Efektywna obsługa klienta – jak ją zorganizować?

Niejednokrotnie pisaliśmy, że technologia pomaga w organizacji pracy, w tym także call center. Integralną częścią aplikacji call center jest panel agenta, który ma za zadanie ułatwić agentowi pracę.

Dialer predyktywny w pracy agenta call center

Planowanie pracy agentów należy do skomplikowanych zadań supervisora call center. Musi on podejmować decyzje, na które składa się wiele czynników. Począwszy od zatrudnienia pracowników, ich przeszkolenia oraz motywowania do wykonywania codziennych obowiązków. Następny etap to zaplanowanie ich czasu pracy, niejednokrotnie przy jednoczesnym wdrażaniu odpowiednich systemów oraz strategii firmy.

Jak założyć profesjonalną infolinię?

W zeszłym tygodniu obchodziliśmy Dzień Telekomunikacji. Rozwiązania z tego obszaru już od wielu lat pomagają nam w codziennej komunikacji i w realizacji celów biznesowych. Czy wiesz, że według raportu Deloitte aż 33% klientów z sektora e-commerce wybiera infolinię do zgłaszania uwag!?*

Profesjonalna zapowiedź IVR

Czym jest IVR? Jak większość określeń w środowisku telekomunikacyjnym, to kolejny skrót z angielskiego - Interactive Voice Response, który przyjął się w codziennym użyciu.

Call center – wyzwania supervisora. Jak przygotować agenta do pracy?

Doświadczenie i wiedza zazwyczaj zwiększają pewność siebie, również w obszarze zawodowym. Wraz z czasem nabieramy bezcennej umiejętności radzenia sobie nawet w trudnych sytuacjach. Bo chociaż nie zawsze rozwiązanie będzie takie samo, to poznając lepiej strukturę firmy i jej politykę, zyskujemy większe możliwości działania. Podobnie jest w call center. Ale jest jedno „ale”.

System call center wspomagający zarządzanie zespołem

W poprzednich artykułach moi koledzy starali się przybliżyć wyzwania, z którymi musi sobie radzić kadra zarządzająca call center. Był poruszany temat odpowiedniego systemu, dialera czy dodatkowych funkcjonalności. I zgadzam się, wszystkie te aspekty są bardzo ważne. W końcu bez sprawnego systemu operacyjnego ciężko prowadzić kampanie wychodzące czy przychodzące.