Ewolucja komunikacji w branży finansowej

„K”, „DZK”, „SUS”, „CT” – brzmi jak hasło albo jakiś skrót? To nie jest biznesowy szyfr. Tak mniej więcej wyglądają odpowiedzi nastoletniego syna mojej siostry po tym, jak ja „produkuję się” na komunikatorach.

Dialplan i omnichannel w contact center

Call Center nieodłącznie kojarzone jest z pomieszczeniem wypełnionym ludźmi w słuchawkach, którzy nieustannie prowadzą rozmowy. Nie każdy wie, że to już nie tylko połączenia głosowe. Firmy podążające za rynkowymi standardami w obsłudze klienta wprowadzają coraz więcej form komunikacji.

Dialplan w Call Center - planowanie kanałów komunikacji z klientem

Dialplan to schemat przekierowań dla połączeń przychodzących i nawiązywania połączeń wychodzących. Planując go możesz uwzględnić wiele czynników: grafik pracy agentów, nieobecności, godziny otwarcia biura.

SMS w bankowości

SMS pozwala w znacznym stopniu uprościć komunikację z klientami. Dzięki temu narzędziu mamy możliwość przekazywać informacje dużo sprawniej i szybciej.