Pobierz darmowy ebook





O czym jest ebook


"Nasze usługi sprawdzają się zarówno w obsłudze klientów pracujących zdalnie, jak i tych w biurach. Wiemy to, bo sami z nich korzystamy. Ważne jest, żeby szewc chodził w butach :) Dlatego nasze działy supportu i administracji codziennie pracują na narzędziach, które sprzedajemy. Poznaj rozwiązania do obsługi klientów, które zdały egzamin w naszym back office."


Janusz Pytlak, Wiceprezes Zarządu Tide Software Sp. z o.o.



Poznaj narzędzia, które pomagają naszym działom: support, support 24/7 i administracji w codziennej obsłudze klientów.


  • Tide Email - narzędzie do zarządzania masową komunikacją e-mail. Pozwala zbierać wszystkie zgłoszenia klientów w jednym, bezpiecznym miejscu online.

  • Infolinia Tide CC - aplikacja Tide CC kieruje rozmowę klienta do odpowiedniego pracownika supportu.

  • Telespotkania Tide - telekonferencje z klientami, pozwalające szybko i kompleksowo odpowiedzieć na zgłoszenie klienta.

  • Tide Call Pick Up - narzędzie, które daje nam pewność, że odbierzemy każdy telefon od naszego klienta!