Skuteczna kampania SMS w marketingu

Black Friday, Mikołajki, Boże Narodzenie i Sylwester to czas świętowania i zakupowego szaleństwa. Ilość newsletterów wpływających na skrzynki mailowe czy otrzymywanych SMS sięga nawet kilkudziesięciu dziennie.

Rozmowa na czacie? To na czasie!


XXI wiek należy do Internetu - to fakt. 90% społeczeństwa Europy oraz Ameryki Północnej aktywnie korzysta z sieci, spędzając nawet kilka godzin dziennie ze smartfonem w ręku, czy przed monitorem komputera.* Biznes, który jest nastawiony na potrzeby klientów, musi iść z duchem czasu.

Telemedycyna - przyszłość wizyt lekarskich


Wraz z odchodzącym latem zbliża się najbardziej intensywny czas w branży medycznej. Liczba lekarzy z roku na rok w Polsce jest coraz mniejsza*, przez co placówki medyczne mają nie lada wyzwanie ze skompletowaniem pełnego zespołu medycznego.

Pokoje telekonferencyjne - bestseller pracy zdalnej w 2020 roku.


Ponad 80 000 minut rozmów, blisko 3 150 połączeń, 2 171 użytkowników, 365 pokoi telekonferencyjnych – i to wszystko w ciągu zaledwie 3 miesięcy działania naszej usługi Telespotkań!

3 sposoby na bezpieczeństwo danych w biznesie


Wiesz, że ponad połowa firm chociaż raz padła ofiarą co najmniej jednego cyberataku? Co więcej, 73% z nich zakończyło się sukcesem hakerów*. Dbanie o bezpieczeństwo danych firmy i jej klientów na dobre wpisało się w naszą codzienność biznesową. Poznaj 3 sposoby, które zwiększą bezpieczeństwo danych Twoich i klientów w sieci.

Poznaj 3 funkcjonalności, które zwiększą efektywność Call Center


Zauważyliśmy, że wielu klientów korzystających z naszej aplikacji Tide CC pyta o dodatkowe narzędzia, które mogą podnieść efektywność pracy konsultantów. Wiemy, że call center często działa w systemie success fee, dlatego przygotowaliśmy dla Was kilka pomysłów, jak podnieść efektywność pracy agentów i osiągnąć nadrzędny cel - maksymalnie zwiększyć skuteczność połączeń.