- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 01 marzec 2021 07:00
Większość z nas wierzy, że rozwiązania biznesowe, z których na co dzień korzystają duże firmy jak banki, placówki medyczne, a także my sami, gwarantują nam bezpieczeństwo naszych danych osobowych. Czy na pewno tak jest?
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 22 luty 2021 07:00
Gazetki reklamowe. Polecenia produktów od znajomych. Niejednokrotnie to właśnie te czynniki motywowały do zakupów. Wyprawa do sklepu, obejście wszystkich półek, odnalezienie produktów z ulotki, czekanie w długiej kolejce do kasy, aby zapłacić.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 15 luty 2021 07:00
Wiele pisze się o doświadczeniu zakupowym klienta i odpowiednim kontakcie z marką jako podstawie efektywnej relacji z klientem w handlu detalicznym oraz jako jednym z kluczowych elementów skutecznej sprzedaży.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 08 luty 2021 07:00
Branża medyczna, podobnie jak wiele innych, już prawie rok temu musiała wprowadzić radykalne zmiany w funkcjonowaniu. Przestały być możliwe wizyty twarzą w twarz z personelem medycznym.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 01 luty 2021 07:00
Omnichannel - to nie tylko sposób na komunikację. To również organizacja. Uporządkowanie danych, które są używane przy zastosowaniu wszystkich kanałów komunikacji, to nie lada wyzwanie.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 25 styczeń 2021 07:00
Zastanawiasz się, czym właściwie jest omnichannel w call center? W kilku prostych słowach można powiedzieć, że jest to spójna i płynna komunikacja z klientem. Jakie musi spełniać wymagania, żeby nazwać ją omni?