Co znajdziesz w Raporcie?

Przygotowując Raport: Skuteczna komunikacja z klientem przeanalizowaliśmy dane dotyczące połączeń telefonicznych na przestrzeni ostatniego roku. Pochodzą one od TOP 100 firm z sektora dużych i średnich przedsiębiorstw, które są zarazem naszymi klientami. 

Czy wiesz, że…

  • tracisz klientów, którzy nie mogą się do Ciebie dodzwonić, gdy Twój pracownik prowadzi rozmowę z innym klientem?
  • aż 150 klientów może dzwonić do Twojej firmy w ciągu 1 godziny pracy twojego działu?
  • zyskasz 20% więcej odebranych połączeń, gdy będziesz dzwonić z innego numeru kierunkowego niż numer odbiorcy?

W Raporcie znajdziesz wiele ciekawych statystyk dotyczących połączeń przychodzących i wychodzących firm z różnych branż – przede wszystkim windykacyjnej, pożyczkowej, retail i e-commerce, logistycznej, czy fotowoltaiki. Zapraszamy do lektury! 

Pobierz Raport