- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 22 marzec 2021 08:00
Zmiany, które zaszły w przeciągu ostatniego roku dotknęły nas wszystkich. Zasady biznesowe zmieniły się. Przyspieszył rozwój. Pojawiło się więcej nowoczesnych rozwiązań. Sytuacja wymusiła zwiększenie kontaktów telefonicznych i on-line.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 15 marzec 2021 06:00
Efektywność i call center. To musi iść ze sobą w parze. Dlaczego? Ponieważ na tym dziale często spoczywa ogromna odpowiedzialność. Od tego, jakie osiągnie wyniki, jak obsłuży kampanie telefoniczne, w dużej mierze zależy sukces całej firmy.
- Szczegóły
-
Opublikowano: środa, 10 marzec 2021 06:00
Minęło już prawie 12 lat, a ja jak dziś pamiętam to wydarzenie. Odwiedziłem wtedy jedno z największych wówczas call center w Polsce. Ta wizyta wywarła na mnie ogromne wrażenie. Dochodzący z każdego miejsca odgłos rozmów, dynamika pracy.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 01 marzec 2021 07:00
Większość z nas wierzy, że rozwiązania biznesowe, z których na co dzień korzystają duże firmy jak banki, placówki medyczne, a także my sami, gwarantują nam bezpieczeństwo naszych danych osobowych. Czy na pewno tak jest?
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 22 luty 2021 07:00
Gazetki reklamowe. Polecenia produktów od znajomych. Niejednokrotnie to właśnie te czynniki motywowały do zakupów. Wyprawa do sklepu, obejście wszystkich półek, odnalezienie produktów z ulotki, czekanie w długiej kolejce do kasy, aby zapłacić.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 15 luty 2021 07:00
Wiele pisze się o doświadczeniu zakupowym klienta i odpowiednim kontakcie z marką jako podstawie efektywnej relacji z klientem w handlu detalicznym oraz jako jednym z kluczowych elementów skutecznej sprzedaży.