Usługi Tide Software są idealnie dopasowane do potrzeb branży i praktyki medycznej. Nie ważne, czy prowadzisz własny gabinet lekarski, czy zarządzasz przychodnią. Każdy pacjent wymaga profesjonalnej i szybkiej obsługi zarówno zdalnie, jak i w placówce.
Aż 64% ankietowanych firm z branży medycznej przyznaje, że nowoczesne technologie są podstawowym narzędziem do zaspokojenia potrzeb klientów i pacjentów.*
Zautomatyzowana telefoniczna obsługa pacjenta przyspieszy umawianie wizyt i zarządzanie połączeniami przychodzącymi. Dzięki IVR skrócisz czas obsługi pacjenta poprzez kierowanie telefonicznych połączeń do odpowiednich specjalistów.
Prowadź kilkuosobowe zdalne spotkania telefoniczne lub wideo. Pokoje tele- i wideokonferencyjne to bezpieczne rozwiązania pozwalające prowadzić zdalne terapie grupowe, czy wewnętrzne narady z lekarzami itp.
Wysyłaj elektroniczne recepty w wiadomości SMS. Potwierdzenia, przypomnienia i anulowanie wizyt jeszcze nigdy nie było tak proste!
Nie wszyscy pacjenci posiadają telefony komórkowe? Wysyłaj przypomnienia o wizycie i kody dostępu do e-recept w postaci wiadomości głosowej na telefony stacjonarne!
Prezentuj się nazwą swojej przychodni w wiadomości SMS zamiast numerem telefonu. Dzięki temu pacjent od razu zobaczy, kto jest nadawcą wiadomości.
Ułatw pacjentom kontakt za pośrednictwem swojej strony internetowej. Dzięki formularzom kontaktowym pacjenci mogą zapisać się na wizytę automatycznie.
Poznaj opinię swoich pacjentów o wizycie lub konkretnym lekarzu. Dzięki temu będziesz mógł stale ulepszać jakość obsługi pacjentów.
Oferujesz kartę stałego pacjenta? A może chcesz zacząć? Zyskaj narzędzie zwiększające lojalność pacjentów i pewność przechowywania danych zgodnie z RODO!
Źródło: *https://www.cybercom.com/pl/Poland/raport-technologia-w-medycynie/