Skuteczna komunikacja z Twoimi klientami

Dodzwaniaj się

 

 

Rotacja Numeracją

  • prezentuj się różnymi numerami GSM oraz
    stacjonarnymi z odmiennymi prefiksami
  • numery z puli rotacji różnią się aż 5
    pierwszymi cyframi
  • 19 różnych scenariuszy rotacji numeracją
  • numeracja dopasowana do lokalizacji
    odbiorcy
  • monitoring numerów "skażonych" i ich
    wymiana

 

 

 Docieraj szybko

 

 

Masowa wysyłka SMS

  • wysoka wydajność - 10 mln SMS/ h
  • SMS dostarczany w mniej niż 3 sekundy
  • najlepsze ceny
  • bezpieczne, szyfrowane połączenie i
    system antyphisingowy
  • 100% wsparcia dla numerów
    przenoszonych                                                     
  • 100% raportów doręczeń do końcowego
    odbiorcy                                                           
  • stosuj dowolny nadpis (nazwa firmy) w
    polu nadawcy

 

Buduj zaangażowanie

 

 

Masowa wysyłka MMS

  • wysyłaj interaktywną treść
  • stosuj dowolny nadpis (nazwa firmy) w
    polu nadawcy
  • bezpieczeństwo poparte certyfikatem i
    wysoka niezawodność (SLA)
  • 100% raportów doręczeń do końcowego
    odbiorcy
  • zwiększaj zaangażowanie klientów
    support 24/7

Czy wiesz, że...

rozwiązania Tide Software wykorzystują algorytmy sztucznej inteligencji? W oparciu o 2 mld zdarzeń telekomunikacyjnych rocznie analizujemy, kiedy wykonać połączenie z największym prawdopodobieństwem dodzwonienia się. Planujemy także komunikację z odbiorcami wykorzystując różne kanały dotarcia, tj. e-mail, VMS czy SMS.

Co zyskujesz?

dostarczenie SMS w mniej niż 3 sekundy  zwiększenie dodzwanialności o 30 pkt %

wysyłka 10 mln SMS/h  oszczędność 15-20 s/min czasu pracy konsultanta

 

 

 Wyzwania branż

"Z branżą finansową związany jestem od 20 lat. Wiem, z jakimi problemami borykają się firmy działające w tym obszarze, a w szczególności przedstawiciele sektora pożyczkowego. Przy dzisiejszych regulacjach prawnych wyjątkowo ważna jest efektywność procesów sprzedaży oraz windykacji. Na pewno jedną z metod poprawy tych wskaźników jest podniesienie dodzwanialności, co świetnie wpływa na wydajność pracy zespołów call center."

- Rafał Tomkowicz, Prezes Zarządu Sfera Finansów SA

 

 

 

"Jednym z wielu wyzwań dzisiejszego rynku, z którymi mierzą się Call Center, jest skorelowanie sprawnej obsługi Klientów z możliwie najwyższą efektywnością w działaniach sprzedażowych.  

Kluczowe wydaje się tu połączenie w całość trzech szalenie ważnych aspektów: wykwalifikowanej kadry pracowniczej (od specjalistów ds. obsługi Klienta/sprzedawców przez kierownictwo każdego szczebla), stabilnej technologii (dającej gwarancję wysokiej wydajności i jakości połączeń głosowych realizowanych hurtowo w tym samym czasie czy systemu do obsługi CC – dającego efektywne narzędzia do zarządzania dialerem i szerokie możliwości konfiguracyjne systemu i analityki) oraz efektywnie ułożonych procesów – bez których niejako skazujemy się na przypadek.”

- Michał Ćwik, Prezes Zarządu/CEO databroker SA  

 

 

Klienci o nas

  • Współpracę z Tide Software cenimy sobie ze względu na partnerskie podejście oraz wzajemne zaufanie. Korzystamy z rozwiązań głosowych Tide wzbogaconych o detekcję poczty głosowej oraz usługę HLR. Analiza efektywności tych usług jasno pokazuje: nasz 8-osobowy zespół zyskał 326 godzin w kwartale, koszt sprawdzenia statusu numeru jest obecnie 25 razy niższy, a wskaźnik połączeń z klientem dla numeru komórkowego jest 2 razy wyższy w porównaniu z numerem stacjonarnym. Takie wyniki są dla nas potwierdzeniem skuteczności i jakości rozwiązań oferowanych przez Tide Software.
    - Albert Łada, Head of Collection Wonga.pl Sp. z o.o.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Jeśli chcesz poznać bliżej nasze usługi, zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub pozostaw wiadomość uzupełniając formularz:

WYPEŁNIJ FORMULARZ
Uzupełniając poniższy formularz zgadzasz się na kontakt ze strony Tide Software wybranym kanałem komunikacji [email/telefon] w celu jednorazowego przedstawienia oferty TIDE

Administratorem Danych Osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi zapytania, w tym przedstawienia oferty TIDE, a jeżeli wyrazisz na to zgodę w celach marketingowych [w przyszłości]. Przysługują Panu/Pani prawo: dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do PUODO. Więcej przeczytaj TUTAJ 

* Pole obowiązkowe 

 

 

Wypełnij formularz i otrzymaj e-book za darmo

  • największe wyzwania w komunikacji z klientami,
  • skuteczne rozwiązania podnoszące dodzwanialność,
  • narzędzia omnichannel
  • opinie Ekspertów!