3-miesięczny staż dla przyszłych zwiadowców technicznego zaplecza
Kim jesteśmy i dlaczego warto pracować z nami?
- Jesteśmy cenionym operatorem CPaaS z ponad 17-letnim doświadczeniem – od 2008 roku dostarczamy rozwiązania do komunikacji omnichanelowej (SMS, MMS, RCS, Głos) firmom w Polsce i Europie.
- Dostarczamy infrastrukturę i wsparcie dostępne 24/7 wykorzystywane do obsługi miliardów wiadomości i połączeń, a naszymi klientami są najwięksi gracze e-commerce, finansowi i windykacyjni.
- Stawiamy na innowacje i ciągły rozwój – inwestujemy w R&D, wykorzystujemy AI, automatyzacje i najnowsze technologie CPaaS
- Działamy według systemu opartego na zasadach Kaizen i drodze Toyoty – stawiamy na ciągłe ulepszanie, jakość i angażujemy nasze zespoły we wszystkie procesy.
- Nasz styl? Luźny, bez korporacyjnej musztry, bez dress code’u… ale! serio traktujemy to, co robimy.

Czego możesz się spodziewać?
- Przez 3 miesiące przejdziesz kompletną drogę i zgłębisz całe spektrum supportu – od pierwszego kontaktu z klientem po diagnostykę i wsparcie techniczne.
- Zdobędziesz wiedzę produktową, umiejętności troubleshootingu i… trochę kodowania 😉
- Będziesz częścią Tide Software – zapewnimy Ci narzędzia, szkolenia, mentoring.
Mentor
Każda dobra podróż ma swojego przewodnika, więc Ty również otrzymasz wsparcie – osobę, która będzie Twoim opiekunem. To nie instrukcja obsługi ani szef wszystkich szefów. To ktoś, kto sam był kiedyś na Twoim miejscu, a teraz będzie Cię prowadził, pomagał i motywował.

- Przez 3 miesiące przejdziesz kompletną drogę i zgłębisz całe spektrum supportu – od pierwszego kontaktu z klientem po diagnostykę i wsparcie techniczne.
- Zdobędziesz wiedzę produktową, umiejętności troubleshootingu i… trochę kodowania 😉
- Będziesz częścią Tide Software – zapewnimy Ci narzędzia, szkolenia, mentoring.
Mentor
Każda dobra podróż ma swojego przewodnika, więc Ty również otrzymasz wsparcie – osobę, która będzie Twoim opiekunem. To nie instrukcja obsługi ani szef wszystkich szefów. To ktoś, kto sam był kiedyś na Twoim miejscu, a teraz będzie Cię prowadził, pomagał i motywował.
Jak to działa?
Przystanek 1 – Support, czyli świat produktów: poznasz nasze produkty i codzienną obsługę.
Przystanek 2 – Support techniczny, czyli warsztat diagnosty: wejdziesz w świat diagnostyki i szukania co, jak i dlaczego działa.
Przystanek 3 – II linia wsparcia, czyli backstage z Dev’ami: współpraca z deweloperami, rozwiązywanie realnych bugów i zgłoszeń.
Co dalej?
Jeśli się dogadamy – stajesz się częścią zespołu – i rozpoczynasz realną ścieżkę kariery, z początkiem właśnie u nas. Nie po to, żeby „przetrwać staż”, a żeby zostać z nami dłużej 🙂

Jeśli się dogadamy – stajesz się częścią zespołu – i rozpoczynasz realną ścieżkę kariery, z początkiem właśnie u nas. Nie po to, żeby „przetrwać staż”, a żeby zostać z nami dłużej 🙂
🎯Dla Ciebie, jeśli:
Studiujesz informatykę lub kierunek techniczny
Lubisz rozwiązywać problemy i pomagać innym
Jesteś ciekawy, energiczny i gotowy na kontakt z ludźmi
Chcesz wkroczyć w branżę tech z pełnym wsparciem
Co zyskujesz:
Płatne 3 miesiące doświadczenia
Poznanie całego procesu wsparcia
Mentoring i możliwość zatrudnienia
Miejscówka w przyjaznej kulturze Tide Software – luz, a nie luzik 😉
Oferty CV z dopiskiem Zwiadowca technicznego zaplecza prosimy przesłać na adres
staze@tidesoftware.plWysyłając CV wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w tym procesie rekrutacyjnym. Zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.
Jeśli chcesz, abyśmy odezwali się w przyszłości dopisz:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Wiem, że tę zgodę mogę cofnąć w każdej chwili.
Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Kolejowa 12c lok. 14, 15-701 Białystok, e-mail: info@tidesoftware.pl
Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl
Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – zarówno na potrzeby bieżącej rekrutacji jak i na poczet przyszłych – przetwarzane są na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO. Dane osobowe związane z uczestnictwem w tej rekrutacji będą przechowywane do czasu jej zakończenia. Jeśli wyraziłaś/eś zgodę na uczestnictwo w następnych rekrutacjach, do czasu cofnięcia tej zgody. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Tide Software, jak też podmiotom udzielającym jej wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Masz prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Masz również prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w w/w celach jest dobrowolne, ale niezbędne by uczestniczyć w bieżącym procesie i ew. przyszłych rekrutacjach.