Miło nam, że tu jesteś!

 

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi rozwiązaniami komunikacji biznesowej! Wypełnij formularz obok, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą, aby opowiedzieć o nich więcej.

Dodatkowo bezpłatnie otrzymasz nasz e-book:

 

 

WYPEŁNIJ FORMULARZ
Jeżeli udzielisz poniższe zgody [w celu otrzymania od nas informacji o usługach Tide Software] – otrzymasz na podany adres email nasz autorski ebook po potwierdzeniu udzielonych zgód. Każdą zgodę można wycofać w każdym czasie – bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed dniem cofnięcia zgody.
Administratorem danych osobowych jest Tide Software Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, a przekazane dane będą przetwarzane w celu wysyłki ebooka oraz w celach marketingowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora – informowania o świadczonych usługach. Pełną treść klauzuli informacyjnej RODO przeczytaj tutaj. Znajdziesz w niej: dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych, cel przetwarzania Twoich danych, Twoje prawa, odbiorcę Twoich danych. Dane podajesz nam dobrowolnie i masz prawo między innymi do cofnięcia udzielonej zgody.

*
Pola obowiązkowe



Omnichannel w obsłudze klienta

Według raportu PwC szacowana wartość polskiego rynku e-commerce w 2026 r. wyniesie 162 mld zł. Aż 85% Polaków deklaruje utrzymanie obecnej częstotliwości zakupów online po pandemii COVID-19. Faktem jest, że pandemia zmieniła zachowania konsumenta, a jedną z kluczowych zmian, jaką firmy powinny wprowadzić lub udoskonalić, to rozwój komunikacji omnichannel.* Jakie więc rozwiązania należy wykorzystać w biurze obsługi klienta?

 


W e-booku Omnichannel w obsłudze klienta poznasz rozwiązania, które wspomagają komunikację z klientami. Nie ważne, czy prowadzisz mały biznes czy duży sklep stacjonarny i online, klient oczekuje takiego samego doświadczenia. To między innymi user experience decyduje, czy konsument dokona zakupu usług właśnie u Ciebie, i co ważniejsze – czy do Ciebie wróci i będzie Cię polecać.

Czy wiesz że:

  • Tide Software jest największym dostawcą w Polsce, który oferuje zarówno rozwiązania głosowe, jak i SMS i e-mail, dostępne z jednej Platformy online?
  • 83% Polaków deklaruje, że planuje wydać tyle samo lub więcej na zakupy online w 2021 r. niż w 2020 r.?
  • wielkość miejscowości nie wpływa na częstotliwość e-zakupów?

Dzięki rozwiązaniom omnichannel od Tide Software będziesz prowadzić skuteczną komunikację ze swoimi klientami, niezależnie od tego, czy są to klienci stali czy tzw. nomadyczni. Każdy klient zasługuje na Twój kontakt, a Ty na jego efektywność!

Chcesz poznać, jakie rozwiązania omnichannel są dla Ciebie?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą!


 

Źródła:
* Raport PwC „Strategie, które wygrywają”