Wkurzony klient? Nie daj się i odnieś sukces w obsłudze klienta!


Zdenerwowany klient musiał wyrzucić swoje frustracje przez telefon, czy w mediach społecznościowych i padło właśnie na Ciebie? Wiemy, że takie sytuacje bywają stresujące, ale nie takie sprawy się załatwiało :) Mamy dla Ciebie 5 kroków, które pomogą Ci wyjść z twarzą z takiej sytuacji.

Nie strasz! Czyli co zrobić, by windykacja była przyjazna?


Obawa przed piętrzącymi się trudnościami proceduralnymi, poniżeniem lub stratą czasu może się pojawić u każdego klienta. Ułatw tę procedurę, a wzrośnie skłonność do kontaktu z twoją firmą, nawet w sytuacjach kłopotliwych. Poza kulturą i połączoną z asertywnością empatią negocjatorów możesz klientom opóźniającym płatność zaoferować na przykład:

Załóż infolinię! 3 proste kroki do profesjonalnej obsługi klienta.


Masz sklep internetowy lub firmę i chcesz obsługiwać klientów profesjonalnie, automatycznie i wielokanałowo? Załóż infolinię, która pomoże Ci to osiągnąć! Czytaj dalej a dowiesz się jak w 3 prostych krokach uruchomić infolinię dla swojego biznesu opartą na trzech filarach: profesjonalizm, automatyzacja i omnichannel.

5 tipów windykacyjnych na skuteczną komunikację z dłużnikiem


Nie jest tajemnicą, że większość klientów, którzy spóźniają się z płatnościami celowo unika kontaktu telefonicznego. Jak zatem kontaktować się z taką osobą, by się dodzwonić? O czym pamiętać podczas komunikacji z dłużnikiem? Odpowiedzi znajdziesz poniżej

70% Twoich klientów wybiera infolinię do kontaktu!


Myślisz, że w dobie chat botów i digitalizacji wystarczy, że uruchomisz live chat na stronie do kontaktu z klientem, bo przecież większość z nich i tak chce kontaktować się z Tobą tylko online? To nie prawda! Badania pokazują, że telefoniczna obsługa klientów jest wciąż numerem jeden zdecydowanej większości z nich.

Wszystko, co musisz wiedzieć o numerze uruchamiając infolinię!


Decyzja o uruchomieniu infolinii do obsługi klientów zapadła. Czas zacząć profesjonalnie obsługiwać telefony z zapytaniami od klientów. Teraz pojawia się pytanie jaki numer wybrać? Czy udostępnić swój prywatny, czy wybrać inny? Jeśli inny to stacjonarny, a może GSM? Czytaj dalej a dowiesz się jaki numer będzie najlepszy dla Twojego biznesu.