Strona główna
Firma
Aktualności
Ekspercka kampania Tide Software. Poznaj aspekty Skutecznej Komunikacji!
21 stycznia 2022

Ekspercka kampania Tide Software. Poznaj aspekty Skutecznej Komunikacji!

Skuteczna komunikacja nigdy nie była tak doceniana, jak obecnie. Zaplanowanie kanałów do kontaktu z klientami, udostępnienie ich dla nich, zarządzanie nimi z jednego miejsca online, zgodnie z RODO, stanowi duże wyzwanie dla firm niezależnie od branży.

Od dłuższego czasu obserwujemy szybki rozwój e-commerce. To firmy z tego sektora stały się wzorem budowania relacji z konsumentami. Możliwość zakupów online to za mało. Niska cena również nie jest już wystarczająca. Coraz większe znaczenie zyskują takie pojęcia, jak customer journey i user experience. Odpowiednio zaprojektowane procesy komunikacji wpływają na budowanie pozytywnych doświadczeń na linii klient-firma. Komunikacja jednostronna, w której to firma mówi do klienta, a on tylko słucha też już nie działa. Klient 5.0* chce mieć coś do powiedzenia i należy zapewnić mu do tego przestrzeń. Komunikacja powinna więc działać w obie strony. Personalizowana, wychodząca, związana z promocjami to jedna strona. Klienci doceniają możliwość kontaktu z marką. Social media są ważne, ale często nie rozwiążą problemu tu i teraz. Przed negatywną opinią w Internecie może ocalić zwykła infolinia, na którą klient w każdej chwili może zadzwonić, przełączyć się do odpowiedniego działu, czy za pomocą powiadomień głosowych sprawdzić status swojej sprawy. Poza komunikacją obustronną należy pamiętać o wielu jej kanałach i ich sprawnym zarządzaniu. W tym pomagają rozwiązania omnichannel, które odgrywają dużą rolę nie tylko w e-commerce i retail, ale w firmach szeroko pojętego sektora finansowego. Dotarcie do klienta i efektywny kontakt z nim staje się drogą do sukcesu.

O wyzwaniach rynku i skuteczności narzędzi zapewniających kontakt z odbiorcami opowiedzieli nam eksperci rynkowi Rafał Tomkowicz – Prezes Sfery Finansów oraz Michał Ćwik – Prezes databroker SA, a także nasi klienci – przedstawiciele takich firm, jak Wonga.pl, Mersigo, Fellow Finance i Dziesiątka Finanse. Zapraszamy do zapoznania się z ich zdaniem oraz pobrania najnowszego e-book’a Skuteczna Komunikacja!

Źródło:

*https://home.kpmg/pl/pl/home/insights/2020/12/raport-doswiadczenia-klientow-w-nowej-rzeczywistosci.html