• WhatsApp Business API


    Nowe rozwiązanie do komunikacji mobilnej dla firm w naszej ofercie

    Dowiedz się więcej
  • 1

W dobie nowych przepisów RODO branża #retail, wciąż mierzy się z dylematami, komunikując się z użytkownikami swoich programów lojalnościowych. Jak zbierać zgody marketingowe i jak wysyłać powiadomienia SMS i email do klientów, by robić to zgodnie z RODO? Tide Software wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom sieci handlowych, szczególnie tych, które posiadają swoje programy lojalnościowe. Nowa usługa Tide Loyalty jest wsparciem dla branży retail w pozyskiwaniu i zarządzaniu kontaktami do programu lojalnościowego.

Tide Loyalty – formularz online

Nowa usługa Tide Loyalty to rozwiązanie, które pozwoli zbierać dane osobowe klientów do programów lojalnościowych z różnych miejsc (online i offline) zgodnie z obowiązującymi wymogami RODO. Ma formę wirtualnej platformy, która pozwala gromadzić wszystkie dane osobowe klientów w jednym miejscu i przechowywać je bezpiecznie, zgodnie z wymogami RODO. Formularz kontaktowy do zbierania danych jest zamieszczony online, co pozwala dopasować do własnych preferencji wszystkie pola z danymi użytkowników programu, jak również szatę graficzną. Stworzony formularz online można w formie widgetu umieścić w dowolnym miejscu:

  • na swojej stronie internetowej,
  • fanpage’u na Facebooku,
  • w newsletterze,
  • w aplikacji mobilnej,
  • w CRM itd.

Udogodnienie dla formularzy papierowych

Tide Loyalty daje również opcje dopasowania formularza online do wersji papierowej i pozwala na wprowadzenie danych z kartki do wirtualnej platformy. Co więcej, umożliwia podpięcie skanu papierowego formularza z wyrażonymi zgodami bezpośrednio do danego kontaktu w platformie. Archiwizacja i ochrona danych w jednym!

Komunikacja z użytkownikiem programu

Niezależnie od źródła pozyskania użytkowników do programu lojalnościowego, wszystkie kontakty będą znajdować się w jednej bazie – wirtualnej platformie Tide Loyalty. Jest ona przystosowana również do tego, by zintegrować ją z dowolnym systemem w tym też CRM. Posiadanie całej bazy kontaktów programu lojalnościowego w jednym miejscu to nie tylko ułatwienie organizacyjne. To także nowe możliwości komunikacji z klientami. Wirtualna platforma Tide Loyalty umożliwia wysyłkę kampanii SMS, VMS i e-mail do klientów zgodnie z ich preferencjami.

  • Koncepcja firmy

    Strategia Tide Software oparta jest na doświadczeniach, organizacji i sposobie myślenia zgodnych z „drogą Toyoty”. Read More
  • Otoczenie biznesowe

    Nasza wieloletnia obecność na rynku pozwoliła nam na wypracowanie przyjaznych relacji z wieloma firmami. Read More
  • Oferty pracy

    Zdobyliśmy tytuł Solidnego Pracodawcy Roku 2015. Wejdź na stronę i zapoznaj się z ofertami pracy w naszej firmie. Read More
  • Aktualności prasowe

    Bierzemy udział w konferencjach, sponsorujemy zespół rajdowy, udostępniamy nowe usługi. Read More
  • O nas

    Stawiamy na innowacyjność oraz na ludzi, co daje nam określony rezultat biznesowy. Read More
  • Kontakt

    T: (22) 29 27 900 E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Read More
  • 1