Aplikacja call center oczami agenta

Praca na tak zwanej słuchawce to ciężka praca. Obsługa infolinii przychodzącej i wychodzącej wymaga dużego zaangażowania, nieustannej czujności i szybkości reagowania. Na pewno wraz z doświadczeniem zdobywanym każdego dnia w pracy, jest coraz łatwiej wykonywać powierzone zadania. A jak to jest z pracownikami, którzy dopiero zaczynają?

Sprawne call center. I to już od 3 konsultantów!

Zmiany, które zaszły w przeciągu ostatniego roku dotknęły nas wszystkich. Zasady biznesowe zmieniły się. Przyspieszył rozwój. Pojawiło się więcej nowoczesnych rozwiązań. Sytuacja wymusiła zwiększenie kontaktów telefonicznych i on-line. 

Efektywny system call center

Efektywność i call center. To musi iść ze sobą w parze. Dlaczego? Ponieważ na tym dziale często spoczywa ogromna odpowiedzialność. Od tego, jakie osiągnie wyniki, jak obsłuży kampanie telefoniczne, w dużej mierze zależy sukces całej firmy.

Call center 12 lat temu a teraz

Minęło już prawie 12 lat, a ja jak dziś pamiętam to wydarzenie. Odwiedziłem wtedy jedno z największych wówczas call center w Polsce. Ta wizyta wywarła na mnie ogromne wrażenie. Dochodzący z każdego miejsca odgłos rozmów, dynamika pracy.

Bezpieczeństwo rozwiązań biznesowych

Większość z nas wierzy, że rozwiązania biznesowe, z których na co dzień korzystają duże firmy jak banki, placówki medyczne, a także my sami, gwarantują nam bezpieczeństwo naszych danych osobowych. Czy na pewno tak jest?

Mocna strona omnichannel w e-commerce

Gazetki reklamowe. Polecenia produktów od znajomych. Niejednokrotnie to właśnie te czynniki motywowały do zakupów. Wyprawa do sklepu, obejście wszystkich półek, odnalezienie produktów z ulotki, czekanie w długiej kolejce do kasy, aby zapłacić.