- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 12 październik 2020 06:11
Black Friday, Mikołajki, Boże Narodzenie i Sylwester to czas świętowania i zakupowego szaleństwa. Ilość newsletterów wpływających na skrzynki mailowe czy otrzymywanych SMS sięga nawet kilkudziesięciu dziennie.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 05 październik 2020 06:11
XXI wiek należy do Internetu - to fakt. 90% społeczeństwa Europy oraz Ameryki Północnej aktywnie korzysta z sieci, spędzając nawet kilka godzin dziennie ze smartfonem w ręku, czy przed monitorem komputera.* Biznes, który jest nastawiony na potrzeby klientów, musi iść z duchem czasu.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 28 wrzesień 2020 05:11
Wraz z odchodzącym latem zbliża się najbardziej intensywny czas w branży medycznej. Liczba lekarzy z roku na rok w Polsce jest coraz mniejsza*, przez co placówki medyczne mają nie lada wyzwanie ze skompletowaniem pełnego zespołu medycznego.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 14 wrzesień 2020 05:11
Ponad 80 000 minut rozmów, blisko 3 150 połączeń, 2 171 użytkowników, 365 pokoi telekonferencyjnych – i to wszystko w ciągu zaledwie 3 miesięcy działania naszej usługi Telespotkań!
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 31 sierpień 2020 05:11
Wiesz, że ponad połowa firm chociaż raz padła ofiarą co najmniej jednego cyberataku? Co więcej, 73% z nich zakończyło się sukcesem hakerów*. Dbanie o bezpieczeństwo danych firmy i jej klientów na dobre wpisało się w naszą codzienność biznesową. Poznaj 3 sposoby, które zwiększą bezpieczeństwo danych Twoich i klientów w sieci.
- Szczegóły
-
Opublikowano: czwartek, 02 lipiec 2020 05:11
Zauważyliśmy, że wielu klientów korzystających z naszej aplikacji Tide CC pyta o dodatkowe narzędzia, które mogą podnieść efektywność pracy konsultantów. Wiemy, że call center często działa w systemie success fee, dlatego przygotowaliśmy dla Was kilka pomysłów, jak podnieść efektywność pracy agentów i osiągnąć nadrzędny cel - maksymalnie zwiększyć skuteczność połączeń.