To klienci wskazują, w jaki sposób firma powinna się z nimi komunikować.
Podążaj za nimi i odpowiadaj na ich potrzeby!
Przy tak prężnym rozwoju branży i rosnącej konkurencji, skuteczna obsługa to jeden z kluczowych elementów prowadzenia biznesu i zdobywania przewagi rynkowej. Niezbędna do tego jest szybka reakcja i profesjonalny kontakt prowadzący klienta krok po kroku przez meandry nowych technologii.
Uruchom infolinię w chmurze i obsługuj klientów korzystając z innowacyjnych narzędzi w jednym miejscu online - Tide Platform.
Zyskaj pewność, że odbierzesz każdy telefon od klienta. To automatyczne przekierowanie połączenia przychodzącego jednocześnie na wszystkie numery pracowników.
Realizuj skuteczne kampanie masowych wysyłek SMS i MMS w jednym miejscu online. Prezentuj się nazwą firmy zamiast numerem, za pomocą nadpisów.
Wysyłaj skuteczne mailingi do swojej bazy kontaktów. Wszystkie etapy zarządzania kampanią masz w jednym miejscu online na Tide Platform
Zautomatyzuj kontakt klientów za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Prowadź rozmowy z jednego miejsca i zyskaj nad tym kontrolę!
Zbieraj zgody marketingowe i zgodnie z RODO prowadź całą komunikację z jednego miejsca online.
CZY WIESZ, ŻE...
Szybki sposób komunikacji z klientami dzięki masowym wysyłkom SMS i dynamicznym kampaniom MMS
Nasi klienci potrafią wysyłać ponad 10 milionów SMS na godzinę!
Pewność, że odbierzesz każdy telefon od swojego klienta
Średni czas oczekiwania na połączenie na infolinii to 3 minuty. Z Call Pick Up to jedynie 11 sekund!
Proste w obsłudze kampanie e-mailingowe wraz z pełnym raportowaniem akcji
Wysyłamy średnio 50 mln wiadomości e-mail/miesiąc z 99% doręczeń!
Zarządzanie bazą klientów zgodnie z RODO
Zbieraj dane z różnych miejsc i zapisuj je automatycznie w jednej bazie!