Dodzwaniaj się
Rotacja Numeracją
|
Docieraj szybko
Masowa wysyłka SMS
|
Buduj zaangażowanie
Masowa wysyłka MMS
|
rozwiązania Tide Software wykorzystują algorytmy sztucznej inteligencji? W oparciu o 2 mld zdarzeń telekomunikacyjnych rocznie analizujemy, kiedy wykonać połączenie z największym prawdopodobieństwem dodzwonienia się. Planujemy także komunikację z odbiorcami wykorzystując różne kanały dotarcia, tj. e-mail, VMS czy SMS.
Wyzwania branż
"Z branżą finansową związany jestem od 20 lat. Wiem, z jakimi problemami borykają się firmy działające w tym obszarze, a w szczególności przedstawiciele sektora pożyczkowego. Przy dzisiejszych regulacjach prawnych wyjątkowo ważna jest efektywność procesów sprzedaży oraz windykacji. Na pewno jedną z metod poprawy tych wskaźników jest podniesienie dodzwanialności, co świetnie wpływa na wydajność pracy zespołów call center." - Rafał Tomkowicz, Prezes Zarządu Sfera Finansów SA
"Jednym z wielu wyzwań dzisiejszego rynku, z którymi mierzą się Call Center, jest skorelowanie sprawnej obsługi Klientów z możliwie najwyższą efektywnością w działaniach sprzedażowych. Kluczowe wydaje się tu połączenie w całość trzech szalenie ważnych aspektów: wykwalifikowanej kadry pracowniczej (od specjalistów ds. obsługi Klienta/sprzedawców przez kierownictwo każdego szczebla), stabilnej technologii (dającej gwarancję wysokiej wydajności i jakości połączeń głosowych realizowanych hurtowo w tym samym czasie czy systemu do obsługi CC – dającego efektywne narzędzia do zarządzania dialerem i szerokie możliwości konfiguracyjne systemu i analityki) oraz efektywnie ułożonych procesów – bez których niejako skazujemy się na przypadek.” - Michał Ćwik, Prezes Zarządu/CEO databroker SA |
Klienci o nas
Wypełnij formularz i otrzymaj e-book za darmo