Marketing konwersacyjny w masowej obsłudze zapytań klientów

Bezpośredni. Szybki. Nastawiony na klienta. Taki właśnie jest marketing konwersacyjny. Coraz więcej firm wybiera komunikację dwukierunkową z klientem, by natychmiast i w czasie rzeczywistym obsłużyć zapytania i tym samym budować silną więź z klientem.

Jak pozyskiwać opinie od klientów? Case study

Ponad rok temu miałem przyjemność uczestniczyć w jednej z branżowych konferencji, na której poznałem Mateusza Piwnickiego i Karola Bocheńskiego z Rating Captain.

MMS w komunikacji biznesowej? Poznaj jego możliwości

MMS (ang. Multimedia Messaging Service) to multimedialna wiadomość zawierająca tekst, obraz, dźwięk lub animację przesyłaną za pomocą sieci komórkowej.

Jak skutecznie monitorować pracę w call center?

W klasycznym układzie pracowniczym nad grupą telemarketerów pieczę sprawuje lider/supervisor, czyli kierownik działu. To właśnie on codziennie weryfikuje wyniki sprzedaży, tworzy raporty, analizuje je i na tej podstawie przygotowuje wskazówki oraz strategie na kolejne tygodnie.

Wpływ narzędzi komunikacyjnych na postrzeganie firmy

Skupiając się na optymalnym wdrożeniu i zastosowaniu narzędzi komunikacyjnych oraz procesów automatyzacji, firmy celują w możliwie jak największą konwersję, niezależnie od tego, czy są to działania marketingowe, czy około sprzedażowe.