Omnichanel w obsłudze klienta
Dowiesz się, na czym w praktyce polega rotowanie numerami i podnieś dodzwanialność o 30%
Omnichannel w obsłudze klienta



Raport PwC „Strategie, które wygrywają”
Co znajdziesz w tym e-booku?
W e-booku Omnichannel w obsłudze klienta poznasz rozwiązania, które wspomagają komunikację z klientami. Nie ważne, czy prowadzisz mały biznes czy duży sklep stacjonarny i online, klient oczekuje takiego samego doświadczenia. To między innymi user experience decyduje, czy konsument dokona zakupu usług właśnie u Ciebie, i co ważniejsze – czy do Ciebie wróci i będzie Cię polecać.
Czy wiesz że…
- Tide Software jest największym dostawcą w Polsce, który oferuje zarówno rozwiązania głosowe, jak i SMS i e-mail, dostępne z jednej Platformy online?
- 83% Polaków deklaruje, że planuje wydać tyle samo lub więcej na zakupy online w 2021 r. niż w 2020 r.?
- Wielkość miejscowości nie wpływa na częstotliwość e-zakupów?
Dzięki rozwiązaniom omnichannel od Tide Software będziesz prowadzić skuteczną komunikację ze swoimi klientami, niezależnie od tego, czy są to klienci stali czy tzw. nomadyczni. Każdy klient zasługuje na Twój kontakt, a Ty na jego efektywność! Chcesz poznać, jakie rozwiązania omnichannel są dla Ciebie? Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą!