fbpx
  • 1
  • 2
RAPORT KWIECIEŃ 2019 #DODZWANIALNOŚĆ w branży finansowej

Kompleksowe narzędzie wspierające kontakt omnichannel

Prowadź kampanie SMS, MMS, email, głos, faks. Łącz je. Oszczędzaj czas. Docieraj skuteczniej.



Idealne rozwiązanie dla różnych branż i procesów

Sprzedawaj. Powiadamiaj o wizycie. Serwisuj. Badaj satysfakcję. Windykuj.

  • Przepis na dobre relacje biznesowe? W Tide Software wiemy, że nieformalna atmosfera i piękne okoliczności przyrody doskonale się sprawdzają w tej sytuacji.
    Read More
  • Podlasie to serce naszej firmy, dlatego z przyjemnością podjęliśmy współpracę z jedną z najlepszych uczelni technicznych w północno-wschodniej Polsce – Politechniką Białostocką.
    Read More
  • Komunikacja z klientem zarówno w sprzedaży, jak i obsłudze powinna być dopasowana do preferencji klientów. Co to znaczy? Mów do klientów tak jak oni tego chcą i wtedy kiedy tego chcą!
    Read More
load more hold SHIFT key to load all load all

Porady i wskazówki eksperckie

TideMobile | TideCC | TideTelco | TideEmail

  • Branża ubezpieczeniowa, dzięki nowej erze Fintech przeżywa swoją drugą młodość. InsurTech z początku rozwijał się w Polsce ostrożnie, dając większe pole do popisu sektorowi finansowemu.
    Read More
  • Usługi bazujące na sztucznej inteligencji są coraz częściej wdrażane w polskich firmach. Pozwalają zoptymalizować zarówno koszty, jak i czas pracy konsultantów call center.
    Read More
  • Zakaz handlu w niedzielę przewiduje, jak wiadomo, odstępstwa. W rezultacie mamy np. stacje benzynowe z rozszerzonym asortymentem. Poinformuj klientów o otwarciu przez email, SMS czy VMS.
    Read More

Podczas gdy inni omawiają kolejne paragrafy RODO, Tide Software i iSecure zapraszają branżę fintech na wyjątkowy warsztat. Już 23 listopada przedstawiciele firm pożyczkowych dowiedzą się jak „ugryźć” RODO w praktyce.

RODO dla branży fintech

GDPR, czyli RODO to dla branży fintech ryzyko nie tylko finansowe, ale przede wszystkim wizerunkowe. Do wejścia w maju 2018 roku nowych przepisów o ochronie danych osobowych pozostało mało czasu. To dobry moment na przygotowanie firmy do zmian.

100% pomysłów, 0% suchego omawiania zmian

Organizatorzy warsztatu założyli, że uczestnicy z łatwością odnajdą wiele źródeł opisujących zmiany prawne. Celem warsztatu jest przedstawienie pomysłów, jak zmiany prawne wdrożyć w praktyce.

Na jakie pytania odpowiedzą eksperci?

Eksperci z iSecure i Tide Software odpowiedzą na szereg pytań, m.in.:

  • co zmienić w umowie pożyczkowej i regulaminach?
  • czy badanie zdolności kredytowej to profilowanie, na które potrzeba zgody?
  • co zmienić w umowach z wywiadowniami gospodarczymi i firmami windykacyjnymi?
  • co zrobić z posiadaną bazą klientów?
  • jakie są wymogi względem systemów księgowych, do wysyłki SMS, email czy aplikacji call center?
  • co zrobić, gdy dane osobowe wyciekną lub klient skorzysta z prawa do bycia zapomnianym?
  • czy trzeba wyznaczyć Inspektora Ochrony Danych Osobowych lub zgłosić zbiory danych?

Dodatki

Organizatorzy zapewniają czas na networking, pyszną kawę i poczęstunek oraz dodatkowe opracowania: checklisty, wzorce i wskazówki.

Gdzie i kiedy

Warsztat odbędzie się 23 listopada br. w cukierni Batida przy Marszałkowskiej w Warszawie. Wstęp jest wolny dla przedstawicieli firm pożyczkowych po uprzedniej rejestracji na www.warsztat-rodo.pl


Patronat medialny:

Poznaj nasze mocne strony

Zdobyliśmy zaufanie dostawców energii, banków, dużych i małych firm z wielu powodów. Oto niektóre z nich.


Doświadczenie - ikonka walizki

10 lat na rynku

doświadczenie

Kompleksowość usług - strzałki wokół postaci

13 kanałów komunikacji

kompleksowość usług

Jakość i bezawaryjność - ikonka klucza francuskiego

wsparcie techniczne 24/7

jakość i bezawaryjność

Partnerzy i wyróżnienia

Współpracujemy z organizacjami zrzeszającymi przedstawicieli różnych branż, którym dedykujemy nasze usługi