5 tipów windykacyjnych na skuteczną komunikację z dłużnikiem


Nie jest tajemnicą, że większość klientów, którzy spóźniają się z płatnościami celowo unika kontaktu telefonicznego. Jak zatem kontaktować się z taką osobą, by się dodzwonić? O czym pamiętać podczas komunikacji z dłużnikiem? Odpowiedzi znajdziesz poniżej

70% Twoich klientów wybiera infolinię do kontaktu!


Myślisz, że w dobie chat botów i digitalizacji wystarczy, że uruchomisz live chat na stronie do kontaktu z klientem, bo przecież większość z nich i tak chce kontaktować się z Tobą tylko online? To nie prawda! Badania pokazują, że telefoniczna obsługa klientów jest wciąż numerem jeden zdecydowanej większości z nich.

Wszystko, co musisz wiedzieć o numerze uruchamiając infolinię!


Decyzja o uruchomieniu infolinii do obsługi klientów zapadła. Czas zacząć profesjonalnie obsługiwać telefony z zapytaniami od klientów. Teraz pojawia się pytanie jaki numer wybrać? Czy udostępnić swój prywatny, czy wybrać inny? Jeśli inny to stacjonarny, a może GSM? Czytaj dalej a dowiesz się jaki numer będzie najlepszy dla Twojego biznesu.

Wirtualna centrala, czyli jak zarządzać infolinią nie tylko w małej firmie?


Masz własny sklep online, małą firmę, w której większość spraw załatwiasz sam? Zyskaj pewność, że odbierzesz każdy telefon z infolinii od swoich klientów. Wirtualna centrala to rozwiązanie do którego nie potrzebujesz specjalnych urządzeń, kłębowiska kabli czy recepcjonistki. Wystarczy jeden, specjalny numer telefonu, który w dodatku możesz przekierować na prywatną komórkę, by odbierać go w każdym miejscu.