Zastosowanie
Celem tej kategorii jest wskazanie na kompleksowość rozwiązań. Wybrane rozwiązania mogą funkcjonować oddzielnie, jak i razem na zasadzie synergii wzajemnie uzupełniając się i tworząc spójną komunikację omnichannel.
Dowiedz się więcej
Cel – do uzupełnienia nagłówek i treść


Rozwiązania
System dla call center
Załóż infolinię, witaj interesantów odtwarzanymi nagraniami, przekierowuji nagrywaj rozmowy.
ZobaczRCS
Rozszerz kontakt z klientem o masową wysyłkę voice. Uruchom IVR, by wprowadzić interakcję.
ZobaczOmnichannel
Prezentuj się różnymi numerami GSM i numerami stacjonarnymi o różnych kierunkowych.
ZobaczDialer predyktywny
Obsługujesz dużą ilość połączeń? Postaw na jakość i wydajność. Nawet 4500 jednoczesnych połączeń.
ZobaczRotacja numeracją
Załóż infolinię, witaj interesantów odtwarzanymi nagraniami, przekierowuj i nagrywaj rozmowy.
ZobaczAPI
Załóż infolinię, witaj interesantów odtwarzanymi nagraniami, przekierowuj i nagrywaj rozmowy.
ZobaczPoznaj korzyści naszych rozwiązań

Rozwiązania branżowe
Zobacz, jakie korzyści przynosi obsługa masowych połączeń głosowych, rotacja numeracją i HLR w Twojej branży. Odbieraj i nawiązuj połączenia głosowe szybko i wydajnie. Z nami podniesiesz skuteczność.
SkorzystajSkontaktuj się z nami
Potrzebujesz indywidualnego dobrania usług?
lub zeskanuj kod QR


Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!
