fbpx

SYSTEM DLA CALL CENTER

Poznaj system, który pomoże podnieść wydajność obsługi. Skuteczne zarządzanie kampaniami oraz pracą całego call center.


DLA SUPERVISORA

WDROŻENIE NOWEGO KONSULTANTA


konsultant w call/contact center
  • Łatwa instalacja

    Desktopowa aplikacja CC gotowa do użycia zaraz po zainstalowaniu. Nie wymaga dodatkowej konfiguracji. Sprawdza się w modelu home office.

  • Pomoc kontekstowa

    Chmurki z pomocą kontekstową przy pytaniach w skrypcie i lektor odczytujący je. Obsługa prywatnych notatek, widocznych tylko dla konsultanta.

  • Przyjazny interfejs Apki

    Wiele wersji językowych. Aplikacja z własnymi szybkimi krokami typu: zadzwonić później, zły numer, oferta. Czytelny skrypt z ułatwieniem uzupełniania.



DLA MANAGERA

ZARZĄDZANIE KONSULTANTAMI CONTACT CENTER


  • Centrum zarządzania CC

    Podgląd online przebiegu kampanii, raporty graficzne, dane w czasie rzeczywistym. Zarządzanie wieloma CC i kampaniami.

  • Alertowanie KPI

    Wysłanie SMS, email lub wiadomości głosowej przez system po przekroczeniu KPI. Wygodne rozwiązanie dla osób poza biurem.

  • Zarządzanie pracownikami

    Harmonogram pracy z alertami braku konsultantów, rozliczanie przerw, obsługa skills (kompetencji).

manager call center

FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU TIDE CONTACT CENTER


Dialer predyktywny

zyskujesz 20% mniej dropów Oszczędzasz nawet do 20 sekund na minutę

IVR

Interaktywna obsługa osoby dzwoniącej przez wybieranie tonowe i rozpoznanie mowy.

Dialplan

Graficzne projektowanie schematu Uzależnienie przekierowań od grafiku pracy agentów,

Rotacja numeracją

Określenie zasad prezentacji i rotacji numeracją GSM i stacjonarną w Polsce i zagranicą.

Panel akcji agenta

Panel szybkich kroków widoczny w aplikacji agenta, przyspieszający i ułatwiający organizację pracy.

System skryptów i ankiet

Nowoczesny skrypter, wyświetlający dynamiczne treści i podpowiadający agentowi.

Raportowanie

Dowolne raporty, narzędzia do tworzenia własnych, łatwe udostępnianie klientom, alertowanie w opraciu o KPI.

Aplikacja dla agenta

Aplikacja zwiększająca niezawodność działania i szybki start, umożliwiająca też pracę zdalną.

Black Box

Autorska technologia zapewniająca nieprzerwaną pracę contact center, mimo braku dostępu do Internetu i/lub awarii łącza telekomunikacyjnego.

Panel managera

Jedno miejsce do zarządzania kampaniami i monitorowania pracy agentów, umożliwiające szybką reakcję.

HLR i detekcja poczty głosowej

Nawet 30% dziennych połączeń call center jest wykonywanych na nieaktualne numery.

Zarządzanie agentami

Definiowanie agenta przez różne parametry i rozliczanie czasu pracy.

WAŻNE CECHY


Technologia – Nowoczesne narzędzia programowania, algorytmy IBM, sztuczna inteligencja.

Dodzwanialność – Rotacja numerami GSM, wykrywanie poczty głosowej.

Wsparcie techniczne – Szybkie wsparcie przez kompetentny zespół Tide Software 24/7.

Integracja – Proste połączenie przez API z bazami innych systemów: bankowych, CRM, programami lojalnościowymi itd.

Kompleksowość – Obustronna komunikacja różnymi kanałami, łączenie w jedną kampanię.

Skalowalność – PRozwiązanie działa wydajnie zarówno dla małych jak i rozproszonych contact center.

Jeśli chcesz poznać bliżej nasze usługi, zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub pozostaw wiadomość uzupeniając formularz:

  • odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące usług Tide
  • przeprowadzimy prezentację lokalnie lub zdalnie
  • pomożemy uruchomić wersję testową

Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Wiśniowa 8c, 05-500 Piaseczno, e-mail: info@tidesoftware.pl

Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl

Dane osobowe przetwarzane będą w celu obsługi przesłanego zapytania na podstawie art. 6 ust 1 pkt f RODO. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania celu dla jakiego zostały zgromadzone. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Jeżeli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO, możesz wnieść skargę do PUODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.