Strona główna
Firma
Kariera
Dyrektor Marketingu B2B
Piaseczno • Hybrydowo

Dyrektor Marketingu B2B

Aplikuj na to stanowisko

Kim jesteśmy?

Jesteśmy innowacyjną firmą technologiczną, która stawia na ciągły rozwój i doskonalenie. Nasza kultura pracy opiera się na współpracy, otwartości na nowe pomysły i technologie. Tworzymy przestrzeń, w której każdy ma możliwość wyrażania swoich pomysłów i realizacji zawodowych celów.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy wyjątkowej osoby na stanowisko Dyrektora Marketingu B2B, która z pasją i zaangażowaniem pokieruje działaniami naszego już istniejącego zespołu marketingowego.

2008
Od 2008 roku zdobywamy zaufanie banków, e-commerce, dużych i małych firm

Opis stanowiska

Szukamy kandydata, który nie tylko wykaże się bogatym doświadczeniem w kierowaniu strategiami marketingowymi, ale także będzie posiadał umiejętności zarządzania zespołem, motywowania pracowników i inspiracji do ciągłego rozwoju i doskonalenia. Idealny kandydat to osoba, która jest gotowa na wyzwania, potrafi skutecznie komunikować wizję firmy i przekuwać strategiczne cele w konkretne wyniki.
Jeśli jesteś liderem, który potrafi myśleć strategicznie, działasz proaktywnie i chcesz mieć realny wpływ na rozwój marki na rynku, dołącz do nas i pomóż kształtować przyszłość naszej firmy.


Szukamy kandydata, który nie tylko wykaże się bogatym doświadczeniem w kierowaniu strategiami marketingowymi, ale także będzie posiadał umiejętności zarządzania zespołem, motywowania pracowników i inspiracji do ciągłego rozwoju i doskonalenia. Idealny kandydat to osoba, która jest gotowa na wyzwania, potrafi skutecznie komunikować wizję firmy i przekuwać strategiczne cele w konkretne wyniki.
Jeśli jesteś liderem, który potrafi myśleć strategicznie, działasz proaktywnie i chcesz mieć realny wpływ na rozwój marki na rynku, dołącz do nas i pomóż kształtować przyszłość naszej firmy.

Twoje zadania:

Tworzenie i realizacja strategii marketingowych dostosowanych do celów biznesowych firmy, w tym zwiększanie sprzedaży, wprowadzanie nowych produktów i usług, oraz ekspansja na nowe rynki.

Budowanie i utrzymywanie silnej obecności marki na rynku, włączając w to zarządzanie identyfikacją wizualną, strategią komunikacji marki oraz jej pozycjonowaniem.

Rozwój i wdrażanie kampanii marketingowych w różnych kanałach, takich jak: media cyfrowe, tradycyjne media, marketing bezpośredni i inne, aby osiągać określone cele marketingowe.

Zarządzanie komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną, w tym: PR, media społecznościowe, content marketing oraz eventy branżowe.

Koordynowanie działań marketingowych w Internecie, w tym: SEO, SEM, marketing w mediach społecznościowych oraz marketing treści.

Zbieranie i analizowanie danych rynkowych oraz danych z kampanii marketingowych w celu oceny i poprawy efektywności działań.

Opracowywanie raportów i analiz dla kierownictwa firmy.

Kierowanie zespołem marketingowym, motywowanie pracowników i rozwijanie ich umiejętności.

Zarządzanie budżetem marketingowym, alokacja środków na różne działania i kampanie w sposób efektywny, zwracający uwagę na ROI.

Współpraca z działami sprzedaży, produktu oraz IT w celu zapewnienia spójności działań marketingowych z celami i strategią całej firmy.

Śledzenie nowych trendów i technologii w marketingu i telekomunikacji, w celu ciągłego doskonalenia strategii marketingowych firmy.

Nasze oczekiwania:

Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w firmie telekomunikacyjnej, IT lub firmie produkującej oprogramowanie.

Umiejętność tworzenia długoterminowych planów i strategii oraz umiejętność dostosowania ich do celów biznesowych.

Doświadczenie w tworzeniu i realizacji kampanii wielokanałowych na rynku B2B – wiedza na temat SEO, SEM i marketingu w mediach społecznościowych oraz zrozumienie zasad content marketingu.

Umiejętność zbierania i analizowania danych rynkowych oraz danych z kampanii, w tym zdolność do wyciągania wniosków i formułowania rekomendacji.

Umiejętność pracy nastawionej na efekt przy zachowaniu wolnej ręki w zakresie metod (np. ilość wygenerowanych leadów, koszt jednego leada, procent leadów jakościowych, itd.)

Umiejętności przywódcze, w tym zdolność do motywowania i rozwijania umiejętności pracowników.

Umiejętność planowania i kontrolowania budżetu marketingowego.

Zainteresowanie nowymi trendami i technologiami oraz otwartość na zmiany i ciągłe doskonalenie strategii marketingowych.

Wysokie umiejętności interpersonalne i zdolność efektywnej komunikacji.

Doskonałe zdolności organizacyjne, strategiczne myślenie oraz umiejętność zarządzania złożonymi projektami.

Oferujemy:

Przede wszystkim możliwość spełnienia swoich ambicji – dajemy szansę na objęcie wiodącej roli jako Dyrektor Marketingu B2B z dużą swobodą działania i wysoką decyzyjnością.

Pracę w innowacyjnej spółce z ponad 15-letnim doświadczeniem na rynku telekomunikacyjnym i pozycji lidera w wielu segmentach działalności.

Personalizowany pakiet szkoleń oraz możliwość udziału w managerskich studiach podyplomowych organizowanych wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego.

 

Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub kontrakt B2B (do wyboru) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, tworzącej innowacyjne rozwiązania.

Pakiet benefitów (kursy językowe, ubezpieczenie medyczne, karnety sportowe, grupowe ubezpieczenie na życie).

Przyjazną atmosferę w pracy oraz wyjazdy integracyjne budujące Twoje relacje z innymi.

Byliśmy już w Toskanii, na Malcie, w Neapolu, Barcelonie, Lizbonie, Wrocławiu. W tym roku szykujemy kolejne niespodzianki!

Oferty CV z dopiskiem Dyrektor Marketingu B2B prosimy przesłać na adres

praca.marketingB2B@tidesoftware.pl

Wysyłając CV wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w tym procesie rekrutacyjnym. Zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

Jeśli chcesz, abyśmy odezwali się w przyszłości dopisz:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Wiem, że tę zgodę mogę cofnąć w każdej chwili.

Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Kolejowa 12c lok. 14, 15-701 Białystok, e-mail: info@tidesoftware.pl
Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl

Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – zarówno na potrzeby bieżącej rekrutacji jak i na poczet przyszłych – przetwarzane są na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO. Dane osobowe związane z uczestnictwem w tej rekrutacji będą przechowywane do czasu jej zakończenia. Jeśli wyraziłaś/eś zgodę na uczestnictwo w następnych rekrutacjach, do czasu cofnięcia tej zgody. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Tide Software, jak też podmiotom udzielającym jej wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Masz prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Masz również prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w w/w celach jest dobrowolne, ale niezbędne by uczestniczyć w bieżącym procesie i ew. przyszłych rekrutacjach.