Wsparcie 24/7 w firmie technologicznej

Ludzie od zadań specjalnych? Na pewno w każdej firmie są tacy, dla których nie ma rzeczy niemożliwych. W Tide Software jest to cały zespół! Codzienne wyzwania, nowe zadania, niespotykane zapytania, ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań.

Ludzkie oblicze firmy technologicznej

Mówi się, że firma to ludzie. A jacy ludzie tworzą Tide Software? Kto stoi za tym blogiem, który właśnie odwiedzasz? Kto stoi za produktami, z których korzystasz w pracy lub za rozwiązaniami komunikacyjnymi, z którymi masz styczność w codziennym życiu?

Bezpieczne rozwiązania call center

Z roku na rok, prawdopodobieństwo cyberataku jest większe. Według indeksu ryzyka cybernetycznego Trend Micro prawie co 4 globalna firma w 2020 roku padła ofiarą co najmniej 7 ataków na ich sieci czy systemy.* Zwiększona działalność przestępców jest wynikiem dynamicznego rozwoju technologii.

Efektywność call center i wyzwania supervisora

Większość osób, które są związane z branżą call center dobrze wiedzą, czym zajmuje się call center supervisor. Jaką pełni funkcję?

Wyzwania call center managera

Działania, które są prowadzone za pośrednictwem call center, bardzo często budują pierwsze wrażenie wśród klientów. Nawiązane rozmowy są początkiem podróży w kontakcie z nimi i stanowią swego rodzaju wizytówkę marki w ich oczach. Budowanie mocnego wizerunku to długotrwały proces, na który składa się między innymi efektywna realizacja kampanii w call center.

Skuteczne kanały komunikacji w call center

Obsługa klienta obejmuje wiele interakcji. W grę wchodzi zarówno komunikacja w świecie rzeczywistym, jak i on-line. Szczególnie teraz, gdy popularność zakupów w sieci mocno wzrosła. Kontakt nawiązywany pomiędzy obecnym lub potencjalnym klientem a Twoją firmą, niezależnie od formy, powinien być na jak najwyższym poziomie i możliwie zbliżony do „realnej” rozmowy.