Jak usprawniłem call center – krótkie case study

W pracy z klientami często mam kontakt z firmami windykacyjnymi, dla których dostarczamy wiele innowacyjnych i stale rozwijanych rozwiązań. Jednym z nich jest flagowa usługa Tide Software – rotacja numeracją.

Kluczowe narzędzia w efektywnym call center

W codziennej pracy obcuję z osobami, które zarządzają mniejszym lub większym call center. Każdej z tych osób zależy na tym, aby jego jednostka była możliwe efektywna. Czym wyrażana jest ta efektywność? Tak naprawdę nie ma jednej odpowiedzi.

Komunikacja mailowa

E-mail to jedno z najpopularniejszych narzędzi do kontaktu B2C, ale również B2B. Nie jest to żadnym zaskoczeniem, ponieważ jest to tania metoda dotarcia do odbiorców. Niski koszt to nie jedyna zaleta.  

Komunikacja SMS w branży rolniczej

O SMS-ach wiemy już dość dużo. We wcześniejszych artykułach na blogu Tide Software opisywaliśmy ich historię, jak działają i gdzie znajdują zastosowanie. Wydaję mi się, że nie jest koniecznym przekonywanie do tego, jak istotną rolę pełnią w biznesie relacyjnym. Zastosowanie krótkich, natychmiastowych wiadomości ceni sobie coraz więcej różnorodnych branż.

„Plastikowy mózg” w telekomunikacji

Sztuczna Inteligencja to wytarte słowo. Mocno mnie onieśmieliło takie stwierdzenie, kiedy zacząłem swoją pierwszą prelekcję :) To było jakieś 3-4 lata temu. Zgodzę się, że przez wiele firm ten zwrot był nadużywany.