• WhatsApp Business API


    Nowe rozwiązanie do komunikacji mobilnej dla firm w naszej ofercie

    Dowiedz się więcej
  • 1

Tide Loyalty. We know how – najnowszy e-book!

Programy lojalnościowe cieszą się ogromną popularnością na całym świecie. Praktycznie każdy duży, znany brand umożliwia swoim klientom zapisanie się do takiego programu. Dzięki temu członkowie zyskują poczucie przynależności do danej społeczności, mogą uczestniczyć w zbieraniu punktów, które można później przeznaczyć na ciekawe bonusy czy produkty. A od czasu do czasu dostają wiadomości SMS, np. życzenia na urodziny, które dodatkowo przywiązują do marki, wzbudzając pozytywne skojarzenia. I o ile dla uczestników jest to bardzo proste, tak dla administratorów zarządzających programem, może być to wyzwaniem. Właśnie dlatego w Tide Software oferujemy usługę Tide Loyalty. Pozwala ona nie tylko na bezpieczne przechowywanie zgód marketingowych. To również szansa na usystematyzowanie tego procesu – uwzględniając sprzedaż stacjonarną oraz online. Brzmi skomplikowanie?

Promocja ograniczona czasowo! Spiesz się!

W rok 2021 postanowiliśmy wejść mocnym krokiem. Krokiem, którego w historii Tide Software jeszcze nie było. Właśnie dlatego, przy okazji publikacji najnowszego e-booka, postanowiliśmy zorganizować promocję. Nie jest to jednak zwykła promocja! Obejmuje ona aż 4 produkty, które naszym zdaniem - i z naszego doświadczenia - sprzyjają efektywności kampanii:

Kryzys 2008 vs 2020. Upadek Lehman Brothers vs COVID-19.

Czy takie porównanie ma sens? Jak to w życiu bywa – zdania są podzielone. Nie ulega jednak wątpliwości, że oba wydarzenia mają ogromny wpływ na światową gospodarkę oraz uderzają w klientów indywidualnych. Dlaczego wybrałem akurat takie porównanie? To jako pierwsze przyszło mi do głowy. W roku 2008 rozpoczynałem swoją przygodę ze sprzedażą usług telekomunikacyjnych do segmentu B2B. Co się dla mnie zmieniło przez te prawie 13 lat? Bardzo dużo. Jednak, jeśli skupić się tylko na minionym roku… w tym wypadku sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Wpływ na to ma wiele czynników. Objęcie innego stanowiska, a naturalnie za tym wdrożenie innych kompetencji. Do moich obowiązków nie należy już tylko opieka nad klientami. To również odpowiedzialność za zespół. Pomyślałem więc, że to dobry moment na podsumowanie mojego roku 2020 w Tide Software. Podzieliłem to sobie na kilka obszarów. Początki „pandemii” z perspektywy:

Świąteczny Mikołaj dla dzieci

Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas, który skłania nas do świętowania oraz refleksji.

Rok 2020 nie należał do najłatwiejszych. Pandemia odkryła różne słabości wokół nas. Uświadomiła nam, by jeszcze bardziej doceniać to, co mamy. Jako firma Tide Software zdajemy sobie sprawę, że każdy gest się liczy i dlatego było oczywiste, że również w tym roku z okazji Świąt Bożego Narodzenia pomożemy bardziej potrzebującym!

Zmiany w przepisach prawa telekomunikacyjnego od dnia 21.12.2020 r.

Szanowni Państwo,

Mając na uwadze zmiany w prawie wynikające z ustawy z dnia 14 maja 2020 roku (Dz. U. z dnia 15 maja 2020 r. Poz. 875.), które wchodzą w życie z dniem 21 grudnia 2020 r., informujemy o zmianach w obowiązujących umowach.

Akademia - Obsługa klienta

Support dostępny przez 24/7 dla klientów? To dla nas za mało. Uważamy, że dobra obsługa techniczna to odpowiedni ludzie, którzy posiadają ekspercką wiedzę. Wiedzę, którą potrafią przekazać klientowi.

  • Koncepcja firmy

    Strategia Tide Software oparta jest na doświadczeniach, organizacji i sposobie myślenia zgodnych z „drogą Toyoty”. Read More
  • Otoczenie biznesowe

    Nasza wieloletnia obecność na rynku pozwoliła nam na wypracowanie przyjaznych relacji z wieloma firmami. Read More
  • Oferty pracy

    Zdobyliśmy tytuł Solidnego Pracodawcy Roku 2015. Wejdź na stronę i zapoznaj się z ofertami pracy w naszej firmie. Read More
  • Aktualności prasowe

    Bierzemy udział w konferencjach, sponsorujemy zespół rajdowy, udostępniamy nowe usługi. Read More
  • O nas

    Stawiamy na innowacyjność oraz na ludzi, co daje nam określony rezultat biznesowy. Read More
  • Kontakt

    T: (22) 29 27 900 E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Read More
  • 1