CCaaS TideCC – nowoczesny system dla call center

Profesjonalny system dla call center do obsługi ruchu przychodzącego i wychodzącego. Wysoka wydajność. Nowoczesna technologia. Efektywne zarządzanie kampaniami i zespołem call center.

Sprawdź ofertę
30% tańsze połączenia
20% więcej odbieranych połączeń
O produkcie

System dla call center TideCC

TideCC to system call center stworzony przez Tide Software, niezbędny w codziennej pracy zespołów call center, oferowany w modelu CCaaS, czyli Contact Center as a Service. Jest niezawodnym wsparciem firm i działów call center oraz zespołów, których celem jest zaawansowana, telefoniczna i wielokanałowa komunikacja z klientami. TideCC wspiera agentów w sprawnej obsłudze połączeń przychodzących (inbound) oraz w realizacji skutecznych kampanii wychodzących (outbound). Personalizowane raporty generowane w czasie rzeczywistym ułatwiają efektywne zarządzanie zespołem i kampaniami call center oraz podejmowanie wartościowych decyzji biznesowych.

Skorzystaj z oferty
Dla branż

TideCC dla branż

Skorzystaj
Call Center
Windykacja

Funkcjonalności systemu dla call center TideCC

Intuicyjny panel supervisora

Dedykowany panel agenta

Wysoka wydajność systemu

Algorytmy AI

Przejrzyste raporty generowane w czasie rzeczywistym

Rotacja numeracją

Dialer predyktywny

Tide HLR

Detekcja poczty głosowej

Dialplan uwzględniający wiele kanałów (SMS, VMS, E-mail itp.)

Autoryzacja rozmówcy

Kolejkowanie połączeń

Nagrywanie rozmów

System przekierowań IVR

Call Me Back

Co nas wyróżnia

To daje nam przewagę nad innymi

Komunikacja omnichannel z poziomu systemu call center TideCC
Skuteczność dialera już od 3 agentów
Wykrywalność poczty głosowej w 90%, z false positive ok 5%
Algorytmy sztucznej inteligencji
System antyspoofingowy TideProtect
Support 24/7/365
Gwarancja świadczenia ciągłości usług
Redundancja łączy
3 niezależne data center na terenie Polski
Świadczenie usług w ramach outsourcingu czynności bankowych
Niskie ceny i elastyczna oferta
Połączenie API
System antyphishingowy TideProtect

Najczęściej zadawane pytania

  • Platforma, z której dostępny jest moduł TideCC do zarządzania funkcjonalnościami, zespołem oraz kampaniami i z której korzysta supervisor jest w wersji webowej. Oznacza to, że z poziomu przeglądarki możesz nadzorować pracę zespołu call center, zarządzać agentami i kampaniami, monitorować efektywność kampanii oraz sprawdzać raporty aktualizowane w czasie rzeczywistym. Z kolei agenci i konsultanci mają do dyspozycji dedykowaną aplikację call center w wersji desktopowej.

  • System TideCC działa na nowoczesnej Platformie Tide CPaaS, która wyróżnia się wysoką wydajnością nawet kilkunastu tysięcy połączeń w tym samym czasie. Dzięki temu aplikacja TideCC sprawdza się zarówno w małych zespołach call center już od 3 agentów, jak i w dużych firmach call center.

  • Tak! W systemie TideCC panel supervisora jest przejrzysty i intuicyjny. W czasie rzeczywistym możesz sprawdzać najważniejsze wskaźniki kampanii oraz zespołu, jak i generować własne raporty dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb.

  • Tide Software dostarcza autorską aplikację call center TideCC oraz jednocześnie jest operatorem telekomunikacyjnym dla biznesu. Oznacza to, że obie te usługi możesz mieć od jednej firmy – Tide Software.

  • Zdecydowanie tak! Posiadając system call center oraz usługę ruchu głosowego od jednej firmy – Tide Software, znacznie skracasz czas reakcji na swoje zgłoszenie awarii. Nie musisz szukać, czy problem leży po stronie systemu czy łącza telekomunikacyjnego. Tide Software natychmiast sprawdza awarie w obu miejscach jednocześnie i przystępuje do rozwiązania zgłoszenia.

  • Tide Software dzięki redundancji łączy oraz serwerom w 3 niezależnych data center na terenie Polski daje gwarancję ciągłości działania dla firm, które korzystają z naszych usług głosowych. Wszelkie awarie, które dzieją się niezależnie od nich, obsługujemy sami w trybie ekspresowym 24/7/365. Współpracujemy ze wszystkimi operatorami w Polsce i na świecie. W razie awarii u jednego operatora możemy przekierować ruch do innego.

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!