
Kim jesteśmy? Tide Software od kilkunastu lat dostarcza usługi telekomunikacyjne oraz oprogramowanie szerokiej grupie klientów biznesowych. Jesteśmy jednym z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych i software house w Polsce. Z naszych usług korzystają liderzy na polskim rynku: 6 z 10 największych banków, 8 z 10 największych firm windykacyjnych oraz topowe sieci handlowe. Działamy w Polsce i za granicą. Nie zatrzymujemy się, prowadzimy projekty badawczo-rozwojowe z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Co nas wyróżnia? Młody, zgrany zespół. Możliwość pracy przy realizacji ciekawych projektów. Stabilne zatrudnienie – jesteśmy laureatem konkursu Solidny Pracodawca 2015 Roku (szkolenia, wyjazdy integracyjne zagraniczne, system motywacyjny, opieka medyczna i karnet sportowy).
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za wsparcie techniczne oraz merytoryczne Klientów Tide Software
Nasze oczekiwania
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz MS Excel
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Dokładność i bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Umiejętność panowania nad emocjami
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w pracy w Call Center (na stanowisku Supervisora lub min. pół roku w roli Agenta)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Główne zadania:
- Weryfikacja oraz analiza zgłoszeń Klientów
- Współpraca z innymi działami mająca na celu sprawne rozwiązanie zgłaszanego problemu
- Bezpośredni kontakt z Klientami za pośrednictwem skrzynki e-mail oraz telefonu
- Tworzenie instrukcji oraz dokumentacji funkcjonalnej do usług
- Testowanie usług teleinformatycznych firmy Tide Software
- Czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów dotyczących nowych funkcjonalności
- Budowanie relacji z Klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, tworzącej innowacyjne rozwiązania
- Pracę w komfortowych warunkach (m.in. własny laptop, telefon komórkowy)
- Program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (m.in. j. angielski, szkolenia produktowe, podstawy SQL)
- Stałe wynagrodzenia oraz kwartalny system premiowy po okresie próbnym
- Opiekę medyczną w uznanej ogólnopolskiej sieci przychodni
- Kartę sportową akceptowaną przez www.benefitsystems.pl pomagającą zadbać o Twoje zdrowie i czas wolny.
- Krajowe i zagraniczne wyjazdy integracyjne budujące Twoje relacje z innymi i dostarczające atrakcji – ostatnio byliśmy na Malcie. Wcześniej w Neapolu, Barcelonie, Lizbonie, Wrocławiu, a jeszcze wcześniej w Toskanii.
Oferty CV z dopiskiem SPECJALISTA DS WSPARCIA KLIENTA prosimy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wysyłając CV wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w tym procesie rekrutacyjnym. Zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.
Jeśli chcesz, byśmy odezwali się w przyszłości dopisz:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dostarczonych dokumentach aplikacyjnych przez Tide Software Sp. z o.o., w tym wizerunku, dla celów związanych z uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Wiem, że tę zgodę mogę cofnąć w każdej chwili.
Administrator Danych Osobowych: Tide Software Sp. z o.o., ul. Kolejowa 12c lok. 14 15-701 Białystok, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Inspektor Ochrony Danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane osobowe gromadzone przy pomocy aplikacji o pracę (CV) – zarówno na potrzeby bieżącej rekrutacji jak i na poczet przyszłych - przetwarzane są na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO. Dane osobowe związane z uczestnictwem w tej rekrutacji będą przechowywane do czasu jej zakończenia. Jeśli wyraziłaś/eś zgodę na uczestnictwo w następnych rekrutacjach, do czasu cofnięcia tej zgody. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Tide Software, jak też podmiotom udzielającym jej wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Masz prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Masz również prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w w/w celach jest dobrowolne, ale niezbędne by uczestniczyć w bieżącym procesie i ew. przyszłych rekrutacjach.