Praca Call Center w czasie pandemii. Case study firmy AIQLABS


Na początku marca rozpoczęła się pandemia w Polsce. Wiele firm stanęło przed trudnym wyzwaniem, szczególnie te z działem Call Center. Od tego momentu minął już miesiąc. Przeczytajcie rozmowę z Panem Michałem Werpachowskim, Dyrektorem Operacyjnym w AIQLABS Sp. z o.o. Zobaczcie jak oni poradzili sobie z zarządzaniem pracą swojego działu operacyjnego w warunkach home office.

Telekonferencja – wsparcie biznesu w czasach pracy zdalnej


Narzędzia usprawniające pracę zdalną to ostatnio MUST HAVE, ale zdecydowanie nie jest to rozwiązanie tylko czasowe. Zdalne prowadzenie biznesu to trend, który rozwija się już od wielu lat i będzie rozwijał się coraz bardziej. Według badań liczba zdalnych pracowników wzrosła o 115% w ciągu ostatniej dekady. To pokazuje, że istnieje realna potrzeba rozwiązań do telekonferencji i mobilnych spotkań, które ułatwią codzienną pracę.

SMS - komunikacja z pracownikiem podczas home office


Rozprzestrzeniający się wirus zmusza pracowników do pozostania w domach i pracy zdalnej, czyli tzw. home office. To trudny czas dla przedsiębiorców, którzy martwią się o efektywność pracowników i dalsze losy firmy. Jak komunikować się z pracownikami w nowej, zdalnej rzeczywistości? Jak zarządzać zespołem i informować go o sytuacji w firmie? Warto wykorzystać do tego SMS, który pozwala komunikować się szybko i masowo.

Wkurzony klient? Nie daj się i odnieś sukces w obsłudze klienta!


Zdenerwowany klient musiał wyrzucić swoje frustracje przez telefon, czy w mediach społecznościowych i padło właśnie na Ciebie? Wiemy, że takie sytuacje bywają stresujące, ale nie takie sprawy się załatwiało :) Mamy dla Ciebie 5 kroków, które pomogą Ci wyjść z twarzą z takiej sytuacji.

Nie strasz! Czyli co zrobić, by windykacja była przyjazna?


Obawa przed piętrzącymi się trudnościami proceduralnymi, poniżeniem lub stratą czasu może się pojawić u każdego klienta. Ułatw tę procedurę, a wzrośnie skłonność do kontaktu z twoją firmą, nawet w sytuacjach kłopotliwych. Poza kulturą i połączoną z asertywnością empatią negocjatorów możesz klientom opóźniającym płatność zaoferować na przykład:

Załóż infolinię! 3 proste kroki do profesjonalnej obsługi klienta.


Masz sklep internetowy lub firmę i chcesz obsługiwać klientów profesjonalnie, automatycznie i wielokanałowo? Załóż infolinię, która pomoże Ci to osiągnąć! Czytaj dalej a dowiesz się jak w 3 prostych krokach uruchomić infolinię dla swojego biznesu opartą na trzech filarach: profesjonalizm, automatyzacja i omnichannel.