Dialer predyktywny kontra dialer progresywny

W tym kwartale postanowiliśmy przybliżyć różne aspekty działania call center od strony operacyjnej i nie tylko. Od czego warto zacząć? Wystarczy przeczytać tytuł – nie ma wątpliwości, co gra pierwsze skrzypce w sprawnym call center. Dzisiaj ciężko wyobrazić sobie codziennie funkcjonowanie CC bez niego. Na rynku jest dostępnych kilka wariantów dialera, bo to o nim mowa. Pojawia się więc bardzo ważne pytanie — na jaki z nich postawić?

Rotacja numeracją – sposób na skuteczność w call center

Posiadasz działające call center. Każdego dnia dzięki temu wykonujesz setki, tysiące prób połączeń telefonicznych do klientów. Mam jednak do Ciebie pytanie. Czy poziom dodzwanialności do nich jest na satysfakcjonującym dla Ciebie poziomie?

HLR kontra Tide HLR

Dawno, dawno temu, przed wybuchem pandemii, brałam udział w konferencji dotyczącej systemów wspierających sprzedaż i obsługę klienta. Jeden z prelegentów opowiadał, w jaki sposób udało mu się znacząco podnieść poziom satysfakcji klientów z jakości obsługi w jego BOK, zwiększając jednocześnie poziom sprzedaży.

Skip Tracing – pierwszy krok do skutecznej windykacji

Nie od dziś wiadomo, że firmy windykacyjne mają dwa główne problemy. Pierwszy z nich to podstawa ich działania, czyli jak skutecznie i szybko odzyskać należność od dłużnika. Drugi, bez którego rozwiązanie pierwszego jest niemożliwe, to jak odnaleźć konkretną osobę. Tutaj zaczyna się skomplikowany proces.

Raportowanie da się lubić!

 

Każda z firm ma swoją specyfikę, swoje potrzeby dopasowane do prowadzonej działalności. Przekłada się to na odmienny sposób działania każdej z nich. Jednak jest wspólny obszar, który łączy przedsiębiorstwa niezależnie od wielkości i skali działania.

Aplikacja call center oczami agenta

Praca na tak zwanej słuchawce to ciężka praca. Obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej wymaga dużego zaangażowania, nieustannej czujności i szybkości reagowania. Na pewno wraz z doświadczeniem zdobywanym każdego dnia w pracy, jest coraz łatwiej wykonywać powierzone zadania. A jak to jest z pracownikami, którzy dopiero zaczynają?