ROZWIĄZANIA EFEKTYWNEJ
KOMUNIKACJI DLA FIRM
FOTOWOLTAICZNYCH

Fotowoltaika to jedna z najszybciej rozwijających się branż na polskim rynku. Zadbaj o to, by wraz z rozwojem Twojej firmy, odpowiadać na oczekiwania klientów szybko i skutecznie.

Poznaj rozwiązania wspierające komunikację biznesową!

 

 

 

  • Polska w 2020 roku zajmowała 5. miejsce w UE pod względem przyrostu nowych mocy PV (fotowoltaicznych)*
  • Niektóre firmy fotowoltaiczne notują wzrost obrotu nawet o 300%!**
  • Do 2030 roku 45% klientów firm fotowoltaicznych będą stanowić gospodarstwa domowe, a blisko 30% to klienci biznesowi***

 

To klienci wskazują, w jaki sposób firma powinna się z nimi komunikować.
Podążaj za nimi i odpowiadaj na ich potrzeby!

 

 

 

Skontaktuj się z nami!




Przy tak prężnym rozwoju branży i rosnącej konkurencji, skuteczna obsługa to jeden z kluczowych elementów prowadzenia biznesu i zdobywania przewagi rynkowej. Niezbędna do tego jest szybka reakcja i profesjonalny kontakt prowadzący klienta krok po kroku przez meandry nowych technologii.

 

ROZWIĄZANIA KOMUNIKACJI OMNICHANNEL

 

INFOLINIA

Uruchom infolinię w chmurze i obsługuj klientów korzystając z innowacyjnych narzędzi w jednym miejscu online - Tide Platform.

CALL PICK UP

Zyskaj pewność, że odbierzesz każdy telefon od klienta. To automatyczne przekierowanie połączenia przychodzącego jednocześnie na wszystkie numery pracowników.

SMS i MMS

Realizuj skuteczne kampanie masowych wysyłek SMS i MMS w jednym miejscu online. Prezentuj się nazwą firmy zamiast numerem, za pomocą nadpisów.

E-MAIL

Wysyłaj skuteczne mailingi do swojej bazy kontaktów. Wszystkie etapy zarządzania kampanią masz w jednym miejscu online na Tide Platform

WIDGET I CZAT MESSENGER

Zautomatyzuj kontakt klientów za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Prowadź rozmowy z jednego miejsca i zyskaj nad tym kontrolę!

ZGODY RODO

Zbieraj zgody marketingowe i zgodnie z RODO prowadź całą komunikację z jednego miejsca online.

 

CZY WIESZ, ŻE...

 

  • klient B2B będzie korzystać średnio z 6 kanałów interakcji w trakcie procesu zakupowego?****
  • 61% firm B2B planuje wdrożyć rozwiązania omnichannel?*****
  • średnio 97% wiadomości SMS jest otwieranych przez odbiorców?
  • 90 sekund – tak szybko zwykle odbiorcy reagują na otrzymaną wiadomość tekstową?

 


DZIĘKI NASZYM ROZWIĄZANIOM ZYSKUJESZ:


 

 

 

Szybki sposób komunikacji z klientami dzięki masowym wysyłkom SMS i dynamicznym kampaniom MMS

Nasi klienci potrafią wysyłać ponad 5 milionów SMS na godzinę!

 

Pewność, że odbierzesz każdy telefon od swojego klienta

Średni czas oczekiwania na połączenie na infolinii to 3 minuty. Z Call Pick Up to jedynie 11 sekund!

 

Proste w obsłudze kampanie e-mailingowe wraz z pełnym raportowaniem akcji

Wysyłamy średnio 50 mln wiadomości e-mail/miesiąc z 99% doręczeń!

 

Zarządzanie bazą klientów zgodnie z RODO

Zbieraj dane z różnych miejsc i zapisuj je automatycznie w jednej bazie!

 

Poznaj bliżej nasze usługi! Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub zostaw wiadomość uzupełniając formularz:




  • odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące usług Tide
  • przeprowadzimy prezentację lokalnie lub zdalnie
  • dopasujemy rozwiązanie do Twoich potrzeb
  • pomożemy uruchomić wersję testową

 

WYPEŁNIJ FORMULARZ
Uzupełniając poniższy formularz zgadzasz się na kontakt ze strony Tide Software wybranym kanałem komunikacji [email/telefon] w celu jednorazowego przedstawienia oferty TIDE
Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ 

* Pole obowiązkowe