Strona główna
Wiedza
Case study RCS: Kampania dla eSky.pl

Case study RCS: eSky.pl

eSky.pl to lider w branży turystycznej oferujący klientom możliwość rezerwacji lotów, hoteli, wycieczek oraz pakietów wakacyjnych w atrakcyjnych cenach. Marka od lat wspiera podróżnych w planowaniu zarówno krótkich city breaków, jak i dłuższych, egzotycznych wyjazdów.


Przebieg kampanii RCS z Tide Software

Esky.pl w ramach wysyłki kampanii RCS za pośrednictwem Tide Software przygotował atrakcyjną ofertę promocyjną, której głównym elementem był bonus 100 zł do wykorzystania w eSky Wallet. Kreacja została zaprojektowana w letnim, wakacyjnym klimacie i opierała się na lekkim, przyjaznym języku z dodatkiem emoji, co pozwoliło wyróżnić przekaz i nadać mu bezpośredniego charakteru.

Wiadomości RCS łączyły czytelne nagłówki, grafikę w klimacie podróży, a także wyraźne przyciski CTA prowadzące do konkretnych ofert: city breaków, wyjazdów last minute oraz pakietów all-inclusive. Tego typu forma komunikacji nie tylko eksponowała korzyść finansową, ale także ułatwiała szybkie przejście do zakupu.

Kampania pokazała, że atrakcyjna kreacja wizualna w połączeniu z interaktywnym formatem RCS skutecznie angażuje odbiorców i buduje ich zainteresowanie ofertą. Dzięki temu marka mogła zaprezentować swoje propozycje w nowoczesny i angażujący sposób, wzmacniając relację z klientami.


Esky.pl w ramach wysyłki kampanii RCS za pośrednictwem Tide Software przygotował atrakcyjną ofertę promocyjną, której głównym elementem był bonus 100 zł do wykorzystania w eSky Wallet. Kreacja została zaprojektowana w letnim, wakacyjnym klimacie i opierała się na lekkim, przyjaznym języku z dodatkiem emoji, co pozwoliło wyróżnić przekaz i nadać mu bezpośredniego charakteru.

Wiadomości RCS łączyły czytelne nagłówki, grafikę w klimacie podróży, a także wyraźne przyciski CTA prowadzące do konkretnych ofert: city breaków, wyjazdów last minute oraz pakietów all-inclusive. Tego typu forma komunikacji nie tylko eksponowała korzyść finansową, ale także ułatwiała szybkie przejście do zakupu.

Kampania pokazała, że atrakcyjna kreacja wizualna w połączeniu z interaktywnym formatem RCS skutecznie angażuje odbiorców i buduje ich zainteresowanie ofertą. Dzięki temu marka mogła zaprezentować swoje propozycje w nowoczesny i angażujący sposób, wzmacniając relację z klientami.

RCS buduje zasięg

Grupę docelową kampanii RCS stanowiła baza 100 tys. odbiorców RCS – abonentów sieci Orange, stargetowana według kryteriów określonych przez eSky.pl.

RCS buduje konwersję

Celem kampanii było zachęcenie do skorzystania z atrakcyjnej oferty promocyjnej, której głównym elementem był bonus 100 zł do wykorzystania w eSky Wallet.

RCS buduje interakcję

Grafika w komunikacji RCS była w klimacie podróży i zawierała czytelne nagłówki oraz wyraźne przyciski CTA prowadzące do konkretnych ofert: city breaków, wyjazdów last minute oraz pakietów all-inclusive.

RCS buduje zaufanie

Odbiorcy wiedzieli, kto jest nadawcą wiadomości RCS, dzięki logo, bannerowi firmowemu oraz danym kontaktowym.

Opinia klienta

Wysyłka RCS od Tide Software to niezwykle interesujące narzędzie. Szczególnie doceniamy możliwość szybkiej i bezpośredniej interakcji z klientem poprzez interaktywne przyciski zgodnie z zaplanowanymi scenariuszami. RCS przyniósł także znacznie wyższy wskaźnik OR, co oznacza, że wiadomość dotarła do większej liczby klientów.
1
5

Opinia naszego klienta

“Wysyłka RCS od Tide Software to niezwykle interesujące narzędzie. Szczególnie doceniamy możliwość szybkiej i bezpośredniej interakcji z klientem poprzez interaktywne przyciski zgodnie z zaplanowanymi scenariuszami. RCS przyniósł także znacznie wyższy wskaźnik OR, co oznacza, że wiadomość dotarła do większej liczby klientów, a tym samym może realnie przełożyć się na wzrost konwersji. Doceniamy również prostotę i czytelność przekazu oraz intuicyjne raportowanie wyników. RCS daje nam przestrzeń do dalszego zwiększania efektywności komunikacji z klientami.”

Zespół eSky.pl

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901