fbpx
  • 1
  • 2

Specjalista ds. Wsparcia Klienta (Białystok)

Kim jesteśmy? Od 10 lat dostarczamy usługi telekomunikacyjne oraz oprogramowanie szerokiej grupie klientów biznesowych. Z naszych usług korzysta aktualnie 6 z 10 największych banków oraz 4 z 5 największych firm windykacyjnych w Polsce, największe sieci handlowe z branży fashion. Posiadamy ugruntowaną pozycję na rynku, bezpośrednio współpracujemy z polskimi i zagranicznymi operatorami GSM i telefonii stacjonarnej.

Co nas wyróżnia? Młody, zgrany zespół. Możliwość pracy przy realizacji ciekawych projektów. Stabilne zatrudnienie – jesteśmy laureatem konkursu Solidny Pracodawca 2015 Roku (szkolenia, wyjazdy integracyjne zagraniczne, system motywacyjny, opieka medyczna i karnet sportowy).

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim wsparcie techniczne oraz merytoryczne Klientów Tide Software

Nasze oczekiwania

  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz MS Excel
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Dokładność i bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • Umiejętność panowania nad emocjami

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Wykształcenie wyższe o profilu telekomunikacyjnym lub pokrewnym

Główne zadania:

  • Weryfikacja oraz analiza zgłoszeń Klientów
  • Współpraca z innymi działami mająca na celu sprawne rozwiązanie zgłaszanego problemu
  • Bezpośredni kontakt z Klientami za pośrednictwem skrzynki e-mail oraz telefonu
  • Tworzenie instrukcji oraz dokumentacji funkcjonalnej do usług
  • Testowanie usług teleinformatycznych firmy Tide Software
  • Czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów dotyczących nowych funkcjonalności
  • Budowanie relacji z Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełny etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, tworzącej innowacyjne rozwiązania
  • Pracę w komfortowych warunkach (m.in. własny laptop, telefon komórkowy)
  • Program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (m.in. j. angielski, szkolenia produktowe, podstawy SQL)
  • Stałe wynagrodzenia oraz kwartalny system premiowy po okresie próbnym
  • Opiekę medyczną w uznanej ogólnopolskiej sieci przychodni
  • Kartę sportową akceptowaną przez www.benefitsystems.pl pomagającą zadbać o Twoje zdrowie i czas wolny.
  • Krajowe i zagraniczne wyjazdy integracyjne budujące Twoje relacje z innymi i dostarczające atrakcji – ostatnio byliśmy na Malcie. Wcześniej w Neapolu, Barcelonie, Lizbonie, Wrocławiu, a jeszcze wcześniej w Toskanii.

Oferty CV z dopiskiem SPECJALISTA DS WSPARCIA KLIENTA prosimy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wysyłając CV wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w tym procesie rekrutacyjnym. Zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

Jeśli chcesz, byśmy odezwali się w przyszłości dopisz:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Wiem, że tę zgodę mogę cofnąć w każdej chwili.

Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Wiśniowa 8c, 05-500 Piaseczno, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Inspektor Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – zarówno na potrzeby bieżącej rekrutacji jak i na poczet przyszłych - przetwarzane są na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO, a w zakresie wizerunku – art. 9 ust. 1 pkt. a RODO. Dane osobowe związane z uczestnictwem w tej rekrutacji będą przechowywane do czasu jej zakończenia. Jeśli wyraziłaś/eś zgodę na uczestnictwo w następnych rekrutacjach, do czasu cofnięcia tej zgody. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Tide Software, jak też podmiotom udzielającym jej wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Masz prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Masz również prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w w/w celach jest dobrowolne, ale niezbędne by uczestniczyć w bieżącym procesie i ew. przyszłych rekrutacjach.

Obecnie poszukujemy:

  • 1