Zauważyliśmy, że wielu klientów korzystających z naszej aplikacji Tide CC pyta o dodatkowe narzędzia, które mogą podnieść efektywność pracy konsultantów. Wiemy, że call center często działa w systemie success fee, dlatego przygotowaliśmy dla Was kilka pomysłów, jak podnieść efektywność pracy agentów i osiągnąć nadrzędny cel - maksymalnie zwiększyć skuteczność połączeń.


HLR – zrób porządek ze swoją bazą

Oczywiście, duży wpływ na sukces mają dobrze wyszkoleni agenci. Na szczęście znamy też inne triki, które pozwalają osiągnąć super efekty. Jednym z nich jest koncentracja na bazie kontaktów. Trafiają się nam pytania od klientów: „Jak możemy zweryfikować naszą bazę kontaktów?” „Czy możemy jakoś wyeliminować nieaktywne numery?”. Odpowiedź może być tylko jedna - HLR. HLR – czyli Home Location Register. Co to takiego? Najprościej mówiąc, jest to usługa, która pozwala na weryfikację bazy kontaktów. Już przed nawiązaniem połączenia, numer jest sprawdzany, dzięki czemu agent nie czeka na rozmowę, która nie ma prawa się odbyć. Czy wiesz, że takie połączenia mogą stanowić aż 25% wszystkich rozmów Twojego call center?! Czy możesz sobie na to pozwolić? HLR w czasie rzeczywistym to oszczędność nawet 15-20 sekund na minutę. Wynik mówi sam za siebie.


Przyjrzyj się swoim numerom z bliska

Rotacja numeracją - z pozoru bardzo prosta funkcjonalności, która daje ogromne możliwości. W momencie, kiedy firma decyduje się na implementację tego rozwiązania, pojawiają się wiele opcji do wyboru. Możliwości zmiksowania numerów GSM ze stacjonarnymi, dobór prefiksów do lokalizacji, prezentacja wybranym numerem w zależności do dnia tygodnia. Wiele call center ma problem z numeracją – bardzo szybko numery trafiają na tak zwaną black listę. W Tide Software monitorujemy na bieżąco poziom ich skażenia, sprawdzamy czy nie trafiły na czarne listy, których jest aktualnie dużo w Internecie. Skutki posiadania skażonej numeracji mogą być opłakane. Lepiej zapobiegać niż leczyć – to nasza dewiza.






Komunikuj się z klientami online przez Czat

Dodzwanialność to docieralność, dlatego coraz więcej klientów decyduję się na wprowadzenie dodatkowego kanału komunikacji, jakim jest czat. Bardzo istotne, żeby określić grupę odbiorców, która prawdopodobnie najchętniej będzie korzystać z tego narzędzia. Dlaczego? Ponieważ są aż trzy możliwości:

  • Czat tekstowy,
  • Czat Messenger,
  • Czat wideo.

Liczba aktywnych użytkowników Internetu wynosi już ponad 4 biliony*, z czego ponad bilion** korzysta z Messengera – liczby mówią same za siebie! Rozwiązanie w postaci czatu pozwala również dotrzeć do grupy osób głuchoniemych, którzy często pomocy szukają właśnie w Internecie. W zależności od specyfikacji call center oraz prowadzonych kampanii warto rozważyć, która możliwość będzie najlepsza.


Zobacz jakie efekty osiągnęli inni

Zaprezentowane funkcjonalności, przełożyły się już na super efekty w firmach, z którymi współpracujemy. Nie wierzysz? Zobacz case study firmy AIQLABS. Cieszymy się, że możemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniami. Wychodzimy z założenia, że skoro pewne rozwiązania sprawdziły się u nas i naszych klientów może też okażą się pomocne dla Twojego biznesu. Jeśli jednak nie jesteś przekonany, co jest dla Ciebie najlepsze, masz jakieś obawy, skontaktuj się z naszymi specjalistami. Podzielimy się naszym doświadczeniem, opowiemy o okresie testowym. W końcu nikt nie zainwestuje w kota w worku i my to rozumiemy.






Źródła:
*https://datareportal.com/reports/digital-2019-global-digital-overview
**https://safeguarde.com/hack-someones-facebook-messages/