Załóż infolinię! 3 proste kroki do profesjonalnej obsługi klienta.


Masz sklep internetowy lub firmę i chcesz obsługiwać klientów profesjonalnie, automatycznie i wielokanałowo? Załóż infolinię, która pomoże Ci to osiągnąć! Czytaj dalej a dowiesz się jak w 3 prostych krokach uruchomić infolinię dla swojego biznesu opartą na trzech filarach: profesjonalizm, automatyzacja i omnichannel.



KROK 1 – ZNAJDŹ TRZYFILAROWEGO DOSTAWCĘ

Na rynku jest wiele dostawców, którzy oferują bardzo dobrej jakości rozwiązania dla infolinii. Czym się kierować przy wyborze tego odpowiedniego? Wygodą, profesjonalizmem i tym, by infolinia usprawniała Twoją codzienną pracę, a nie dodawała Ci obowiązków! Wybierz dostawcę, który zapewni Ci usługę infolinii opartą na trzech filarach:

Profesjonalizm – dzięki infolinii z IVR ułatwisz swoim klientom trafienie do odpowiedniego działu. Unikniesz odbierania telefonu przez jedną osobę i biegania po biurze w celu przekazania słuchawki. Twój klient będzie przekierowany do odpowiedniej osoby lub działu. Nawet do tej, która nie posiada „telefonu stacjonarnego”. W Tide Software możemy ustawić przekierowanie na numer GSM. Po zakończeniu godzin pracy Twojego biura klient usłyszy zapowiedz o tym, że np. biuro działa w innych godzinach lub w wybrane dni. Konfiguracja zapowiedzi zależy od Ciebie możesz ją do woli zmieniać za pomocą panelu umieszczonego w chmurze. Dostęp online gwarantuje możliwość zarządzania z każdego miejsca na świecie.







Automatyzacja – infolinia to nie tylko rozmowy, zawiłe „drzewa” IVR i przekierowania w poszczególne miejsca. Infolinia to także narzędzie, w którym w prosty sposób (automatyczny) obsłużysz swoich klientów. Dzwoniąca osoba zostanie zautoryzowana poprzez np. podanie ostatnich czterech cyfr numeru pesel (wpisując je na klawiaturze telefonu). System Tide Software odpytuje bazę klientów poprzez webbserwis i autoryzuje klienta podając mu newralgiczne dane.

Omnichannel – infolinia to nie tylko rozmowy telefoniczne. Nowoczesny dostawca umożliwia łączenie jej z wysyłką SMS, E-mail, czy wiadomościami głosowymi VMS. W Tide Software dbamy też o to, by zapobiec tzw. „klęsce urodzaju”, czyli sytuacji w której liczba dzwoniących klientów jest większa niż liczba operatorów. Twój klient może otrzymać wiadomość głosową w postaci nagrania, a po jej odsłuchaniu połączyć się bezpośrednio z odpowiednim działem w firmie. Może otrzymać SMS np. z informacją, że chcemy się z nim skontaktować, co więcej może on odpisać przez SMS, czy wyraża zgodę i podać np. zakres w jakich godzinach jest dyspozycyjny.



KROK 2 – POZNAJ JEGO OFERTĘ

Jeśli znajdziesz już odpowiedniego trzyfilarowego dostawcę skontaktuj się z nim od razu. Wejdź na stronę www, wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń na infolinię, by poznać szczegóły oferty. Porozmawiaj ze specjalistą lub umów się na spotkanie, na którym wspólnie ustalicie potrzeby Twojego biznesu i znajdziecie na nie rozwiązanie. Zdecydujesz, czy dla Twojej firmy lepszy będzie numer GSM, czy stacjonarny? Czy powinien być nowy, a może przeniesiony? Eksperci danej firmy pomogą Ci dobrać optymalne dla Twojego biznesu rozwiązania i ułożyć drzewo IVR.

Już teraz możesz poznać możliwości infolinii od Tide Software. Specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy przykładową infolinię dla firmy PRĄD, WODA I GAZ. Zadzwoń i sprawdź!







KROK 3 – ZARZĄDZAJ SWOJĄ INFOLINIĄ

Decyzja podjęta, umowa podpisana! W Tide Software to moment kiedy nadajemy naszym klientom uprawnienia, dzięki którym mogą sami z poziomu panelu online zarządzać infolinią np.: budować drzewo IVR, ustalać godziny aktywności infolinii, ustawiać zapowiedzi i przekierowania. Oczywiście do ich dyspozycji jest również support dostępny 24/7.