Dziękujemy za zainteresowanie naszymi rozwiązaniami komunikacji biznesowej! Wypełnij formularz obok, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą, aby opowiedzieć o nich więcej.
Dodatkowo bezpłatnie otrzymasz nasz e-book:
Omnichannel w obsłudze klienta
Według raportu PwC szacowana wartość polskiego rynku e-commerce w 2026 r. wyniesie 162 mld zł. Aż 85% Polaków deklaruje utrzymanie obecnej częstotliwości zakupów online po pandemii COVID-19. Faktem jest, że pandemia zmieniła zachowania konsumenta, a jedną z kluczowych zmian, jaką firmy powinny wprowadzić lub udoskonalić, to rozwój komunikacji omnichannel.* Jakie więc rozwiązania należy wykorzystać w biurze obsługi klienta?
W e-booku Omnichannel w obsłudze klienta poznasz rozwiązania, które wspomagają komunikację z klientami. Nie ważne, czy prowadzisz mały biznes czy duży sklep stacjonarny i online, klient oczekuje takiego samego doświadczenia. To między innymi user experience decyduje, czy konsument dokona zakupu usług właśnie u Ciebie, i co ważniejsze – czy do Ciebie wróci i będzie Cię polecać.
Czy wiesz że:
Dzięki rozwiązaniom omnichannel od Tide Software będziesz prowadzić skuteczną komunikację ze swoimi klientami, niezależnie od tego, czy są to klienci stali czy tzw. nomadyczni. Każdy klient zasługuje na Twój kontakt, a Ty na jego efektywność!
Chcesz poznać, jakie rozwiązania omnichannel są dla Ciebie?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą!
Źródła:
* Raport PwC „Strategie, które wygrywają”