Komunikacja z klientem w windykacji w kilku krokach

Jest wiele rozwiązań poprawiających dodzwanialność do klientów, które wykorzystywane są przede wszystkim w działaniach windykacyjnych czy sprzedażowych.

Jak podnieść dodzwanialność?

Dodzwanialność jest jednym z kluczowych aspektów z punktu widzenia celów sprzedażowych, windykacyjnych, operacyjnych. Ma na nie bezpośredni wpływ. Rozmowa telefoniczna pozwala zrealizować cel prowadzonej kampanii telefonicznej.

Skuteczny kontakt z klientem w windykacji

Przez lata branża windykacyjna cieszyła się zdecydowanie złą reputacją, z którą obecnie musi walczyć. Tutaj nie ma mowy o jakimkolwiek skrócie - zbudowanie pozytywnego wizerunku w tak negatywnie odbieranej branży to proces długofalowy i składa się na niego wiele działań.

8 narzędzi ułatwiających kontakt z dłużnikiem

O sukcesie w windykacji decyduje oczywiście jej efekt końcowy, czyli spłata zaległych należności. Cały proces jest jednak pracochłonny, wymaga ogromnej determinacji i odpowiedniej strategii. Zaczyna się od jakościowej bazy kontaktów.

Ewolucja komunikacji w branży finansowej

„K”, „DZK”, „SUS”, „CT” – brzmi jak hasło albo jakiś skrót? To nie jest biznesowy szyfr. Tak mniej więcej wyglądają odpowiedzi nastoletniego syna mojej siostry po tym, jak ja „produkuję się” na komunikatorach.