- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 27 grudzień 2021 09:35
Call Center nieodłącznie kojarzone jest z pomieszczeniem wypełnionym ludźmi w słuchawkach, którzy nieustannie prowadzą rozmowy. Nie każdy wie, że to już nie tylko połączenia głosowe. Firmy podążające za rynkowymi standardami w obsłudze klienta wprowadzają coraz więcej form komunikacji.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 20 grudzień 2021 11:15
Dialplan to schemat przekierowań dla połączeń przychodzących i nawiązywania połączeń wychodzących. Planując go możesz uwzględnić wiele czynników: grafik pracy agentów, nieobecności, godziny otwarcia biura.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 13 grudzień 2021 14:36
Działania telefoniczne realizowane z wykorzystaniem call contact center, ale również te wykonywane manualnie mają jeden podstawowy cel – dodzwonić się do konkretnej osoby (np. klienta, osoby zadłużonej).
- Szczegóły
-
Opublikowano: wtorek, 07 grudzień 2021 08:05
SMS pozwala w znacznym stopniu uprościć komunikację z klientami. Dzięki temu narzędziu mamy możliwość przekazywać informacje dużo sprawniej i szybciej.
- Szczegóły
-
Opublikowano: środa, 01 grudzień 2021 08:40
Wiele mówi się o komunikacji, która szczególnie w branży retail i e-commerce odgrywa bardzo dużą rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego klientów. Obserwując te sektory biznesu, inne firmy mogą brać z nich przykład w tym, jak być blisko klienta i odpowiadać na jego potrzeby. Kiedyś liczył się dobry produkt.
- Szczegóły
-
Opublikowano: wtorek, 23 listopad 2021 09:32
Zapewne każdy z nas bez wahania potrafi podać definicję lojalnego klienta. Lojalny klient to osoba, która przywiązuje się marki oraz produktów nią sygnowanych. Często po nie sięga, kierując się nie zawsze rozsądkiem a pozytywnymi emocjami, którymi je darzy.