Strona główna
Branże
Call Contact Center

Obsługa komunikacji w Twoim call center

Skuteczne rozwiązania do optymalizacji kontaktu z klientem

Komunikacja omnichannel w call center

Tide Software oferuje rozwiązania dla call center, które wspierają efektywne działanie i optymalizację kontaktu z klientem. Dialer predyktywny oparty na algorytmach sztucznej inteligencji umożliwia skuteczne wydzwanianie połączeń, a zintegrowane kanały takie jak SMS, VMS, e-mail w aplikacji call center pozwalają na automatyzację kontaktu według ustalonej ścieżki komunikacji.

Omnichanel w obsłudze klienta

Czy wiesz że…

  • Tide Software jest największym w Polsce dostawcą kompleksowych rozwiązań do komunikacji biznesowej?
  • System dla call center jest dostępny w modelu CCaaS i nie potrzebujesz drogich inwestycji w infrastrukturę?
  • Dzięki autorskim i zaawansowanym technologicznie rozwiązaniom Tide Software zwiększysz skuteczność połączeń średnio o 50%?

Innowacyjne rozwiązania dla Call Center

System dla call center TideCC

Autorskie rozwiązanie dedykowane dla firm i działów call center. System automatycznego wydzwaniania połączeń działa skutecznie już od 3 agentów. Dostępny z TidePlatform w modelu CCaaS oraz po API nie wymaga wysokich nakładów finansowych oraz inwestycji w infrastrukturę. Wysoka wydajność pozwala na obsługę nawet kilkunastu tysięcy połączeń w tym samym czasie, a bezpieczeństwo rozwiązań zapewnia ciągłość pracy. W aplikacji call center jest zintegrowanych wiele kanałów do komunikacji, m.in. SMS, VMS, e-mail, WhatsApp Business, które pozwalają na dopasowanie ich do potrzeb kampanii i preferencji odbiorców.

Rotacja numeracją

Usługa rotacji numeracją działa niezależnie od posiadanego systemu call center. Pozwala na prezentację numerami stacjonarnymi i GSM z różnymi prefiksami, automatyczną weryfikację numeracji skażonej oraz wymianę numerów na skrajnie różne. Zmniejsza liczbę nieudanych połączeń i poprawia wydajność pracy call center.

Dialer predyktywny

Narzędzie oparte na algorytmach sztucznej inteligencji analizuje miliardy zdarzeń telekomunikacyjnych i wydzwania połączenia z największym prawdopodobieństwem dodzwonienia się. Dzięki temu, agent nie traci czasu na obsługę błędnych numerów, słuchanie sygnału zajętości, czy poczty głosowej.

Detekcja poczty głosowej i HLR

Wykrywa pocztę głosową ze skutecznością ponad 90% i wskaźnikiem false positive na poziomie ok. 5%. Usługa HLR dostarcza cenne dane o numerach, sprawdza dostępność oraz aktywność numeru w czasie rzeczywistym, jeszcze przed nawiązaniem połączenia.

Dialplan

Schemat przekierowań dla połączeń przychodzących i nawiązywania połączeń wychodzących, z uwzględnieniem grafiku pracy agentów, godziny otwarcia biura. Przekierowania z zachowaniem oryginalnej prezentacji numeru osoby dzwoniącej. Określisz częstotliwości i ilości wydzwaniania do numerów zajętych i wyłączonych. Zaplanujesz ścieżkę komunikacji uwzględniając różne kanały komunikacji, jak SMS, VMS, e-mail.

IVR

System IVR umożliwia interaktywną obsługę osób dzwoniących poprzez wybieranie tonowe i rozpoznawanie mowy. Dzięki temu narzędziu można skonfigurować automatyczne odpowiedzi i gromadzić informacje od klientów przed przekazaniem połączenia do konsultanta.

Korzyści dla Call Center


Oszczędność czasu dzięki automatyzacji wydzwonień połączeń z największym prawdopodobieństwem na ich odebranie.

Zwiększenie efektywności działań poprzez wzrost dodzwanialności średnio o 50 p.p.

Zaawansowane możliwości raportowania pozwalają śledzić kluczowe wskaźniki i budować własne raporty.

Poprawa wskaźników realizacji połączeń m.in. poprzez wykrywanie poczty głosowej oraz usługa HLR.

Skuteczne zarządzanie kampaniami i agentami.

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901
    Zeskanuj QR kod i zadzwoń do nas!