ROZWIĄZANIA EFEKTYWNEJ
KOMUNIKACJI DLA FIRM
FOTOWOLTAICZNYCH

Fotowoltaika to jedna z najszybciej rozwijających się branż na polskim rynku. Zadbaj o to, by wraz z rozwojem Twojej firmy, odpowiadać na oczekiwania klientów szybko i skutecznie.

Poznaj rozwiązania wspierające komunikację biznesową!

 

 

 

  • Polska w 2020 roku zajmowała 5. miejsce w UE pod względem przyrostu nowych mocy PV (fotowoltaicznych)*
  • Niektóre firmy fotowoltaiczne notują wzrost obrotu nawet o 300%!**
  • Do 2030 roku 45% klientów firm fotowoltaicznych będą stanowić gospodarstwa domowe, a blisko 30% to klienci biznesowi***

 

To klienci wskazują, w jaki sposób firma powinna się z nimi komunikować.
Podążaj za nimi i odpowiadaj na ich potrzeby!

 

 

 

Skontaktuj się z nami!




Przy tak prężnym rozwoju branży i rosnącej konkurencji, skuteczna obsługa to jeden z kluczowych elementów prowadzenia biznesu i zdobywania przewagi rynkowej. Niezbędna do tego jest szybka reakcja i profesjonalny kontakt prowadzący klienta krok po kroku przez meandry nowych technologii.

 

ROZWIĄZANIA KOMUNIKACJI OMNICHANNEL

 

INFOLINIA

Uruchom infolinię w chmurze i obsługuj klientów korzystając z innowacyjnych narzędzi w jednym miejscu online - Tide Platform.

CALL PICK UP

Zyskaj pewność, że odbierzesz każdy telefon od klienta. To automatyczne przekierowanie połączenia przychodzącego jednocześnie na wszystkie numery pracowników.

SMS i MMS

Realizuj skuteczne kampanie masowych wysyłek SMS i MMS w jednym miejscu online. Prezentuj się nazwą firmy zamiast numerem, za pomocą nadpisów.

E-MAIL

Wysyłaj skuteczne mailingi do swojej bazy kontaktów. Wszystkie etapy zarządzania kampanią masz w jednym miejscu online na Tide Platform

WIDGET I CZAT MESSENGER

Zautomatyzuj kontakt klientów za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Prowadź rozmowy z jednego miejsca i zyskaj nad tym kontrolę!

ZGODY RODO

Zbieraj zgody marketingowe i zgodnie z RODO prowadź całą komunikację z jednego miejsca online.

 

CZY WIESZ, ŻE...

 

  • klient B2B będzie korzystać średnio z 6 kanałów interakcji w trakcie procesu zakupowego?****
  • 61% firm B2B planuje wdrożyć rozwiązania omnichannel?*****
  • średnio 97% wiadomości SMS jest otwieranych przez odbiorców?
  • 90 sekund – tak szybko zwykle odbiorcy reagują na otrzymaną wiadomość tekstową?

 


DZIĘKI NASZYM ROZWIĄZANIOM ZYSKUJESZ:


 

 

 

Szybki sposób komunikacji z klientami dzięki masowym wysyłkom SMS i dynamicznym kampaniom MMS

Nasi klienci potrafią wysyłać ponad 5 milionów SMS na godzinę!

 

Pewność, że odbierzesz każdy telefon od swojego klienta

Średni czas oczekiwania na połączenie na infolinii to 3 minuty. Z Call Pick Up to jedynie 11 sekund!

 

Proste w obsłudze kampanie e-mailingowe wraz z pełnym raportowaniem akcji

Wysyłamy średnio 50 mln wiadomości e-mail/miesiąc z 99% doręczeń!

 

Zarządzanie bazą klientów zgodnie z RODO

Zbieraj dane z różnych miejsc i zapisuj je automatycznie w jednej bazie!

 

Poznaj bliżej nasze usługi! Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub zostaw wiadomość uzupełniając formularz:




  • odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące usług Tide
  • przeprowadzimy prezentację lokalnie lub zdalnie
  • dopasujemy rozwiązanie do Twoich potrzeb
  • pomożemy uruchomić wersję testową

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Św. Rocha 5 lok. 202A, 15-879 Białystok, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Inspektor Ochrony DanychTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Dane osobowe przetwarzane będą w celu obsługi przesłanego zapytania na podstawie art. 6 ust 1 pkt f RODO. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania celu dla jakiego zostały zgromadzone. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania. Jeżeli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO, możesz wnieść skargę do PUODOPodanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.