24 maja 2019

Windykacja 2019

Maj to dla nas naprawdę gorący okres pod względem udziału w konferencjach, spotkaniach i różnego rodzaju warsztatach. Dużo się dzieje na mapie wydarzeń branżowych, a my chętnie uczestniczymy, by dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniami. Przed nami kolejne wydarzenie tym razem zorganizowane przez Golden Solutions – konferencja Windykacja 2019. Wśród prelegentów przedstawiciele mBank S.A., Komornik Sądowy przy SR dla Warszawy-Woli w Warszawie, PZU S.A., Vivus Finance sp. z o.o., EOS & M. Witoń Kancelaria Prawna sp.k. oraz oczywiście Tide Software.

Spis treści

Inne ujęcie niż dotychczas

Tegoroczna konferencja w odróżnieniu od tych z poprzednich lat, pozwala szerzej spojrzeć na temat windykacji. Do tej pory prelegenci koncentrowali się jedynie wokół windykacji telefonicznej. W związku z tym, że branża prężnie się rozwija a firmy IT tworzą nowe rozwiązania, które usprawniają pracę windykacji, organizatorzy zdecydowali się poszerzyć zakres tematyczny tegorocznego spotkania i nie ograniczać możliwości prelegentów.

Co w programie?

Szerokie ujęcie tematu windykacji, dało prelegentom pełne pole do popisu. Dlatego w tym roku podczas konferencji Windykacja 2019, uczestnicy będą mogli posłuchać miedzy innymi o:

  • Praktycznych zmianach w pracy komorników i w postępowaniu egzekucyjnym w 2019
  • Zmianach otoczenia prawnego sektora windykacji
  • Porównaniu człowieka i automatu w procesie restrukturyzacji
  • Modelu sprzedaży i relacjach z inwestorem
  • Pięciu narzędziach telco, zwiększających dodzwanialność do klientów
  • Windykacji specjalizowanej, czy uniwersalnej – co i kiedy jest bardziej efektywne w windykacji masowej

5 narzędzi zwiększających #dodzwanialność

Tide Software pokaże uczestnikom 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie dodzwanialności do windykowanych klientów. Opowiemy między innymi o: skip tracingu z perspektywy operatora, wykorzystaniu Big Data w optymalizacji bazy, wiadomościach głosowych, botach, sztucznej inteligencji oraz sposobach, by zapanować nad numerami OUT w call center. Nie zabraknie też ciekawych statystyk i najświeższych danych z naszego nowego raportu „#dodzwanialność w branży finansowej”. Możesz go pobrać tutaj