Bezpieczeństwo rozwiązań biznesowych

Większość z nas wierzy, że rozwiązania biznesowe, z których na co dzień korzystają duże firmy jak banki, placówki medyczne, a także my sami, gwarantują nam bezpieczeństwo naszych danych osobowych. Czy na pewno tak jest?

Mocna strona omnichannel w e-commerce

Gazetki reklamowe. Polecenia produktów od znajomych. Niejednokrotnie to właśnie te czynniki motywowały do zakupów. Wyprawa do sklepu, obejście wszystkich półek, odnalezienie produktów z ulotki, czekanie w długiej kolejce do kasy, aby zapłacić.

Omnichannel w branży retail

Wiele pisze się o doświadczeniu zakupowym klienta i odpowiednim kontakcie z marką jako podstawie efektywnej relacji z klientem w handlu detalicznym oraz jako jednym z kluczowych elementów skutecznej sprzedaży.

Omnichannel w medycynie

Branża medyczna, podobnie jak wiele innych, już prawie rok temu musiała wprowadzić radykalne zmiany w funkcjonowaniu. Przestały być możliwe wizyty twarzą w twarz z personelem medycznym.

Omnichannel i dobra energia w fotowoltaice

Omnichannel - to nie tylko sposób na komunikację. To również organizacja. Uporządkowanie danych, które są używane przy zastosowaniu wszystkich kanałów komunikacji, to nie lada wyzwanie.

Praktyczny omnichannel w call center

Zastanawiasz się, czym właściwie jest omnichannel w call center? W kilku prostych słowach można powiedzieć, że jest to spójna i płynna komunikacja z klientem. Jakie musi spełniać wymagania, żeby nazwać ją omni?