- Szczegóły
-
Opublikowano: czwartek, 24 luty 2022 08:12
Jest wiele rozwiązań poprawiających dodzwanialność do klientów, które wykorzystywane są przede wszystkim w działaniach windykacyjnych czy sprzedażowych.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 21 luty 2022 08:03
Dodzwanialność jest jednym z kluczowych aspektów z punktu widzenia celów sprzedażowych, windykacyjnych, operacyjnych. Ma na nie bezpośredni wpływ. Rozmowa telefoniczna pozwala zrealizować cel prowadzonej kampanii telefonicznej.
- Szczegóły
-
Opublikowano: środa, 16 luty 2022 12:00
Przez lata branża windykacyjna cieszyła się zdecydowanie złą reputacją, z którą obecnie musi walczyć. Tutaj nie ma mowy o jakimkolwiek skrócie - zbudowanie pozytywnego wizerunku w tak negatywnie odbieranej branży to proces długofalowy i składa się na niego wiele działań.
- Szczegóły
-
Opublikowano: poniedziałek, 14 luty 2022 10:12
O sukcesie w windykacji decyduje oczywiście jej efekt końcowy, czyli spłata zaległych należności. Cały proces jest jednak pracochłonny, wymaga ogromnej determinacji i odpowiedniej strategii. Zaczyna się od jakościowej bazy kontaktów.
- Szczegóły
-
Opublikowano: wtorek, 18 styczeń 2022 14:10
„K”, „DZK”, „SUS”, „CT” – brzmi jak hasło albo jakiś skrót? To nie jest biznesowy szyfr. Tak mniej więcej wyglądają odpowiedzi nastoletniego syna mojej siostry po tym, jak ja „produkuję się” na komunikatorach.
- Szczegóły
-
Opublikowano: środa, 05 styczeń 2022 09:15
Komunikacja z klientem to jedna z kluczowych kwestii w przypadku branży finansowej.