- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 24 luty 2020 11:49
Masz sklep internetowy lub firmę i chcesz obsługiwać klientów profesjonalnie, automatycznie i wielokanałowo? Załóż infolinię, która pomoże Ci to osiągnąć! Czytaj dalej a dowiesz się jak w 3 prostych krokach uruchomić infolinię dla swojego biznesu opartą na trzech filarach: profesjonalizm, automatyzacja i omnichannel.
- Szczegóły
-
Opublikowano: wtorek, 18 luty 2020 06:00
Nie jest tajemnicą, że większość klientów, którzy spóźniają się z płatnościami celowo unika kontaktu telefonicznego. Jak zatem kontaktować się z taką osobą, by się dodzwonić? O czym pamiętać podczas komunikacji z dłużnikiem? Odpowiedzi znajdziesz poniżej
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 10 luty 2020 06:00
Myślisz, że w dobie chat botów i digitalizacji wystarczy, że uruchomisz live chat na stronie do kontaktu z klientem, bo przecież większość z nich i tak chce kontaktować się z Tobą tylko online? To nie prawda! Badania pokazują, że telefoniczna obsługa klientów jest wciąż numerem jeden zdecydowanej większości z nich.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 03 luty 2020 07:00
Decyzja o uruchomieniu infolinii do obsługi klientów zapadła. Czas zacząć profesjonalnie obsługiwać telefony z zapytaniami od klientów. Teraz pojawia się pytanie jaki numer wybrać? Czy udostępnić swój prywatny, czy wybrać inny? Jeśli inny to stacjonarny, a może GSM? Czytaj dalej a dowiesz się jaki numer będzie najlepszy dla Twojego biznesu.
- Szczegóły
-
Opublikowano: środa, 22 styczeń 2020 06:53
Masz własny sklep online, małą firmę, w której większość spraw załatwiasz sam? Zyskaj pewność, że odbierzesz każdy telefon z infolinii od swoich klientów. Wirtualna centrala to rozwiązanie do którego nie potrzebujesz specjalnych urządzeń, kłębowiska kabli czy recepcjonistki. Wystarczy jeden, specjalny numer telefonu, który w dodatku możesz przekierować na prywatną komórkę, by odbierać go w każdym miejscu.