Strona główna
Firma
Aktualności
ReDI 2019 – Tide Software dla retail
28 maja 2019

ReDI 2019 – Tide Software dla retail

Przed nami najważniejsze wydarzenie targowo-konferencyjne, dedykowane rozwojowi biznesu w branży nieruchomości handlowych – #ReDI2019 Conference x Exhibition. 29-go i 30-go maja zapraszamy do Centrum Praskiego Koneser w Warszawie po solidną dawkę wiedzy i inspiracji. My też tam będziemy i chętnie podzielimy się z Wami naszym doświadczeniem we wsparciu komunikacji z klientami sieci handlowych i detalistów.

Spis treści

Tide Software dla retail

Potrzebujesz narzędzi, dzięki którym będziesz mógł prowadzić skuteczny dialog z klientami? Najlepiej, gdyby to było możliwe z wykorzystaniem tych kanałów komunikacji, które klienci lubią i z których faktycznie korzystają? Intuicyjna platforma Tide Software pozwoli Ci z jednego miejsca profilować komunikaty do klientów za pomocą SMS, E-mail, infolinii, czy videochatów.

Zyskujesz:

  • Badanie poziomu satysfakcji klientów od razu po zakupie.
  • Większy footfall poprzez geotargeting do osób, które odwiedziły sklep lub znajdują się w jego okolicy.
  • Możliwość personalizacji wiadomości pod kątem upodobań klientów.
  • Monitorowanie, czy klient zapoznał się z informacją.
  • Wzrost poziomu customer experience, dzięki obustronnej komunikacji i interakcji z klientem.
  • Czytelne statystyki i raporty kampanii w jednym miejscu.
  • Możliwość tworzenia bazy danych klientów zgodnie z RODO.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu: 222 927 901 lub adresem mailowym: info@tidesoftware.pl.

Więcej o # ReDI2019 Conference x Exhibition

ReDI co roku przyciąga kluczowych inwestorów, deweloperów, zarządców, agencje najmu i pośrednictwa, polskie i międzynarodowe sieci handlowe, operatorów F&B, usług i rozrywki, a także firmy budowlane i infrastrukturalne oraz przedstawicieli ministerstw, władz lokalnych i innych organów sektora. W tym roku wydarzenie zostało rozszerzone o innowacje w branży retail oraz Strefę Rozwoju Małego Biznesu dedykowaną MŚP – mniejsi przedsiębiorcy dostaną szansę zaistnienia w dużych obiektach handlowych, by rozwinąć swój biznes.

Dwa dni, dwie konferencje

W programie są dwie konferencje, a w nich: rozmowy o trendach i najnowszych technologiach, prezentacja najlepszych praktyk zarządzania nieruchomościami oraz wyniki badań.

29 maja – Retailers 2030- pierwsza w historii PRCH konferencja dedykowana retailowi : sieciom handlowym i usługowym, przedsiębiorcom i najemcom w obiektach handlowych.

30 maja – ReDI Center Management Summit – kontynuacja jedynego w Polsce panelu dla dyrektorów centrów i parków handlowych oraz outletów.