Przykłady użycia

Obsługa zwrotów
i reklamacji

Problemy z
płatnościami

Realizacja zamówienia
w sklepie

Automatyczny asystent
i odpowiedzi

FAQ i pytania
techniczne

Badanie satysfakcji
klientów
Czy stać Cię na to, żeby nie korzystać z naszego rozwiązania dla WhatsApp Business?
Zobacz, jak to działa

1. Kontakt klienta z Twoją firmą przez WhatsApp Business
Czy Twój klient ma problem z zakupionym produktem lub usługą? Od teraz może zwrócić się bezpośrednio do Twojej firmy używając rozwiązania WhatsApp Business

2. System wykrywa rodzaj wiadomości i przesyła odpowiedni komunikat
Uprość proces kontaktu z klientem

3. Klient dostarcza informacji o zapytaniu w przyjemnej i znanej mu formie
Interfejs WhatsApp jest powszechnie znany i intuicyjny, a od teraz możesz go również użyć do obsługi zdjęć i zapytań od swoich klientów w krótkim czasie

4. Podczas rozpatrywania reklamacji przez Twój BOK, klient ma wgląd w ich status na WhatsApp
Reklamacje nigdy nie były prostsze, a Twój klient może je sprawdzać na bieżąco. To wszystko dzięki informacjom od Twojego BOK, które od teraz są w zasięgu ręki!
Międzynarodowa technologia. Polskie wsparcie.

Od teraz sprawy Twoich klientów mogą być rozwiązywane automatycznie, co pomoże odciążyć Twój dział BOK. Pozwoli to nadać priorytet pracy nad innymi projektami.
Nasz support pomoże Ci na każdym etapie implementacji nowego rozwiązania.