Webinar: Wyciśnij więcej ze swojego systemu Call Center
Obejrzyj nagranie webinaru bezpłatnie!
Po wypełnieniu formularza przejdziesz na stronę z dostępem do nagrania webinaru „Wyciśnij więcej ze swojego systemu Call Center”

3791
Dla kogo jest ten webinar?
- Działy sprzedaży: Dowiedz się, jak technologia Call Center może zwiększyć odbieralność połączeń i sprzedaż.
- Menedżerowie działów Call i Contact Center: Poznaj nowe narzędzia i strategie, które pomogą Ci w codziennej pracy.



Czego dowiesz się z tego webinaru?
- Dialer predyktywny: Dowiesz się, jak dialer predyktywny może zwiększyć produktywność agentów poprzez optymalizację połączeń. Dowiesz się, jak automatycznie zwiększyć efektywność działań wychodzących.
- Raporty: Dowiesz się, jak zaawansowane raporty mogą pomóc w podejmowaniu strategicznych decyzji. Dowiesz się, jak wykorzystać kompleksowe dane do monitorowania i poprawy działania call center.
- Automatyzacja procesów: Odkryj, jak nowa technologia Call Center może pomóc w automatyzacji i usprawnieniu procesów sprzedażowych.
- Integracja systemu call center z CRM i innymi narzędziami: Dzięki temu agenci mają szybki dostęp do historii klienta i mogą działać bardziej efektywnie, bez konieczności ręcznego przepisywania danych, co redukuje błędy i przyspiesza obsługę.