RCS, czyli SMS 2.0

Nowa technologia interaktywnych wiadomości. Wysyłaj multimedia. Buduj lojalność. Zwiększ satysfakcję i sprzedaż. Wypróbuj SMS 2.0 dla firm.

Zapytaj o ofertę
Proponuję najbliższy czwartek godzina 10:00 lub 12:00 😊
14:21
Super bardzo dziękuję 🥰
14:21
O produkcie

Komunikacja RCS dla firm

Technologia RCS, znana również jako SMS 2.0, to wiele form przekazu w jednej wiadomości. Pozwala na tworzenie interaktywnej i angażującej komunikacji z klientami. Wykorzystując rozbudowane komunikaty dzięki grafikom i plikom multimedialnym zrealizujesz kampanie reklamowe mobile. Personalizacja wiadomości polepszy doświadczenie Twoich klientów i ich lojalność wobec firmy. Statusy odczytania, szczegółowe raporty i analiza skuteczność kampanii marketingowych dają możliwość lepszego profilowania bazy odbiorców i komunikacji.

Sprawdź ofertę
Dla branż

Zastosowanie RCS w różnych branżach

Poznaj możliwości wiadomości w technologii RCS w swojej branży.

Zapytaj o ofertę
E-commerce
Windykacja
Call Center

Funkcjonalności produktu

Wysyłka wysokiej jakości zdjęć, filmów, dźwięków

Wysyłka plików tekstowych różnego formatu

Komunikacja dwukierunkowa

Obsługa zapytań, zamówień i reklamacji

Tworzenie ankiet

Interaktywne menu z opcjami do wyboru

Statusy wysłania, dostarczenia i odczytania wiadomości

Wysokie wskaźniki zaangażowania

Szczegółowe raporty i rozbudowana analiza skuteczności

Co nas wyróżnia

To daje nam przewagę nad innymi

Sprawdzanie bazy dostępności RCS u odbiorców
Omnichannel w TidePlatform
Pogłębiona analiza zaangażowania odbiorców
Profilowanie bazy użytkowników
Support 24/7/365
Prosta integracja po API

Najczęściej zadawane pytania

  • RCS to zaawansowana technologia komunikacji dostępna w natywnej aplikacji SMS w telefonach z systemem Android. Umożliwia firmom wysyłanie wiadomości tekstowych SMS o zwiększonych możliwościach, takich jak bogate treści multimedialne, wizualizacje, ankiety, grupowe rozmowy, interaktywne przyciski i karty oraz wiele więcej. Dlatego wiadomości RCS nazywane są SMS 2.0. Pozwala również dokonywać rozszerzonej analizy, otrzymywać statusy wysłania, doręczenia, a także odczytania wiadomości. Zastępuje tradycyjne SMS-y nowoczesnymi i zaawansowanymi funkcjami, dotąd dostępnymi w komunikatorach internetowych.

  • Tak! Dzięki wiadomościom RCS możesz wysyłać pliki typu wezwania do zapłaty, oficjalne dokumenty dotyczące postępowania windykacyjnego oraz otrzymywać informacje o ich odczytaniu. Taki status może posłużyć jako dowód w postępowaniu sądowym.

  • Rozwiązanie RCS zwane SMS 2.0 oferowane przez Tide Software zapewnia firmom szereg korzyści, takich jak:
    • zwiększona skuteczność komunikacji dzięki dostarczaniu atrakcyjnych i interaktywnych wiadomości
    • komunikacja dwukierunkowa z klientem
    • bardziej wnikliwe analizy zachowań odbiorców dzięki zaawansowanym narzędziom raportowania
    • rozbudowane formy komunikatów charakterystyczne dla wielu kanałów omnichannel dostępne w wiadomości w technologii RCS
    • integracja kanału RCS/ SMS 2.0 z innymi kanałami dostępnymi w TidePlatform

  • Komunikacja RCS/ SMS 2.0 oferuje firmom możliwości takie jak:
    • wiadomości powitalne z ofertami i informacjami o produktach i usługach
    • powiadomienia o promocjach i wyprzedażach
    • personalizowane wiadomości, powiadomienia o produktach dostosowanych do preferencji użytkowników na podstawie ich aktywności
    • ankiety, sondy i formularze interaktywne, które dzięki swej przystępnej formie zachęcają do udziału

  • Rozwiązanie do komunikacji RCS/ SMS 2.0 od Tide Software oferuje:
    • Możliwość wysyłki lokalizacji
    • Interaktywny katalog z przekierowaniami i karty produktów
    • Przyciski akcji wpływające na konwersję
    • Możliwość prowadzenia rozmowy z klientem i wysyłki multimediów
    • Obsługa posprzedażowa klienta
    • Wysyłka plików pdf

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!