110 milionów połączeń? 5 sekund? Czyli co wspólnego mają liczby z windykacją.

Nieuregulowane zobowiązania to zagrożenie dla każdej firmy. Wpływają na tak istotną, szczególnie w dzisiejszych czasach, płynność finansową przedsiębiorstwa. Często próby odzyskania należności kończą się nerwowymi ruchami lub w najgorszym wypadku bankructwem.

Bezpieczeństwo I ciągłość sieci w telekomunikacji

Od wielu lat jestem związany z branżą telekomunikacyjną i zauważyłem, że moi klienci ponad wszystko cenią sobie bezpieczeństwo. Dlatego dla mnie hasła w tytule artykułu to nie tylko puste frazesy.

Wygeneruj Customer Experience na najwyższym poziomie

Wiele się ostatnio słyszy o tym, jak ważny jest Customer Experience. Teoretycznie chyba nie trzeba już nikomu tego udowadniać, jednak nadal mam wrażenie, że jeśli chodzi o kwestie praktyczne, sytuacja wygląda trochę inaczej.

20 miliardów w 4 lata!? Sposoby na rozwój w e-commerce

Tylko w ciągu czterech lat wartość polskiego rynku #e-commerce wzrosła o ponad 20. miliardów złotych.* W sieci łatwiej i szybciej możemy znaleźć opinie, rozwiązania dostępne on-line i od razu dokonać zakupu produktów spełniających oczekiwania.

Ale jak to, tylko 1 na 26? Co na to mój lejek zakupowy?

Dokładnie! Według badań tylko 1 na 26 niezadowolonych klientów wyraża swoją opinię.* Reszta prawdopodobnie, no cóż.. odchodzi do konkurencji. Zdecydowanie żaden przedsiębiorca nie cieszy się z takiego scenariusza.

Skuteczna kampania SMS w marketingu

Black Friday, Mikołajki, Boże Narodzenie i Sylwester to czas świętowania i zakupowego szaleństwa. Ilość newsletterów wpływających na skrzynki mailowe czy otrzymywanych SMS sięga nawet kilkudziesięciu dziennie.