• WhatsApp Business API


    Nowe rozwiązanie do komunikacji mobilnej dla firm w naszej ofercie

    Dowiedz się więcej
  • 1

Z wielką przyjemnością zdecydowaliśmy się zaangażować i wesprzeć II edycję E-commerce Challenge, która odbyła się 22 i 23 maja w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Tegorocznemu wydarzeniu przyświecało motto #rentowność w dobie kryzysu. W Tide Software wiemy, że koncentracja na potrzebach klienta to klucz do sukcesu, dlatego zdecydowaliśmy się wystąpić z prelekcją, która pokazała uczestnikom, że danie konsumentom możliwości wyboru kanału komunikacji, to prosty przepis na osiągnięcie 5 gwiazdek zadowolenia klientów e-commerce.  

 

Wybór jako nowoczesna forma kontaktu

Podczas prelekcji Tide Software Panowie Kamil Paduch i Mateusz Goc zaprezentowali uczestnikom E-commerce Challenge rożne, dedykowane branży kanały komunikacji zintegrowane wokół jednej Platformy Tide typu CPaaS. Szczegółowo pokazali możliwości komunikatora WhatsApp Business API, który wciąż jest nowością na rynku i zyskuje coraz większe grono zadowolonych klientów.

W trakcie prezentacji nie zabrakło również elementów interakcji z publicznością, która została zaproszona do udziału w 3 konkursach z nagrodami. Uczestnicy mieli za zadanie udzielić odpowiedzi na pytanie wykorzystując w tym celu wybranego przez siebie kanału komunikacji: SMS, Infolinia lub komunikator WhatsApp Business. Zabawa miała nie tylko charakter rozrywkowy, ale przede wszystkim jej celem było zobrazowanie tego, jak ważna w dzisiejszym świecie jest możliwość wyboru. Umożliwienie klientom kontaktu z marką za pośrednictwem ich ulubionego kanału komunikacji to prosty sposób na zbudowanie silnej więzi i lojalności konsumentów.

 

Więcej o E-commerce Challenge

To strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail, które w tym roku miało już swoją drugą edycję. Organizatorzy tym razem skoncentrowali się na tematyce rentowności w dobie kryzysu.

Wszyscy wiemy, że w czasach kryzysowych największą wartość naszego biznesu stanowią lojalni klienci, którzy regularnie robią zakupy. Nowy klient jest droższy i jego pozyskanie będzie coraz bardziej drożało. Niewątpliwie wygra ten, kto będzie aktywnie walczył o klienta i inwestował w jego zaangażowanie oraz uwagę. Mimo iż wartość polskiego rynku e-commerce rośnie z roku na rok i wg prognoz do 2027 roku internetowa sprzedaż sięgnie aż 187 mld PLN [źródło PWC], to większość managerów pytanych o cele na 2023 rok będzie skupiać się na utrzymaniu rentowności biznesu” – mówi Katarzyna Klimkiewicz, Managing Director w Brave Conferences.

 

 

 

  • Koncepcja firmy

    Strategia Tide Software oparta jest na doświadczeniach, organizacji i sposobie myślenia zgodnych z „drogą Toyoty”. Read More
  • Otoczenie biznesowe

    Nasza wieloletnia obecność na rynku pozwoliła nam na wypracowanie przyjaznych relacji z wieloma firmami. Read More
  • Oferty pracy

    Zdobyliśmy tytuł Solidnego Pracodawcy Roku 2015. Wejdź na stronę i zapoznaj się z ofertami pracy w naszej firmie. Read More
  • Aktualności prasowe

    Bierzemy udział w konferencjach, sponsorujemy zespół rajdowy, udostępniamy nowe usługi. Read More
  • O nas

    Stawiamy na innowacyjność oraz na ludzi, co daje nam określony rezultat biznesowy. Read More
  • Kontakt

    T: (22) 29 27 900 E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Read More
  • 1