• Komunikacja biznesowa - home office


    Poznaj usługi dla firm dedykowane pracy zdalnej

    Zobacz nowości Tide
  • 1

Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się 23 września w Warszawie. To wyjątkowy Kongres, który skupia najważniejszych graczy sektora pożyczkowego oraz firmy, które wspierają go w rozwoju technologicznym.

Przed gronem blisko 300 uczestników na scenie stanęło 44 przedstawicieli lendtech prezentując swoje innowacyjne rozwiązania, debatując na gorące tematy związane z wyzwaniami branży oraz jej dalszym rozwojem.

Jest nam niezmiernie miło, że mogliśmy wesprzeć ten Kongres także merytorycznie. Nasi eksperci Ewelina Dej i Piotr Ziobro opowiedzieli o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w firmach pożyczkowych:

  1. Przybliżyli działanie dialera predyktywnego, który wykorzystując logikę sztucznej inteligencji zwiększa efektywność pracy agentów call center.
  2. Pokazali sposób na optymalizację kosztów pracy działu call center dzięki usłudze HLR oraz detekcji poczty głosowej.
  3. Opowiedzieli o rotacji numeracją, która znacząco wyróżnia się na rynku tego typu rozwiązań i zwiększa dodzwanialność nawet o 30 pkt %.
  4. Pokazali jak łatwo zdefiniować schemat kontaktu z klientem wykorzystując przewidywania dialera predyktywnego oparte o sztuczną inteligencję i stosując różne formy dotarcia do klienta – nie tylko połączenia głosowe, ale także VMS, e-mail czy SMSy.

Nie zabrakło przestrzeni do wymiany doświadczeń oraz networkingu, czego szczególnie byliśmy spragnieni po tak długim czasie spotkań wyłącznie online.

 

Podczas Kongresu swoją premierę miała Polska Mapa Lendtech 2021, opracowana przez Fundację Lendtech. Ta Mapa to przedstawienie ekosystemu sektora pożyczkowego i rozwiązań digital, z podziałam na kilkanaście kategorii i na której znalazło się ponad 100 firm. Na Mapie Lendtech znajduje się także Tide Software. Niezmiernie się z tego cieszymy, ponieważ od wielu lat firmy sektora pożyczkowego korzystają z naszych rozwiązań do komunikacji biznesowej, usprawniających kontakt z klientem i podnoszących dodzwanialność.

I to jeszcze nie wszystko! Ciekawego wywiadu w trakcie Kongresu udzielił Organizatorowi nasz ekspert Piotr Ziobro, który przez wiele lat odpowiadał za Call Center po stronie klientów zarówno od strony technologicznej jak i operacyjnej, dbając o podnoszenie efektywności pracy, a od ponad 2 lat aktywnie reprezentuje Tide Software, dostawcę tego typu rozwiązań.

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu z Piotrem na stronie Organizatora Kongresu Lendtech 2021:

https://www.lendtech.pl/post/lendtech-2021-praca-zdalna-juz-z-nami-zostanie-video

Piotr podczas wywiadu zwrócił uwagę na zachodzące zmiany w pracy Call Centers i ich przejście w tryb pracy zdalnej. Pandemia koronawirusa przyspieszyła rozwój technologii w tym zakresie. Rozwiązania, jakie oferuje Tide Software, wspierają firmy pracujące w rozproszonej strukturze, stale podnosząc ich efektywność, dając możliwość łatwego raportowania i mierzenia skuteczności call center.

 

Przed nami już niedługo kolejne wydarzenie branżowe Fintech Summit 2021, na którym również będziemy obecnie i którego Tide Software został Partnerem Merytorycznym!

Zapraszamy do śledzenia informacji na naszej stronie internetowej i w social media w kanale LinkedIn oraz Facebook.

 

  • Koncepcja firmy

    Strategia Tide Software oparta jest na doświadczeniach, organizacji i sposobie myślenia zgodnych z „drogą Toyoty”. Read More
  • Partnerzy

    Nasza wieloletnia obecność na rynku pozwoliła nam na wypracowanie przyjaznych relacji z wieloma firmami. Read More
  • Oferty pracy

    Zdobyliśmy tytuł Solidnego Pracodawcy Roku 2015. Wejdź na stronę i zapoznaj się z ofertami pracy w naszej firmie. Read More
  • Aktualności prasowe

    Bierzemy udział w konferencjach, sponsorujemy zespół rajdowy, udostępniamy nowe usługi. Read More
  • O nas

    Stawiamy na innowacyjność oraz na ludzi, co daje nam określony rezultat biznesowy. Read More
  • Kontakt

    T: (22) 29 27 900 E: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Read More
  • 1