Poznaj 3 funkcjonalności, które zwiększą efektywność Call Center


Zauważyliśmy, że wielu klientów korzystających z naszej aplikacji Tide CC pyta o dodatkowe narzędzia, które mogą podnieść efektywność pracy konsultantów. Wiemy, że call center często działa w systemie success fee, dlatego przygotowaliśmy dla Was kilka pomysłów, jak podnieść efektywność pracy agentów i osiągnąć nadrzędny cel - maksymalnie zwiększyć skuteczność połączeń.

4 rzeczy, których możesz nauczyć się od swoich klientów


Znasz powiedzenie „dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane”? Często znajduje ono przełożenie na relacje marka – klient. Firma może być tak skupiona na zapewnieniu najwyższej jakości usług lub produktów, że nie dostrzega prawdziwych potrzeb swoich klientów. Zebraliśmy dla Ciebie 4 rzeczy, które są ważne dla klientów – korzystaj!

4 narzędzia, które pomogą Twojej firmie nie tylko podczas pracy zdalnej


Wiemy, że każdy biznes jest inny i ma różne potrzeby. Dlatego nie mówimy, że mamy złoty środek, który sprawdzi się u każdego. Pokazujemy, co zdało egzamin w Tide Software i pomogło nam odnaleźć się w nowym trybie pracy na home office, jak również nadal efektywnie kontynuować taki system pracy, zdobywając kolejnych klientów. Wszystkie zaprezentowane narzędzia przetestowaliśmy w naszym biznesie i nadal z nich korzystamy. Skoro pomogły nam, jest szansa, że sprawdzą się też i u Ciebie.

Praca Call Center w czasie pandemii. Case study firmy AIQLABS


Na początku marca rozpoczęła się pandemia w Polsce. Wiele firm stanęło przed trudnym wyzwaniem, szczególnie te z działem Call Center. Od tego momentu minął już miesiąc. Przeczytajcie rozmowę z Panem Michałem Werpachowskim, Dyrektorem Operacyjnym w AIQLABS Sp. z o.o. Zobaczcie jak oni poradzili sobie z zarządzaniem pracą swojego działu operacyjnego w warunkach home office.

Telekonferencja – wsparcie biznesu w czasach pracy zdalnej


Narzędzia usprawniające pracę zdalną to ostatnio MUST HAVE, ale zdecydowanie nie jest to rozwiązanie tylko czasowe. Zdalne prowadzenie biznesu to trend, który rozwija się już od wielu lat i będzie rozwijał się coraz bardziej. Według badań liczba zdalnych pracowników wzrosła o 115% w ciągu ostatniej dekady. To pokazuje, że istnieje realna potrzeba rozwiązań do telekonferencji i mobilnych spotkań, które ułatwią codzienną pracę.

SMS - komunikacja z pracownikiem podczas home office


Rozprzestrzeniający się wirus zmusza pracowników do pozostania w domach i pracy zdalnej, czyli tzw. home office. To trudny czas dla przedsiębiorców, którzy martwią się o efektywność pracowników i dalsze losy firmy. Jak komunikować się z pracownikami w nowej, zdalnej rzeczywistości? Jak zarządzać zespołem i informować go o sytuacji w firmie? Warto wykorzystać do tego SMS, który pozwala komunikować się szybko i masowo.