Wiemy, że każdy biznes jest inny i ma różne potrzeby. Dlatego nie mówimy, że mamy złoty środek, który sprawdzi się u każdego. Pokazujemy, co zdało egzamin w Tide Software i pomogło nam odnaleźć się w nowym trybie pracy na home office, jak również nadal efektywnie kontynuować taki system pracy, zdobywając kolejnych klientów. Wszystkie zaprezentowane narzędzia przetestowaliśmy w naszym biznesie i nadal z nich korzystamy. Skoro pomogły nam, jest szansa, że sprawdzą się też i u Ciebie.


„Wiele usług oferujemy w modelu Try & Buy, właśnie dlatego, że zależy nam na zadowoleniu klientów, a nie na wciśnięciu produktu za wszelką cenę. Nie oznajmiamy – „mój drogi, poprawimy Twój biznes”, bo wcale nie jest powiedziane, że nie prowadzisz go lepiej od nas. Oznajmiamy – to są nasze rozwiązania, tak je wykorzystujemy u siebie, tak je wykorzystują nasi klienci, będzie super jeśli stwierdzisz, że Tobie też mogą się przydać. Czego Wam i sobie życzę”. – Janusz Pytlak, Wiceprezes Zarządu Tide Software Sp. z o.o.






4 narzędzia, które zdały egzamin u nas i naszych klientów


1. Telespotkania Tide

To bezpłatne pokoje telekonferencyjne na zdalne spotkania biznesowe. Stworzone na infrastrukturze jednego z największych operatorów telekomunikacji biznesowej. Priorytetem jest dla nas bezpieczeństwo, dlatego nasza infrastruktura znajduje się w bezpiecznym data center na terenie Polski. Telespotkania Tide pozwalają zorganizować spotkanie telefoniczne dla wielu osób z różnych lokalizacji, bez konieczności instalacji oprogramowania. Wystarczy zadzwonić pod wskazany numer i umówić spotkanie, wybierając odpowiednie klawisze na klawiaturze telefonu. Uczestnicy logują się podając PIN.

2. Infolinia Tide

Telefoniczna obsługa klienta szyta na miarę biznesu każdej wielkości i potrzeb pracy zdalnej. Pozwala uruchomić infolinię w chmurze bez żadnych dodatkowych inwestycji w sprzęt i oprogramowanie oraz korzystać z innowacyjnych narzędzi w jednym miejscu online – Tide Platform. Wszystkie dane przechowywane są w bezpiecznych data center zgodnie z RODO. Infolinia Tide to również dodatkowe funkcjonalności: IVR, nagrywanie rozmów, numery GSM, przekierowywania, identyfikacja, nagrania powitalne, szczegółowe raporty oraz wielokanałowa komunikacja z klientem – omnichannel.

3. Aplikacja Tide CC

To rozwiązanie szyte na miarę potrzeb call center w trybie pracy zdalnej. Pozwala obsługiwać klientów infolinii w domu z telefonu komórkowego. Konsultanci logują się do aplikacji poprzez wiadomości SMS. Aplikacja Tide CC to także zarządzanie wysyłką scenariuszy, dynamiczny IVR z opcją odpytywania bazy i zapowiedziami oraz automatyczne komunikaty SMS.

4. Tide Call Pick Up

To narzędzie, które daje nam pewność, że odebraliśmy każdy telefon od obecnego lub potencjalnego klienta. Pozwala automatycznie przekierować połączenia przychodzącego jednocześnie na wszystkie numery GSM pracowników. Pierwsza osoba, która odbierze telefon po prostu rozłącza połączenie u pozostałych pracowników. Możemy więc być mobilni i jednocześnie mieć pewność, że obsługa klientów pozostaje na najwyższym poziomie. U nas to rozwiązanie sprawdza się znakomicie w dziale sprzedaży, administracji oraz supportu, również tego 24/7.