30 kwietnia 2018

Premiera MCW 2018

9 i 10 maja w Warszawie odbędzie się My Customer World Forum & Expo. To prawdopodobnie największe wydarzenie na temat obsługi klienta i zorganizowanej komunikacji w Polsce. Tide Software zaprasza na nie, jako ekspert i wystawca.

Spis treści

Wszystko o obsłudze klienta i komunikacji

Fundacja Polskie Forum Call Center organizuje My Customer World Forum & Expo, zainspirowana doświadczeniami klientów. Podczas wydarzenia odbędzie się ponad 45 wystąpień eksperckich, skoncentrowanych wokół obsługi klienta i komunikacji. Spotkać będzie można ponad 30 wystawców. Fundacja przewiduje, że 400 osób odwiedzi MCW, poszukując wiedzy i inspiracji.

Forum i Expo

My Customer World to dwa formaty: Forum czyli konferencja w najczystszej postaci – 100 % koncentracji na wiedzy oraz inspiracji, Expo czyli targi oraz towarzyszące im prezentacje i animowana strefa networkingowa.

Udział Tide Software w MCW

Tide Software będzie nie tylko wystawcą w strefie Expo, ale również ekspertem Forum. Jest to dla nas o tyle ważne wyróżnienie, że prelegentów wybiera spośród zgłoszeń rada programowa wydarzenia. Wygłosimy prelekcję dotyczącą zwiększenia „kontaktowalności” z klientem różnymi kanałami i wynikających z tego wyzwań, jak chociażby zarządzanie reputacją numeru telefonu. Podczas prelekcji przedstawimy wiele wskaźników, przydatnych do przeprowadzenia benchmarkingu.

Taniej dla klientów Tide Software

Do 6.go maja wszystkie osoby podające kod promocyjny od Tide Software, mają zagwarantowany bezpłatny wstęp na część wystawienniczą, gdzie również odbędą się ciekawe prelekcje. Zainteresowane osoby zachęcamy do kontaktu z opiekunem.

Do zobaczenia podczas prelekcji eksperckich i na scenie expo oraz na stoisku Tide Software 9 i 10 maja 2018 w Pin-Up Studio, ul. Nowogrodzka 84/86, Warszawa.

Więcej informacji: https://mycustomer.world