Rozwiązania do komunikacji w firmie o rozproszonej strukturze

Komunikacja SMS to obszerne pojęcie obejmujące zarówno miliony wiadomości przesyłanych codziennie przez zwykłych użytkowników telefonów komórkowych, automatyczne SMS ze sklepów i instytucji, masowe wysyłki SMS-ów sprzedażowych, czy też kody autoryzujące operacje bankowe.

Efektywna komunikacja wewnętrzna w firmie

Dobra komunikacja wewnętrzna to jedna ze składowych podnoszących efektywność pracy w firmie. Wspiera ona wiele obszarów, a dodatkowo buduje zaufanie i pozytywny wizerunek pracodawcy.

SMS w kampaniach marketingowych

Kampanie SMS to jedna z form pozyskiwania klientów. To również jeden z najszybszych i najprostszych sposobów na dotarcie do odbiorcy. Nie dość, że komunikat jest prosty i krótki, to także najczęściej jest odczytywany zaraz po otrzymaniu.

Komunikacja SMS

W tym roku, w grudniu będziemy obchodzić 30-lecie komunikacji SMS. 3 grudnia 1992 roku inżynier Neal Papworth z Sema Group wysłał pierwszego SMSa do R. Jarvisa w Vodafone. Od tego dnia to rozwiązanie na dobre zadomowiło się w prawie każdej dziedzinie naszego życia.

Customer experience w bankowości

Obsługa klienta stanowi w bankowości nie lada wyzwanie. Każdy klient jest inny, ma własne preferencje oraz korzysta z różnych produktów, które wymagają odpowiedniego zarządzania. Na rynku istnieje wiele narzędzi, które mogą pomóc w prowadzeniu skutecznej komunikacji z klientami. Jak je dobrać i wykorzystywać efektywnie?

Jak rotacja numeracją podnosi efektywność Call Center?

Wielu managerów zespołów Call Center, zarówno tych małych jak i największych, nieprzerwanie zadaje sobie to samo pytanie - jak zwiększyć #dodzwanialność do klientów, a tym samym podnieść efektywność swojego działu?