• Komunikacja biznesowa - home office


    Poznaj usługi dla firm dedykowane pracy zdalnej

    Zobacz nowości Tide
  • 1

Media o nas

Przegląd artykułów i opracowań.
  • Call center kojarzy się przede wszystkim z usługami głosowymi i namolnymi sprzedawcami. Taki stereotypowy wizerunek ma już niewiele wspólnego z rzeczywistością. Call center stanowi ważny kanał komunikacji z klientami i ma przed sobą bardzo rozwojową przyszłość!
    Read More
  • Rozwój e-commerce był pewny. To trend, który obserwujemy od kilku lat, a pandemia jeszcze bardziej go przyśpieszyła. Badanie PwC pokazuje, że 85% Polaków ma zamiar kontynuować zakupy online po pandemii.
    Read More
  • 97% osób odczytuje wiadomości SMS w mniej niż 90 sekund od dostarczenia. Te krótkie formy tekstowe najlepiej przebijają się w gąszczu marketingowych komunikatów. Dlatego warto włączyć kampanie SMS-owe do strategii marketingowej.
    Read More
  • Pierwsze Call Center na świecie powstały już przed II wojną światową. Jednak dopiero w latach 70. ubiegłego wieku mocno wkroczyły w świat biznesu usprawniając proces obsługi czy podnosząc sprzedaż.
    Read More
  • Co pandemia zmieniła na rynku Call Center? Jak twierdzą eksperci, podniosła jego wartość w oczach klientów. Formuła, która dotychczas była traktowana po macoszemu, dziś jest jednym z podstawowych narzędzi bezkontaktowej komunikacji.
    Read More
  • Marketing kojarzy się z dynamizmem, burzami mózgów, nowoczesnymi narzędziami, kampaniami, które mają skutecznie docierać do grup docelowych. Od pomysłu do realizacji jednak długa droga, która wymaga sprawnej komunikacji - a to wcale nie takie łatwe podczas pracy zdalnej.
    Read More
  • Praca zdalna już od ponad pół roku jest standardem w większości firm. Taka forma pracy wymaga większego wysiłku w doborze kanałów do komunikacji na linii firma-pracownik, firma-partner biznesowy, czy klient. Sprawdzone, niezawodne metody zapewniają prawidłowy przebieg wymiany informacji.
    Read More
  • Często uwaga firm jest skupiona na kampaniach wychodzących do grupy odbiorców. Co z klientami, którzy sami telefonicznie chcą się skontaktować? Wiemy, jak ważna jest profesjonalna obsługa klienta oraz jak trudny może być wybór odpowiedniego rozwiązania do biznesowej infolinii.
    Read More
  • Jednym z najbardziej skutecznych rozwiązań w grupie wiekowej 25-55 jest wciąż SMS. Czy wiesz, że open rate takich SMS’owych kampanii to średnio 97%? Odbiorcy prędko reagują na SMS, bo w mniej niż 90 sekund.Jest to zatem świetne narzędzie do zmobilizowania klienta.
    Read More
  • 429,3 tys. numerów komórkowych oraz 246,5 tys. numerów stacjonarnych przeniesiono od operatora do operatora w pierwszym kwartale 2019 roku – wynika z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    Read More
  • Z gros numerów przeniesionych z Orange, korzystała jedna firma, świadcząca dzięki nim usługi klientom biznesowym – Call Center Tools (z NewConnect). Jej biznes przejęła firma z Piaseczna – Tide Software, dostawca systemów dla tzw. contact centers, które umożliwiają wielokanałową komunikację z klientem.
    Read More
  • W 1. kwartale 2019 roku przeniesionych zostało 429 326 numerów w sieciach GSM i 246 468 numerów w sieciach stacjonarnych – podał Urząd Komunikacji Elektronicznej opierając się na danych z PLI CBD.
    Read More
  • Tide Software przejął klientów notowanej na NewConnect firmy Call Center Tools. Zgodnie z warunkami umowy cesji spółka przejęła kontrakty kilkudziesięciu klientów z branży finansowej. Wraz z klientami do zespołu firmy dołączyli również pracownicy CC Tools.
    Read More
  • Zgodnie z jej warunkami spółka przejęła kontrakty kilkudziesięciu klientów z branży finansowej – głównie banki, firmy windykacyjne i pożyczkowe. Wraz z klientami do zespołu firmy dołączyli również pracownicy, którzy byli odpowiedzialni za obsługę przejętych klientów w CC Tools.
    Read More
  • Branża ubezpieczeniowa przeżywa drugą młodość. Od niedawna cyfryzacja i nowe technologie na dobre zadomowiły się w branży ubezpieczeniowej - InsurTech.
    Read More
load more hold SHIFT key to load all load all

Baza raportów Zapytaj o opracowania

Pracujemy nad bazą raportów i badań. Zgłoś zainteresowanie, a powiadomimy Cię, gdy tylko opublikujemy ciekawe opracowania.
Warto wiedzieć pierwszym.

Przydziel dostęp do raportów

Kontakt Dla dziennikarzy

Edyta Szyszło 
T: 732 480 336 
E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Dokładna lokalizacja siedziby i inne dane kontaktowe dostępne są tutaj.

Zapraszamy na strony produktowe: