Asystent/-ka Zarządu – Piaseczno
Dołącz do nas!
Asystent/-ka Zarządu w naszej firmie pełni kluczową rolę w zapewnieniu płynnego funkcjonowania codziennych operacji zarządczych i administracyjnych. W branży telekomunikacyjnej, gdzie technologia i rynek szybko się zmieniają niezwykle cenna jest zdolność do szybkiego uczenia się oraz adaptacji w nowych warunkach.
Opis stanowiska
Od osoby, która obejmie to wyjątkowo ważne dla nas stanowisko wymagamy doskonałych umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych oraz znajomości technik zarządzania czasem i priorytetami.
Oto zakres odpowiedzialności osoby na stanowisku Asystent/-ka Zarządu:
Od osoby, która obejmie to wyjątkowo ważne dla nas stanowisko wymagamy doskonałych umiejętności organizacyjnych, komunikacyjnych oraz znajomości technik zarządzania czasem i priorytetami.
Oto zakres odpowiedzialności osoby na stanowisku Asystent/-ka Zarządu:
Dlaczego warto być częścią naszego zespołu?
• Innowacyjny i kreatywny zespół: Dołączając do naszej firmy, będziesz częścią zespołu pełnego pasji i kreatywności, który stale poszukuje nowych sposobów rozwoju i innowacji.
• Możliwość rozwoju i awansu: Chcemy, aby nasi pracownicy stale rozwijali swoje kompetencje i cele zawodowe. Oferujemy szkolenia, mentoring oraz wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu.
• Dynamiczne środowisko pracy: W naszej firmie codziennie czekają na Ciebie nowe wyzwania i zadania. Dzięki temu praca jest zawsze interesująca i pełna różnorodności.
• Innowacyjny i kreatywny zespół: Dołączając do naszej firmy, będziesz częścią zespołu pełnego pasji i kreatywności, który stale poszukuje nowych sposobów rozwoju i innowacji.
• Możliwość rozwoju i awansu: Chcemy, aby nasi pracownicy stale rozwijali swoje kompetencje i cele zawodowe. Oferujemy szkolenia, mentoring oraz wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu.
• Dynamiczne środowisko pracy: W naszej firmie codziennie czekają na Ciebie nowe wyzwania i zadania. Dzięki temu praca jest zawsze interesująca i pełna różnorodności.
Oferujemy:
Wymagania:
Oferty CV z dopiskiem Asystent/-ka Zarządu – Piaseczno prosimy przesłać na adres
praca-administracja@tidesoftware.plWysyłając CV wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w tym procesie rekrutacyjnym. Zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.
Jeśli chcesz, abyśmy odezwali się w przyszłości dopisz:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Wiem, że tę zgodę mogę cofnąć w każdej chwili.
Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Kolejowa 12c lok. 14, 15-701 Białystok, e-mail: info@tidesoftware.pl
Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl
Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – zarówno na potrzeby bieżącej rekrutacji jak i na poczet przyszłych – przetwarzane są na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO. Dane osobowe związane z uczestnictwem w tej rekrutacji będą przechowywane do czasu jej zakończenia. Jeśli wyraziłaś/eś zgodę na uczestnictwo w następnych rekrutacjach, do czasu cofnięcia tej zgody. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Tide Software, jak też podmiotom udzielającym jej wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Masz prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Masz również prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w w/w celach jest dobrowolne, ale niezbędne by uczestniczyć w bieżącym procesie i ew. przyszłych rekrutacjach.