- Szczegóły
-
Opublikowano: wtorek, 10 sierpień 2021 09:00
Ludzie od zadań specjalnych? Na pewno w każdej firmie są tacy, dla których nie ma rzeczy niemożliwych. W Tide Software jest to cały zespół! Codzienne wyzwania, nowe zadania, niespotykane zapytania, ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań.
- Szczegóły
-
Opublikowano: wtorek, 03 sierpień 2021 11:03
Mówi się, że firma to ludzie. A jacy ludzie tworzą Tide Software? Kto stoi za tym blogiem, który właśnie odwiedzasz? Kto stoi za produktami, z których korzystasz w pracy lub za rozwiązaniami komunikacyjnymi, z którymi masz styczność w codziennym życiu?
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 05 lipiec 2021 10:15
Z roku na rok, prawdopodobieństwo cyberataku jest większe. Według indeksu ryzyka cybernetycznego Trend Micro prawie co 4 globalna firma w 2020 roku padła ofiarą co najmniej 7 ataków na ich sieci czy systemy.* Zwiększona działalność przestępców jest wynikiem dynamicznego rozwoju technologii.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 28 czerwiec 2021 07:45
Większość osób, które są związane z branżą call center dobrze wiedzą, czym zajmuje się call center supervisor. Jaką pełni funkcję?
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 21 czerwiec 2021 07:30
Działania, które są prowadzone za pośrednictwem call center, bardzo często budują pierwsze wrażenie wśród klientów. Nawiązane rozmowy są początkiem podróży w kontakcie z nimi i stanowią swego rodzaju wizytówkę marki w ich oczach. Budowanie mocnego wizerunku to długotrwały proces, na który składa się między innymi efektywna realizacja kampanii w call center.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 14 czerwiec 2021 08:43
Obsługa klienta obejmuje wiele interakcji. W grę wchodzi zarówno komunikacja w świecie rzeczywistym, jak i on-line. Szczególnie teraz, gdy popularność zakupów w sieci mocno wzrosła. Kontakt nawiązywany pomiędzy obecnym lub potencjalnym klientem a Twoją firmą, niezależnie od formy, powinien być na jak najwyższym poziomie i możliwie zbliżony do „realnej” rozmowy.