Jak pozyskiwać opinie od klientów? Case study

Ponad rok temu miałem przyjemność uczestniczyć w jednej z branżowych konferencji, na której poznałem Mateusza Piwnickiego i Karola Bocheńskiego z Rating Captain.

MMS w komunikacji biznesowej? Poznaj jego możliwości

MMS (ang. Multimedia Messaging Service) to multimedialna wiadomość zawierająca tekst, obraz, dźwięk lub animację przesyłaną za pomocą sieci komórkowej.

Jak skutecznie monitorować pracę w call center?

W klasycznym układzie pracowniczym nad grupą telemarketerów pieczę sprawuje lider/supervisor, czyli kierownik działu. To właśnie on codziennie weryfikuje wyniki sprzedaży, tworzy raporty, analizuje je i na tej podstawie przygotowuje wskazówki oraz strategie na kolejne tygodnie.

Wpływ narzędzi komunikacyjnych na postrzeganie firmy

Skupiając się na optymalnym wdrożeniu i zastosowaniu narzędzi komunikacyjnych oraz procesów automatyzacji, firmy celują w możliwie jak największą konwersję, niezależnie od tego, czy są to działania marketingowe, czy około sprzedażowe.

Kilka tricków na poprawę efektywności w call center

Praca w dziale call center z pewnością nie należy do łatwych. Wiedzą o tym zarówno konsultanci jak i ich szefowie. Ci pierwsi często w ciągu dnia irytują się oczekiwaniem na połączenie z klientem wysłuchując poczt głosowych, sygnału łączenia, które zostanie przerwane, bądź komunikatów w stylu „przepraszamy, wybrany numer nie istnieje”.

Jak usprawniłem call center – krótkie case study

W pracy z klientami często mam kontakt z firmami windykacyjnymi, dla których dostarczamy wiele innowacyjnych i stale rozwijanych rozwiązań. Jednym z nich jest flagowa usługa Tide Software – rotacja numeracją.