Dialplan i omnichannel w contact center

Call Center nieodłącznie kojarzone jest z pomieszczeniem wypełnionym ludźmi w słuchawkach, którzy nieustannie prowadzą rozmowy. Nie każdy wie, że to już nie tylko połączenia głosowe. Firmy podążające za rynkowymi standardami w obsłudze klienta wprowadzają coraz więcej form komunikacji.

Dialplan w Call Center - planowanie kanałów komunikacji z klientem

Dialplan to schemat przekierowań dla połączeń przychodzących i nawiązywania połączeń wychodzących. Planując go możesz uwzględnić wiele czynników: grafik pracy agentów, nieobecności, godziny otwarcia biura.

SMS w bankowości

SMS pozwala w znacznym stopniu uprościć komunikację z klientami. Dzięki temu narzędziu mamy możliwość przekazywać informacje dużo sprawniej i szybciej.

Komunikacja zintegrowana w e-commerce i retail

Wiele mówi się o komunikacji, która szczególnie w branży retail i e-commerce odgrywa bardzo dużą rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego klientów. Obserwując te sektory biznesu, inne firmy mogą brać z nich przykład w tym, jak być blisko klienta i odpowiadać na jego potrzeby. Kiedyś liczył się dobry produkt.

Zarządzanie lojalnością klienta

 

Zapewne każdy z nas bez wahania potrafi podać definicję lojalnego klienta. Lojalny klient to osoba, która przywiązuje się marki oraz produktów nią sygnowanych. Często po nie sięga, kierując się nie zawsze rozsądkiem a pozytywnymi emocjami, którymi je darzy.