2SMS, Arkusz Excel oraz obsługę protokołu EMI UCP i API REST-owe JSON.

Udostępniamy API do każdego modułu dostępnego w Platformie. Każdy klient w prosty sposób może zintegrować nasze kanały do komunikacji ze swoimi systemami. Integracja API możliwa jest dla systemów masowej wysyłki SMS i MMS, VMS oraz systemu dla call center TideCC.

Oferujemy także API do prowadzenia komunikacji za pośrednictwem popularnych komunikatorów: Facebook Business Messenger, WhatsApp Business, wiadomości SMS 2.0, czyli w technologii RCS.

Wydajność

Dla naszych klientów bardzo ważna jest wydajność oraz dostępność rozwiązań. Dlatego nasza Platforma Tide oferuje im:

  • 20 000 000 wysyłanych SMS/godzinę
  • 500 000 spersonalizowanych VMS/godzinę
  • 100% raportów doręczeń
  • 1 500 CAPS (prób połączeń na sekundę)
  • 50% wyższą dodzwanialność przy wykorzystaniu Rotacji numeracją
  • Pulę ponad 200 000 różnorodnych numerów komórkowych i stacjonarnych
  • Inteligentne rozwiązania oparte o analizę ponad 500 000 000 zdarzeń telekomunikacyjnych w kwartale
  • 24/7/365 działanie supportu

Co nas wyróżnia

  • 50% wyższą dodzwanialność przy wykorzystaniu Rotacji numeracją
  • Pulę ponad 200 000 różnorodnych numerów komórkowych i stacjonarnych
  • Inteligentne rozwiązania oparte o analizę ponad 500 000 000 zdarzeń telekomunikacyjnych w kwartale
  • 24/7/365 działanie supportu

Zapewniamy wysoką jakość, bezawaryjność i ciągłość naszych usług dzięki pełnej redundancji i replikacji naszej infrastruktury. W przypadku awarii jednego z urządzeń, jego rolę automatycznie przejmuje inne urządzenie w klastrze w sposób niezauważalny dla użytkowników systemu.

2008
Od 2008 roku zdobywamy zaufanie dostawców energii, banków, dużych i małych firm

Stosujemy szereg zabezpieczeń opartych o:

Najlepsze praktyki

Sprawdzoną technologię

Know-how naszych ekspertów

Redundantną konfigurację każdego z elementów infrastruktury

Sprzęt najwyższej jakości

Zapewniamy ciągłość świadczonych usług w zakresie:

  • Infrastruktury technicznej – serwery umieszczone w 3 niezależnych data center na terenie Polski, a wszystkie komponenty i połączenia są redundantne (powielone)
  • Sieć teleinformatyczna – routery, macierze, nadmiarowe łącza telekomunikacyjne działają nieprzerwanie dzięki redundancji i replikacji
  • Aplikacje – redundantne zasoby sprzętowe, zwirtualizowane środowisko systemowe i bazodanowe, regularne backupy pozwalają zachować wysoką dostępność usług
  • Zabezpieczenia na poziomie bazy danych – środowisko bazodanowe zostało zaprojektowane w oparciu o zastosowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zaufanych producentów (m. in Microsoft). Posiadamy status Microsoft Gold Certified Partner
  • Monitoring – system monitoringu działa w trybie 24/7/365. W przypadku wykrycia nieprawidłowości automatycznie wysyłane są alerty do odpowiednich osób, które reagują w trybie ekspresowym. Stały monitoring środowiska pozwala na wczesne wykrycie wszelkich anomalii mogących prowadzić do powstania awarii i odpowiednią reakcję na te zdarzenia.

Metody zabezpieczeń

Ciągłość pracy i bezpieczeństwo naszych rozwiązań jest dla nas jednym z najwyższych priorytetów. W tym celu wykorzystujemy:

  • Najlepsze praktyki
  • Know-how naszych ekspertów
  • Sprzęt najwyższej jakości
  • Sprawdzoną technologię
  • Redundantną konfigurację każdego z elementów infrastruktury
2008
Od 2008 roku zdobywamy zaufanie dostawców energii, banków, dużych i małych firm

Bezpieczeństwo infrastruktury – własne rozwiązania, najlepsze praktyki i metody zabezpieczeń, redundancja i replikacja każdego elementu

Bezpieczeństwo platformy Tide – metody dostępu do danych w platformie Tide są zgodne z rekomendacjami audytorów systemów bezpieczeństwa. Dotyczy to każdej z warstw, tj. zarówno dostępu dla użytkowników Platformy (metody autoryzacji, polityka haseł, protokoły SSL), retencji i anonimizacji danych oraz kontroli dostępu

Bezpieczeństwo komunikacji z klientami – świadczymy usługi zarówno poprzez łącza VPN, jak i dedykowane łącza MPLS

Bezpieczeństwo danych osobowych – dbamy o to, aby dane oraz informacje przetwarzane były z zachowaniem należytych zabezpieczeń technicznych oraz organizacyjnych. Przetwarzamy dane osobowe mając na uwadze RODO i krajowe regulacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym też prawo telekomunikacyjne. Nasza firma chroni dane osobowe jako administrator i jako procesor, tj. dane osobowe powierzone przez użytkowników usług Tide.

Stosujemy kontrolę dostępu do sprzętu, nośników danych, przechowywania, użytkowników, dostępu do danych, przesyłu danych, wprowadzania danych, transportu. Zapewniamy ciągłość działania naszych usług poprzez zapewnienie odzyskiwania danych, niezawodności oraz integralności.

Bezpieczeństwo rozwiązań – wykorzystujemy katalog innowacyjnych rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo komunikacji biznesowej. System antyfraudowy i antyspoofingowy TideProtect chronią komunikację głosową oraz SMS firm między innymi poprzez monitoring i weryfikację domen użytych w wiadomościach, kontrolę nadpisów, konfigurację numerów telefonicznych.

Tide Software jest także sygnatariuszem kluczowego porozumienia antyfraudowego, które w 2023 roku zostało podpisane pomiędzy Państwowym Instytutem Badawczym NASK oraz Krajową Izbą Komunikacji Ethernetowej (KIKE). Celem porozumienie jest poprawa bezpieczeństwa użytkowników telefonii komórkowej poprzez zwalczanie nadużyć w komunikacji SMS A2P (Application to Person), które mają charakter phishingowy. Przystąpiliśmy tym samym do Kodeksu Dobrych Praktyk w zakresie przesyłania komunikatów, promując w ten sposób najwyższe standardy bezpieczeństwa komunikacji SMS.

Co wyróżnia nasze metody zabezpieczeń

Spełniamy wymagania stawiane przez banki, instytucje finansowe, UODO, UKE, EBA, KNF

Support 24/7/365

Testy penetracyjne naszych rozwiązań

Testy bezpieczeństwa i ciągłości działania

Stały monitoring istotnych parametrów

Regularne aktualizacje

System wewnętrznego alertowania

Stale szkoleni pracownicy, eksperci

Czy wiesz, że…

Z naszych rozwiązań korzysta m.in. 8 z 10 największych banków, 8 z 10 największych firm windykacyjnych w Polsce, liderzy rynku pożyczkowego, topowe marki retail oraz e-commerce i wiele innych przedsiębiorstw i instytucji.

Outsourcing czynności bankowych

Jesteśmy zaufanym partnerem i dostawcą rozwiązań do komunikacji biznesowej dla instytucji finansowych. Łączymy bezpieczeństwo i rozwój technologiczny zapewniając ciągłość działania.

Tide Software świadczy usługi w ramach outsourcingu czynności bankowych. Spełniamy wymagania stawiane przez banki, instytucje finansowe, UODO, UKE, EBA, KNF.

8
Z naszych rozwiązań korzysta 8 z 10 największych banków w Polsce.

Dlaczego banki wybierają rozwiązania do komunikacji biznesowej od Tide Software?

Stosujemy autorskie rozwiązania, najlepsze praktyki i metody zabezpieczeń naszej infrastruktury IT zapewniając ciągłość świadczenia usług

Metody dostępu do danych w Platformie Tide są zgodne z rekomendacjami audytorów systemów bezpieczeństwa

Dbamy o bezpieczeństwo komunikacji z klientami

Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z RODO i krajowymi regulacjami, w tym też prawem telekomunikacyjnym

Stosujemy kontrolę dostępu do sprzętu, nośników danych, przechowywania, użytkowników, dostępu do danych, przesyłu danych, wprowadzania danych, transportu

Jesteśmy sygnatariuszem kluczowego porozumienia antyfraudowego podpisanego w 2023 roku pomiędzy NASK oraz KIKE

Zapewniamy support 24/7/365

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!