Strona główna
Wiedza
Omnichanel w obsłudze klienta

Omnichanel w obsłudze klienta

Dowiesz się, na czym w praktyce polega rotowanie numerami i podnieś dodzwanialność o 30%

Czytaj więcej

Wypełnij formularz aby otrzymać ebook

    Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ

    Omnichannel w obsłudze klienta

    Według raportu PwC szacowana wartość polskiego rynku e-commerce w 2026 r. wyniesie 162 mld zł. Aż 85% Polaków deklaruje utrzymanie obecnej częstotliwości zakupów online po pandemii COVID-19. Faktem jest, że pandemia zmieniła z achowania konsumenta, a jedną z kluczowych zmian, jaką firmy powinny wprowadzić lub udoskonalić, to rozwój komunikacji omnichannel.* Jakie więc rozwiązania należy wykorzystać w biurze obsługi klienta?
    Źródła:*
    Raport PwC „Strategie, które wygrywają”

    Co znajdziesz w tym e-booku?

    W e-booku Omnichannel w obsłudze klienta poznasz rozwiązania, które wspomagają komunikację z klientami. Nie ważne, czy prowadzisz mały biznes czy duży sklep stacjonarny i online, klient oczekuje takiego samego doświadczenia. To między innymi user experience decyduje, czy konsument dokona zakupu usług właśnie u Ciebie, i co ważniejsze – czy do Ciebie wróci i będzie Cię polecać.

    Czy wiesz że…

    • Tide Software jest największym dostawcą w Polsce, który oferuje zarówno rozwiązania głosowe, jak i SMS i e-mail, dostępne z jednej Platformy online?
    • 83% Polaków deklaruje, że planuje wydać tyle samo lub więcej na zakupy online w 2021 r. niż w 2020 r.?
    • Wielkość miejscowości nie wpływa na częstotliwość e-zakupów?

    Dzięki rozwiązaniom omnichannel od Tide Software będziesz prowadzić skuteczną komunikację ze swoimi klientami, niezależnie od tego, czy są to klienci stali czy tzw. nomadyczni. Każdy klient zasługuje na Twój kontakt, a Ty na jego efektywność! Chcesz poznać, jakie rozwiązania omnichannel są dla Ciebie? Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą!

    Wypełnij formularz