Strona główna
Firma
Kariera
Asystent/-ka Zarządu – Białystok
Białystok • Stacjonarna

Asystent/-ka Zarządu – Białystok

Aplikuj na to stanowisko

Dołącz do nas!

Jeżeli wiesz, jak istotna w firmie jest rola Asystentki Zarządu i jeżeli dostrzegasz różnicę pomiędzy typowymi stanowiskami administracyjnymi a pozycją Asystentki Zarządu – serdecznie zapraszamy Cię do wzięcia udziału w naszym procesie rekrutacyjnym i do rozpoczęcia pracy bezpośrednio u boku Wiceprezeski Zarządu.

2008
Od 2008 roku zdobywamy zaufanie banków, e-commerce, dużych i małych firm

Opis stanowiska

Poszukujemy doświadczonej osoby, która zdaje sobie sprawę z wyzwań i intensywnego tempa pracy związanego z rolą Asystentki Zarządu. Zależy nam na profesjonalnym podejściu, wyjątkowych umiejętnościach organizacyjnych oraz gotowości do aktywnego podejmowania działań.
Oto główne obowiązki i zadania w podziale na dwa najważniejsze obszary:


Poszukujemy doświadczonej osoby, która zdaje sobie sprawę z wyzwań i intensywnego tempa pracy związanego z rolą Asystentki Zarządu. Zależy nam na profesjonalnym podejściu, wyjątkowych umiejętnościach organizacyjnych oraz gotowości do aktywnego podejmowania działań.
Oto główne obowiązki i zadania w podziale na dwa najważniejsze obszary:

Organizacja pracy biura Zarządu

Organizacja spotkań, wydarzeń firmowych, wyjazdów służbowych, wsparcie w zarządzaniu kalendarzem Zarządu

Prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych: m.in. dbanie o odpowiedni obieg dokumentów oraz ich archiwizację, współpraca z dostawcami usług biura, rozliczanie faktur kosztowych

Obsługa firmowej poczty wychodzącej i przychodzącej, odbieranie połączeń telefonicznych, dbanie o zaopatrzenie biura

Wsparcie biznesowe i operacyjne Zarządu

Przygotowywanie zestawień, dokumentów, analiz, prezentacji na potrzeby Zarządu

Monitorowanie terminów i zadań powierzonych przez Zarząd, zapewnienie ich terminowego wykonania

Protokołowanie spotkań oraz kontrola statusów projektów

Wsparcie w koordynacji działań operacyjnych związanych z realizacją strategii firmy

Samodzielne rozwiązywanie problemów i podejmowanie inicjatywy w kluczowych obszarach działalności firmy

Reprezentowanie Spółki w kontaktach z urzędami i organami państwowymi

Tworzenie zapytań ofertowych na potrzeby Spółki oraz dokonywanie analizy i oceny ofert

Dlaczego warto być częścią naszego zespołu?

Innowacyjny i kreatywny zespół: Dołączając do naszej firmy, będziesz częścią zespołu pełnego pasji i kreatywności, który stale poszukuje nowych sposobów rozwoju i innowacji.
Możliwość rozwoju i awansu: Chcemy, aby nasi pracownicy stale rozwijali swoje kompetencje i cele zawodowe. Oferujemy szkolenia, mentoring oraz wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu.
Dynamiczne środowisko pracy: W naszej firmie codziennie czekają na Ciebie nowe wyzwania i zadania. Dzięki temu praca jest zawsze interesująca i pełna różnorodności.


Innowacyjny i kreatywny zespół: Dołączając do naszej firmy, będziesz częścią zespołu pełnego pasji i kreatywności, który stale poszukuje nowych sposobów rozwoju i innowacji.
Możliwość rozwoju i awansu: Chcemy, aby nasi pracownicy stale rozwijali swoje kompetencje i cele zawodowe. Oferujemy szkolenia, mentoring oraz wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu.
Dynamiczne środowisko pracy: W naszej firmie codziennie czekają na Ciebie nowe wyzwania i zadania. Dzięki temu praca jest zawsze interesująca i pełna różnorodności.

Oferujemy:

Oferujemy pracę pełną ciągłych wyzwań we współpracy z Zarządem, który wspiera innowacyjność i aktywny udział pracowników w procesie decyzyjnym oraz stawia na otwartą komunikację i wymianę pomysłów

Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub kontrakt B2B (do wyboru) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, tworzącej innowacyjne rozwiązania

Personalizowany pakiet szkoleń

 

Możliwość rozwoju osobistego i zdobycie nowych umiejętności

Pakiet benefitów (kursy językowe, ubezpieczenie medyczne, karnety sportowe, grupowe ubezpieczenie na życie)

Przyjazną atmosferę w pracy oraz wyjazdy integracyjne budujące Twoje relacje z innymi. Byliśmy już w Toskanii, na Malcie, w Neapolu, Barcelonie, Lizbonie, Wrocławiu. W tym roku szykujemy kolejne niespodzianki!

Wymagania:

Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Asystenta/-ki Zarządu lub pokrewnej funkcji

Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania wieloma różnymi zadaniami jednocześnie

Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, asertywność oraz wysoka kultura osobista

 

Umiejętność działania pod presją czasu, przy zachowaniu wysokiego standardu jakości pracy

Wykształcenie wyższe

Mile widziana umiejętność czytania i analizy umów oraz dokumentacji prawnej

Podstawowa znajomość zagadnień Kodeksu Spółek Handlowych będzie dodatkowym atutem

Oferty CV z dopiskiem Asystent/-ka Zarządu – Białystok prosimy przesłać na adres

praca-administracja@tidesoftware.pl

Wysyłając CV wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w tym procesie rekrutacyjnym. Zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

Jeśli chcesz, abyśmy odezwali się w przyszłości dopisz:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Wiem, że tę zgodę mogę cofnąć w każdej chwili.

Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Kolejowa 12c lok. 14, 15-701 Białystok, e-mail: info@tidesoftware.pl
Inspektor Ochrony Danych: IOD@tidesoftware.pl

Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – zarówno na potrzeby bieżącej rekrutacji jak i na poczet przyszłych – przetwarzane są na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO. Dane osobowe związane z uczestnictwem w tej rekrutacji będą przechowywane do czasu jej zakończenia. Jeśli wyraziłaś/eś zgodę na uczestnictwo w następnych rekrutacjach, do czasu cofnięcia tej zgody. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Tide Software, jak też podmiotom udzielającym jej wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Masz prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Masz również prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w w/w celach jest dobrowolne, ale niezbędne by uczestniczyć w bieżącym procesie i ew. przyszłych rekrutacjach.