Strona główna
Wiedza
Case study RCS: Galerii Słonecznej – klienta agencji Mall Promo

Case study RCS: Galeria Słoneczna i Mall Promo

MALL PROMO to agencja marketingowa tworząca innowacyjne kampanie promocyjne dla centrów handlowych, wspierająca galerie i retail parki w budowaniu relacji z klientami poprzez skuteczną komunikację i angażujące działania.
GALERIA SŁONECZNA to jedno z największych centrów handlowych w regionie radomskim, oferujące szeroką gamę sklepów, restauracji i usług oraz regularnie organizujące nowoczesne akcje i wydarzenia dla klientów.


Przebieg kampanii RCS z Tide Software

W ramach współpracy Tide Software z agencją Mall Promo i ich klientem Galerią Słoneczną przeprowadziliśmy wysyłkę RCS, której celem było poinformowanie klientów o sezonowych promocjach i wydarzeniach, zwiększenie ich zaangażowania dzięki interaktywnej komunikacji oraz zachęcenie do odwiedzenia centrum i skorzystania z oferty najemców. Dzięki wdrożeniu usługi wysyłki wiadomości RCS od Tide Software odbiorcy otrzymali atrakcyjne wizualnie treści z grafikami, przyciskami CTA oraz mapką dojazdu. Tego typu format wyróżniał się na tle tradycyjnych wiadomości, co znacząco przełożyło się na zainteresowanie kampanią i wyższą konwersję.


W ramach współpracy Tide Software z agencją Mall Promo i ich klientem Galerią Słoneczną przeprowadziliśmy wysyłkę RCS, której celem było poinformowanie klientów o sezonowych promocjach i wydarzeniach, zwiększenie ich zaangażowania dzięki interaktywnej komunikacji oraz zachęcenie do odwiedzenia centrum i skorzystania z oferty najemców. Dzięki wdrożeniu usługi wysyłki wiadomości RCS od Tide Software odbiorcy otrzymali atrakcyjne wizualnie treści z grafikami, przyciskami CTA oraz mapką dojazdu. Tego typu format wyróżniał się na tle tradycyjnych wiadomości, co znacząco przełożyło się na zainteresowanie kampanią i wyższą konwersję.

RCS buduje lojalność

Kampania RCS była skierowana do lokalnej społeczności, którą stanowili obecni klienci Galerii handlowej Słoneczna w Radomiu.

RCS buduje zaangażowanie

Celem kampanii była komunikacja sezonowych promocji i wydarzeń, zwiększenie ich zaangażowania dzięki interaktywnej komunikacji oraz zachęcenie do odwiedzenia Galerii Słonecznej w Radomiu.

RCS buduje interakcję

Odbiorcy otrzymali atrakcyjne wizualnie treści z grafikami, przyciskami CTA oraz mapką dojazdu. Tego typu format znacząco przełożył się na zainteresowanie kampanią i wyższą konwersję.

RCS buduje zaufanie

Odbiorcy wiedzieli, kto jest nadawcą wiadomości RCS, dzięki logo, banerowi firmowemu oraz danym kontaktowym.

Opinia klienta

Jeśli chodzi o wyniki – miło nas zaskoczyły. Widzimy, RCS był atrakcyjniejszy dla użytkowników aplikacji niż PUSH. Dzięki kampanii RCS udało się nam dotrzeć do szerokiego grona klientów oraz przyciągnąć ich uwagę w zupełnie nowy sposób. To dla nas ważny krok w stronę nowoczesnej komunikacji z naszymi klientami.
1
5

Opinia naszego klienta

„Jeśli chodzi o wyniki – miło nas zaskoczyły. Widzimy, RCS był atrakcyjniejszy dla użytkowników aplikacji niż PUSH. Dzięki kampanii RCS udało się nam dotrzeć do szerokiego grona klientów oraz przyciągnąć ich uwagę w zupełnie nowy sposób. Interaktywne wiadomości pozwoliły nam lepiej zaprezentować ofertę i skutecznie zachęcić do odwiedzin Galerii. To dla nas ważny krok w stronę nowoczesnej komunikacji z naszymi klientami.”

Zespół Galerii Słonecznej oraz agencji Mall Promo

Jesteś zainteresowany? Wypełnij formularz

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ
    lub zadzwoń +48 222 927 901